abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54755361
Krkic en Dos Santos kan je btw gewoon vergeten. Dos Santos valt bijna elke wedstrijd wel in en Krkic heeft al paar keer in de basis gestaan. Als ze die spelers verhuren hebben ze nog minder opties voor de flanken.
pi_54755390
quote:
Ajax gaat Van der Wiel langer binden
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 21 november om 10:14

Ajax is uitermate tevreden over de ontwikkeling van Gregory van der Wiel. De pas 19-jarige exponent uit eigen jeugdopleiding is dit seizoen definitief aan het doorbreken in de hoofdmacht van de Amsterdammers, en zal dit binnenkort beloond zien worden met een nieuw contract. Afgelopen zomer al pende de Amsterdammer een nieuwe vierjarig verbintenis, waarbij tevens de afspraak werd gemaakt dat een salarisverhoging zou krijgen wanneer hij vijftien maal als basisspeler binnen de krijtlijnen verscheen. Tot op heden gebeurde dit al acht maal.

Technisch directeur Martin van Geel twijfelt er dan ook niet aan dat Van der Wiel aan het vastgestelde quotum zal voldoen. Ook de verrichtingen van Siem de Jong, die dit seizoen debuteerde, zijn de clubleiding goed bevallen.

”Spelers van Ajax verdienen loon naar werken,” aldus Van Geel in Voetbal International. “Het lijkt me logisch dat er bij de interne evaluatie ook de goede ontwikkeling van Siem besproken zal worden.”
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54755483
quote:
Op woensdag 21 november 2007 10:33 schreef JeroenV het volgende:
Krkic en Dos Santos kan je btw gewoon vergeten. Dos Santos valt bijna elke wedstrijd wel in en Krkic heeft al paar keer in de basis gestaan. Als ze die spelers verhuren hebben ze nog minder opties voor de flanken.
Tuurlijk kan je hun vergeten maar een half jaar geleden was het mischien wel mogelijk. Nu is er mischien weer een optie om een jeugdspeler van Barcelona te huren dan moet je dan echt proberen. Stel dat het net zo uitpakt als Don Santos of Krikic, en dan nog in de Nederlandse competitie.
pi_54755977
quote:
De druk bezocht Ajax fan site www.afca.nl is op zwart gegaan uit protest tegen Feyenoord N.V. Deze beruchte N.V. heeft het gepresteerd om een Ajax filmpje van YouTube te halen vanwege schending van het copyright.
  woensdag 21 november 2007 @ 11:15:24 #105
52871 Blight
Supersized.
pi_54756124
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Genade. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54756173
Volgens mij gaan ze tegenwoordig elke week op zwart, begint nu wel wat vervelend te worden..
  woensdag 21 november 2007 @ 11:21:03 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54756253
Waar slaat dat nou weer op? .

trieste gasten..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54756259
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:17 schreef devv05 het volgende:
Volgens mij gaan ze tegenwoordig elke week op zwart, begint nu wel wat vervelend te worden..
Ongeloofwaardig
pi_54756316
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_54756353
quote:
Charlton Athletic boss Alan Pardew is chasing South Korea international Cho Jae-Jin.
Pardew is keen to snap up the 26-year-old striker who plays for Shimizu S-Pulse. However, the manager could face stiff opposition from Dutch clubs Utrecht and Ajax.
  woensdag 21 november 2007 @ 11:28:17 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54756438
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]
Ja, de strijd Utrecht-Ajax lijkt me pittig .
Get woke, go broke!
  woensdag 21 november 2007 @ 11:31:23 #112
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54756516
Ze kunnen beter vermelden gedurende welke dagen ze niet op zwart gaan, daar bij afca.nl
pi_54756552
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Waar slaat dat nou weer op? .

trieste gasten..
Zal wel als grapje bedoeld zijn omdat ze waarschijnlijk veel reacties hebben gekregen over dat protest tegen Jaakke.
pi_54757218
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zal wel als grapje bedoeld zijn omdat ze waarschijnlijk veel reacties hebben gekregen over dat protest tegen Jaakke.
Dadelijk hebben ze de Gaykrant op hun dak !
pi_54757614
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

..
  woensdag 21 november 2007 @ 12:15:09 #116
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54757622
afca.nl
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 21 november 2007 @ 12:16:47 #117
52871 Blight
Supersized.
pi_54757660
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Damn hey. Zoek lekker een slowchat op als je zonodig onzinnig wilt posten man.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54757689
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ongeloofwaardig
Dat ook ja..
pi_54758104
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:14 schreef Nashje het volgende:

[..]

..
Homo's uit Rotterdam? Laat maar..
quote:
Het Nederlands Beloftenteam heeft dinsdag een 1-0 zege geboekt op Eredivisionist Sparta Rotterdam. Stefan Nijland scoorde voor Oranje na goed voorbereidend werk van Ajacied Jan-Arie van der Heijden.
Van der Heijden speelde de hele wedstrijd, Mitchell Donald en Donovan Slijngard kwamen alleen de tweede helft in actie.
pi_54758293
Jan-Arie van der Heijden.
Echt zo'n typische Ajax jeugd speler naam Net als Johnny Heitinga.
pi_54758602
Het viel mij trouwens op dat Mitea fysiek wat steviger oogde dan voorheen.. iemand meer opgevallen?
pi_54758679
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het viel mij trouwens op dat Mitea fysiek wat steviger oogde dan voorheen.. iemand meer opgevallen?
Hij heeft ook een jaar niets uitgevoerd, dan is het niet vreemd dat hij wat steviger oogt.
Secrets never die. Only people.
pi_54759459
Banaan, hoor trouwens van meerdere mensen dat ze fanmail hebben gehad van de knvb. Iedereen zal het dus wel krijgen.
pi_54759547
quote:
Op woensdag 21 november 2007 13:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Banaan, hoor trouwens van meerdere mensen dat ze fanmail hebben gehad van de knvb. Iedereen zal het dus wel krijgen.
Wat was de aanleiding precies?
-
pi_54759725
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hij is tegenwoordig van dubbel glas ipv enkel
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_54759883
quote:
Op woensdag 21 november 2007 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat was de aanleiding precies?
Burgelijke ongehoorzaamheid.
pi_54759946
quote:
Op woensdag 21 november 2007 13:52 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Hij is tegenwoordig van dubbel glas ipv enkel
pi_54760550
AFCA
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54761036
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
AFCA [afbeelding]
Ik vind het dom... maken zichzelf alleen maar belachelijk zo..
pi_54761281
quote:
'Aissati eind 2008 transfervrij'
Geschreven door Robert Smid op woensdag, 21 november om 14:37

Ismaïl Aissati kan vanaf november 2008 transfervrij vertrekken bij PSV, zo meldt de papieren versie van Voetbal International. Het talent uit de Eindhovense jeugd zou volgens de FIFA-reglementen vanaf die maand onder zijn lopende contract tot medio 2009 kunnen komen.

Aissati (19) tekende tijdens zijn zeventiende levensjaar een contract met een duur van langer dan drie jaar. Dit is volgens de Nederlandse wet correct, maar de Wereldvoetbalbond heeft andere regels. Hierdoor zou de middenvelder volgens de richtlijnen al in november volgend jaar kunnen vertrekken uit Eindhoven.

PSV heeft al meerdere malen laten weten dat het graag langer door wilt met Aissati. De regerend landskampioen en de jeugdinternational komen echter niet tot een akkoord over een nieuwe verbintenis, waardoor er andere clubs loeren naar zijn diensten. Zo zou Ajax in Aissati een goede opvolger van de in de zomer vertrokken Wesley Sneijder zien.
  woensdag 21 november 2007 @ 14:57:11 #131
52871 Blight
Supersized.
pi_54761341
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:55 schreef Nashje het volgende:

[..]

Kijk, dat maakt hem nou écht een interessante optie.
  woensdag 21 november 2007 @ 14:57:57 #132
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54761372
quote:

[..]

Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54761441
quote:

[..]

Paar miljoen moet dat voldoen in de winterstop.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54761706
Als Psv hem dus niet in de winterstop verkoopt voor eventueel rond de 5 miljoen is het kapitaalvernietiging. En kleine kans dat ze dat laten gebeuren in eindhoven.
pi_54761927
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:12 schreef Wooldoor het volgende:
Als Psv hem dus niet in de winterstop verkoopt voor eventueel rond de 5 miljoen is het kapitaalvernietiging. En kleine kans dat ze dat laten gebeuren in eindhoven.
Ben benieuwd.. denk dat ze zeker minimaal 10 miljoen gaan vragen.. eikels..
pi_54761985
Als hij aan het eind van het seizoen gratis weg loopt? Dan zullen ze er liever nog wat voor willen vangen in de winterstop en dan krijgen ze er geen 10 miljoen voor.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_54762036
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Als ze dat doen zijn het echt eikels ja. Geef 'm gewoon gratis man.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:26:16 #138
52871 Blight
Supersized.
pi_54762045
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

10 miljoen als hij over een half jaar gratis de deur uit kan? Not gonna happen.
Pas als Issy een nieuw contract tekent kunnen ze weer aan dat soort bedragen gaan denken.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:27:50 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54762086
Als Ajax hem zograag wil hebben moeten ze dan ook maar dokken toch? Geld zat, spelers niet (zeker volgend jaar niet).
Get woke, go broke!
  woensdag 21 november 2007 @ 15:29:08 #140
52871 Blight
Supersized.
pi_54762106
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Als Ajax hem zograag wil hebben moeten ze dan ook maar dokken toch? Geld zat, spelers niet (zeker volgend jaar niet).
Als hij geen nieuw contract tekent bij PSV zal hij in de winterstop dus wel voor weinig op te pikken zijn, of zelfs gratis aan het einde van het seizoen. Daar kan Ajax dus haast geen misstap mee maken.
pi_54762140
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:29 schreef Blight het volgende:

[..]

Als hij geen nieuw contract tekent bij PSV zal hij in de winterstop dus wel voor weinig op te pikken zijn, of zelfs gratis aan het einde van het seizoen. Daar kan Ajax dus haast geen misstap mee maken.
Oh jawel hoor: als Aissati bijtekent.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:38:47 #142
52871 Blight
Supersized.
pi_54762298
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:30 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oh jawel hoor: als Aissati bijtekent.
En hoe is dat een misstap aan Ajax' zijde? Als hij bijtekent is dat niet zozeer een fout van Ajax, maar eerder een goede zet van PSV.
  woensdag 21 november 2007 @ 15:43:33 #143
52871 Blight
Supersized.
pi_54762380
Oh, maar ik lees verkeerd zie ik. Eind 2008 transfervrij. Dan heeft PSV dus nog tijd zat om hem een nieuwe krabbel te laten zetten.
pi_54762488
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:43 schreef Blight het volgende:
Oh, maar ik lees verkeerd zie ik. Eind 2008 transfervrij. Dan heeft PSV dus nog tijd zat om hem een nieuwe krabbel te laten zetten.
Maar als ze steeds met belachelijk bedragen blijven komen als salaris enzo.. nja.. dan tekent Issie niet
pi_54762512
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef Blight het volgende:

[..]

En hoe is dat een misstap aan Ajax' zijde?
Door slecht te handelen en geen vertrouwen te geven. Ik mag toch hopen dat ze stiekem al met Aissati bezig zijn? Wat zeg ik. Als ze daar al niet mee begonnen zijn zijn het echt klunzen. Aissati twijfelt over contractverlening, Ajax wil 'm hebben maar duikt er niet bovenop. Da's toch oerstom?
  woensdag 21 november 2007 @ 15:57:53 #146
52871 Blight
Supersized.
pi_54762538
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

Door slecht te handelen en geen vertrouwen te geven. Ik mag toch hopen dat ze stiekem al met Aissati bezig zijn? Wat zeg ik. Als ze daar al niet mee begonnen zijn zijn het echt klunzen. Aissati twijfelt over contractverlening, Ajax wil 'm hebben maar duikt er niet bovenop. Da's toch oerstom?
Ik ben het met je eens dat Ajax er wel bovenop moet zitten ja, maar als Aissati ondanks dat toch bij PSV tekent dan zie ik dat niet perse als een falen van Ajax. De clubs zijn namelijk redelijk gelijkwaardig, dus het zou niet onbegrijpelijk zijn als Aissati dan het liefst kies voor de club waar hij al bekend is.

Maar goed, ik ben het met je eens dat Ajax wel zijn uiterste best moet doen om hem te halen. Als ze dit bewust laten lopen, dan is dat wel een misstap ja.
pi_54762653
Tot 1 januari als Vergoossen naar psv gaat heb je gewoon een kans want het lijkt me redelijk duidelijk dat hij bij Wouters ook geen basisplaats heeft. Laatste tijd sukkelt hij ook wat met blessures dus echt heel veel zal hij niet tot spelen komen tot aan de winterstop. Het plaatje past precies om hem in de winterstop naar Ajax te halen.
pi_54762788
quote:
Op woensdag 21 november 2007 15:57 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat Ajax er wel bovenop moet zitten ja, maar als Aissati ondanks dat toch bij PSV tekent dan zie ik dat niet perse als een falen van Ajax. De clubs zijn namelijk redelijk gelijkwaardig, dus het zou niet onbegrijpelijk zijn als Aissati dan het liefst kies voor de club waar hij al bekend is.

Maar goed, ik ben het met je eens dat Ajax wel zijn uiterste best moet doen om hem te halen. Als ze dit bewust laten lopen, dan is dat wel een misstap ja.
Maar ja, wat zou een argument zijn voor het bewust laten lopen van Aissati?
pi_54763433
Mooi, geen Heitinga en KJH in de basis zometeen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54764366
quote:
Op woensdag 21 november 2007 13:39 schreef PizzaSalami het volgende:
KNVB wil iedereen bangmaken?
pi_54766646
quote:
Leonardo maakt binnen twee weken zijn rentree

De medische staf van Ajax verwacht dat Leonardo binnen twee weken zijn rentree zal maken voor het belofteteam van Ajax. De Braziliaan is momenteel herstellende van een kruisbandblessure. ''Hij moest nog getest worden, dus het is nog niet precies duidelijk, maar het gaat de goede kant op'', aldus interim-trainer Adrie Koster tegenover Voetbal International.

De Roemeen Nicolae Mitea is hersteld van zijn blessure aan zijn enkel en traint sinds maandag weer mee met de A-selectie. De rappe linksbuiten speelde al twee duels mee met Jong Ajax. Volgens Koster is de speler medisch fit, alleen moet hij nog wedstrijdfit worden.

Edgar Davids heeft maandag een botscan ondergaan in het ziekenhuis. De uitslagen zijn nog niet bekend. Het onderzoek zal moeten uitwijzen of het gebroken kuitbeen van De Pitbull voldoende is hersteld om zich bij de groep aan te sluiten. Het is nog niet duidelijk wanneer de middenvelder zich bij de groep gaat aansluiten.

De Belg Thomas Vermaelen is vorige week verlost van een pin uit zijn geblesseerde enkel. De verdediger is daarna begonnen met het opvoeren van de intensiteit van zijn revalidatie. Vermaelen zal pas na de winterstop weer beschikbaar zijn voor het eerste elftal van Ajax.
Ik gun het die jonge dat hij beter dan ooit terug komt. Al zit het er niet echt in.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_54766687
quote:
PSV in de fout met contract Ismail Aissati

21/11/2007 15:18

EXCLUSIEF – Ismail Aissati kan eerder weg bij PSV dan in zijn contract staat vermeld. De huidige overeenkomst blijkt niet conform de FIFA-regels, waardoor de middenvelder een half jaar eerder kan vertrekken bij de Eindhovense club.

Aissati tekende in november 2005 tot de zomer van 2009 bij PSV. Op dat moment was hij zeventien jaar. Dat maakt deze verbintenis niet rechtsgeldig volgens de reglementen van de FIFA, die stellen dat spelers jonger dan achttien jaar geen contract mogen tekenen voor een periode langer dan drie jaar.

Aangezien de FIFA bepaalt dat zo'n verbintenis drie jaar na ondertekening ten einde is, loopt het contract van Aissati in november 2008 af. Dat betekent dat de inmiddels negentienjarige Utrechter in de transferperiode van januari 2009 transfervrij naar een andere club kan vertrekken.
Dat is te achterlijk

Edit: Spuit 11
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_54768082
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:37 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ik gun het die jonge dat hij beter dan ooit terug komt. Al zit het er niet echt in.
Volgens mij gaat het met Davids helemaal niet goed... en Vermaelen keert dus ook pas na de winterstop terug.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_54768145
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het met Davids helemaal niet goed... en Vermaelen keert dus ook pas na de winterstop terug.
Hoe kom je daar nu bij?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54768211
Hij zou er drie maanden uit zijn, maar het duurt toch al een tijdje langer. Wordt ook op z'n vroegst pas rond, dan wel na, de winterstop. Nog onder voorbehoud van die botscan dus, zoals in het artikel hierboven staat. En dat is dan nog vrij optimistisch geschat.

Helaas...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_54768459
Pfoe.. Davids een botscan? Klinkt niet erg fris.. Ik denk maar dat we hem bij zijn rentree een paartje scheenbeschermers cadeau moeten doen

ben trouwens benieuwd wat Klaas-Jan te zeggen heeft na vanavond..
pi_54769639
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:45 schreef Jasza het volgende:

[..]

KNVB wil iedereen bangmaken?
Nou, de meeste zijn gewoon de sjaak hoor.
  woensdag 21 november 2007 @ 22:47:29 #158
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54771921
quote:
Met een botscan, ook wel skelet-scintigrafie genoemd, kunnen verschillende soorten aandoeningen van het skelet worden afgebeeld. Hierbij wordt een kleine hoeveelheid radioactieve stof in een bloedvat gespoten, meestal van de arm. Daarnaast kan ook de doorbloeding van het skelet worden beoordeeld en worden bekeken of er ontstekingsactiviteit is.

Dit onderzoek wordt meestal gedaan op de afdeling nucleaire geneeskunde. De stoffen worden speciaal voor elk onderzoek klaargemaakt en zijn maar kort houdbaar.
  woensdag 21 november 2007 @ 23:31:19 #159
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54772927
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:52 schreef kevin6188 het volgende:
Hij zou er drie maanden uit zijn, maar het duurt toch al een tijdje langer. Wordt ook op z'n vroegst pas rond, dan wel na, de winterstop. Nog onder voorbehoud van die botscan dus, zoals in het artikel hierboven staat. En dat is dan nog vrij optimistisch geschat.

Helaas...
Die 3 maanden heeft Davids zelf "verzonnen". Volgens mij ligt ie gewoon op het normale schema voor een gebroken been.
Jawel, je keek.
pi_54773920
Vanaf volgende week woon ik eindelijk in Mokum dus volgend jaar ben elke 2 weken te bewonderen in de ArenA!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54774687
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:40 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Nou, de meeste zijn gewoon de sjaak hoor.
Das niet best voor die boys.
pi_54774740
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:56 schreef Jasza het volgende:

[..]

Das niet best voor die boys.
Ach, groot deel zag je toch al niet in het stadion.
pi_54774746
Hey, beetje zitten editten .
pi_54774783
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:58 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Ach, groot deel zag je toch al niet in het stadion.
Uitduels wel i guess
pi_54774817
quote:
Op donderdag 22 november 2007 01:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Uitduels wel i guess
Ook niet altijd. Maar goed, maakt verder ook niet zoveel uit allemaal .
pi_54774844
Eigen schuld dikke bult dan maar hehe
pi_54775788
Als jullie mochten kiezen, wie werd dan de nieuwe hoofdcoach van AJAX.

Ik zeg:

Louis van Gaal
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_54776021
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef Pritt het volgende:
Vanaf volgende week woon ik eindelijk in Mokum dus volgend jaar ben elke 2 weken te bewonderen in de ArenA!
Neem wat talentjes uit Zuid Amerika mee, s.v.p.
Sportieve inbreng
pi_54776026
quote:
Op donderdag 22 november 2007 05:24 schreef Badabingea het volgende:

Ik zeg:

Louis van Gaal
Eerste keus Van Gaal, dan Adriaanse, dan Jol .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54776521
quote:
Op donderdag 22 november 2007 05:24 schreef Badabingea het volgende:

Ik zeg:

Louis van Gaal
Hej daar hebben we het nog helemaal niet over gehad hier.
pi_54776609
quote:
Van Wijk: 'Kritiek op Jaakke onterecht'

donderdag 22 november, door SV, Amsterdam, 07:50u, AD
Leo van Wijk, al jaren kandidaat voorzitter, vindt de kritiek op John Jaakke onterecht en zou daarom nooit plaats nemen als voorzitter van Ajax. Bovendien koos hij voor het NOC&NSF.

'Ik vind de kritiek op de huidige voorzitter onterecht. Dus zie ik geen enkele aanleiding om mezelf naar voren te schuiven', aldus Van Wijk.

'Ik had twintig jaar geleden al voorzitter van Ajax kunnen worden. Ik ben meerdere malen gevraagd. Mijn maatschappelijke functie leende zich er niet voor om voorzitter te worden. Ik had het destijds niet kunnen maken om te zeggen: ik kan niet bij de commissarissenvergadering van de KLM zijn, want Ajax moet een belangrijke wedstrijd spelen'.

.
-
  donderdag 22 november 2007 @ 09:05:36 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54776656
quote:
Op donderdag 22 november 2007 07:37 schreef RayMania het volgende:

[..]

Eerste keus Van Gaal, dan Adriaanse, dan Jol .
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54776776
quote:
'Eredivisie verder met zestien clubs'

AMSTERDAM - De kans is groot dat de eredivisie voetbal over twee jaar uit zestien clubs bestaat, in plaats van de huidige achttien. Dat meldt het AD donderdag. Medio december wordt daarover gestemd door de overkoepelende organisatie ECV.

De competitie moet een nieuwe opzet krijgen, waarin meer topwedstrijden in een seizoen voorkomen en een nieuw soort play-offs in het leven wordt geroepen. De clubs die afvallen, komen in de eerste divisie terecht.

NU.nl
pi_54776893
Mooi stukje .
quote:
In dienst van de Wambertinho’s
Door TIJANI GOULLET

ALMERE - Danilo (17) kan beter worden dan zijn vader, zegt ex-Ajacied Wamberto. Daarom gaat de carrière van zoonlief, die in de A1 van Ajax speelt, voor.

Alle deuren in de gang gaat hij af. Maar alles zit op slot en nergens is op deze woensdagmiddag een bal bij FC Omniworld, de voetbalclub, te bekennen.

De fotograaf roept hem toe dat de foto ook wel zonder bal kan. Wacht, zegt Wamberto terwijl hij naar zijn auto loopt. Daar haalt hij uit zijn zwarte Mercedes met een Belgisch kenteken twee ballen tevoorschijn. Een grijze en een witte. ,,Kies maar,’’ zegt hij.

De ballen liggen altijd in de kofferbak - met drie voetbalgekke zoons een noodzaak.

Wambertinho (15) en Wanderson (13) zijn deze middag bij hun oma in Amstelveen. Danilo (17), die in de A1 van Ajax voetbalt, is door zijn moeder Rosane gebracht.

Bij de fotosessie trekt Rosane nog eens haar dikke jas op. Ze neemt in de dug-out op het veld plaats. Beschermd tegen de gure wind kijkt ze naar haar twee mannen. Danilo is een stuk groter dan zijn vader, die 1,65 meet. Het verschil in lengte is goed te zien als ze tegen elkaar aanleunen voor de foto.

Binnen wacht de warme koffie. Wamberto gaat aan een lange tafel zitten, waar doordeweeks normaliter door de selectie van FC Omniworld gezamenlijk wordt geluncht en die op wedstrijddagen wordt bevolkt met sponsors. Vandaag zijn de Almeerse voetballers vrij. De Braziliaan is op de club om wat schietoefeningen te doen.

Het blijft toch een raar gezicht om Wamberto, pas 32 jaar, bij een kleine club als FC Omniworld te zien rondlopen. Maar de man die in 2002 met Ajax kampioen werd en twee bekers met de Amsterdamse club veroverde, vindt dat helemaal niet raar.

,,Danilo is de belangrijkste reden waarom ik bij FC Omniworld voetbal. Ik wil dat de familie weer bij elkaar is. Omniworld ligt lekker dicht bij onze woonplaats Amstelveen én het is ook niet ver van Ajax, waar Danilo voetbalt. De afgelopen vier jaar heb ik in België gezeten (Wamberto speelde daar voor Bergen en Standard Luik, red.) en Danilo woonde hier in Nederland bij zijn oma. Dat is toch minder.’’

Danilo, met een Amsterdams accent: ,,Ik voel me wel belangrijk nu mijn vader dit voor mij doet. Van mij hoefde het niet, maar het is voor mij het beste.’’

Richard Danilo Maciel beheerst nu het leven van Wamberto. Hij was pas 15 jaar toen zijn zoon werd geboren. ,,In het begin was het heel moeilijk voor mij. Maar gelukkig was ik in Brazilië en kreeg ik bij de opvoeding van mijn zoon veel steun van beide families.’’

Wat als Danilo over een half jaar thuis komt en vertelt dat hij een meisje zwanger heeft gemaakt? Moeder Rosane trekt een vies gezicht.

Wamberto schudt zijn hoofd. ,,Het leven hier is anders. In Brazilië heb je grote families die elkaar steunen. Hij moet zich nu op school en het voetbal richten. Daarna komen de mooie meisjes vanzelf.’’

Met het voetbal gaat het crescendo. Danilo kwam al op zijn tiende jaar bij Ajax terecht. ,,Het was in hetzelfde jaar als mijn vader, dus je kunt van een dubbele transfer spreken,’’ zegt junior.

Zijn vader: ,,Het was voor Ajax twee halen, één betalen, haha.’’

Vroeger wilde Wamberto de Jesus Sousa Campos niet dat zijn zoon als profvoetballer in zijn voetsporen zou treden.

,,In Brazilië, waar ik als voetballer begon, was het heel moeilijk als prof. Vervolgens ben ik op mijn 17de jaar helemaal alleen in België terechtgekomen. Ik had moeite met het klimaat, de taal en de cultuur. Gelukkig kwamen twee jaar later mijn vrouw en Danilo naar België. Sindsdien ging het veel beter.’’

Danilo: ,,Toen ik in de D-tjes zat, zag mijn vader dat ik talent heb. Sindsdien steunt hij mij.’’

Wamberto: ,,Maar ik heb wel tegen hem gezegd dat als hij wil voetballen zijn schoolopleiding het belangrijkste is.’’

In juni dit jaar tekende Danilo, die inmiddels zijn school heeft afgerond, in het bijzijn van technisch directeur Martin van Geel een profcontract bij Ajax. ,,Het was een leuke dag,’’ zegt pa trots. ,,Het eerste contract is heel belangrijk voor zijn toekomst. Ik was heel blij voor hem. Sinds hij die verbintenis heeft getekend, speelt hij ook beter. Dat komt omdat hij nu meer rust en vertrouwen heeft.’’

Danilo, die bij Ajax ‘Dani’ wordt genoemd, heeft al enkele wedstrijden voor België onder 19 gespeeld. ,,Tot mijn 21ste jaar kan ik nog kiezen voor welk land ik mag spelen. Ik heb een ruime keuze: België, Nederland of Brazilië. Ik heb nog geen beslissing genomen, het is zo moeilijk.’’

Voor Wamberto maakt het niet uit voor welk land zijn zoon zal kiezen. Maar moeder Rosane zegt zonder twijfel: ,,Brasil!’’

‘Wampie’, zoals Wamberto vroeger bij Ajax bekend stond, komt regelmatig naar de training op de Toekomst kijken. Wedstrijden slaat hij ook niet over. Langs de zijlijn staat Wamberto geregeld naast Danny Blind, zijn voormalige ploeggenoot bij Ajax. Beiden kijken dan naar de verrichtingen van hun zoons, die samen in de A1 voetballen. Daley als centrale verdediger en Danilo als linksbuiten.

,,We spelen al tien jaar samen, we zijn beiden in de E2 begonnen. Daley is een groot talent,’’ zegt Danilo.

Wamberto is op zijn beurt lovend over Danny Blind. ,,Ik heb veel respect voor hem, hij was een grote voetballer. Soms praten we over vroeger en over onze zoons.’’

De nieuwe Sire-campagne die ouders erop wijst om bij het jeugdteam van de kinderen vooral rustig te blijven langs de lijn, is voor Wamberto niet nodig. ,,Ik blijf altijd rustig. Pas thuis vertel ik Danilo wat hij goed of minder goed heeft gedaan. Mijn vrouw is veel fanatieker langs de lijn, haha.’’

Zijn andere zoons Wambertinho en Wanderson spelen (nog) niet bij Ajax. Als het aan senior ligt, komt daar snel verandering in. ,,Ik hoop dat ze een mooie toekomst zullen krijgen bij een goede profclub. Uiteraard hoop ik dat dat Ajax zal zijn, want Ajax is mijn thuis. En het is nog eens lekker dicht bij huis.’’

De vraag wie het meest op hem lijkt, beantwoordt Wamberto gekscherend. ,,Wambertinho lijkt het meest op mij,’’ zegt hij, ondertussen trekkend aan zijn eigen oren.

Dan serieus: ,,Wanderson heeft mijn snelheid, Wambertinho mijn techniek en Danilo heeft alles.’’

Danilo: ,,Ik denk wel dat ik een beetje hetzelfde type ben als mijn vader. Goed, ik speel op links, maar in eerste instantie ben ik rechtsbenig.’’

Wamberto: ,,Hij is in het veld slimmer dan ik. Ik liep te veel, dat kostte veel kracht. Maar misschien komt dat omdat ik bij een kleine Belgische ploeg ben begonnen en hij bij een grote club zit met een goede jeugdopleiding. Danilo kan beter worden dan ik. Hij heeft een goede mentaliteit en zijn karakter is ook prima.’’

De aanvaller van FC Omniworld, die in drie duels één keer scoorde maar tot de winterstop is uitgeschakeld door een hamstringblessure, denkt dat de Wamberto’s het voetbal in het bloed hebben. ,,Dat hebben we van God gekregen. Mijn vader kon dan niet goed voetballen, maar mijn broers wel. Een van hen is profvoetballer in Brazilië.’’

De droom van Wamberto is om ooit samen met zijn zoon in één team te voetballen. Maar hij speelt nu zelf bij FC Omniworld. ,,Ach,’’ zegt ‘Wampie’. ,,Dromen mag toch altijd. Ik ga het proberen. Waarom niet? En anders vind ik het ook goed als we tegen elkaar spelen.
-
pi_54776959
Leuk artikel.
pi_54777029
Idd leuk artikel ja.

En op je 15e al een kind. Hij was er vroeg bij, die kleine Wampie
pi_54777278
Wamberto noemt zn kind Wambertinho, briljant
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_54777280
Wamberto

altijd lachen met hem!
Built for Speed
pi_54777320
Wamberto
  donderdag 22 november 2007 @ 09:53:40 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54777356
Niet altijd effectief die wampie, maar wel een fijn ettertje soms .
Get woke, go broke!
pi_54777366
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Niet altijd effectief die wampie, maar wel een fijn ettertje soms [afbeelding].
en niet te vergeten ook een belangrijk ettertje

Beker tegen RBC en Utrecht
pi_54777398
Een grondige analyse van de commissie .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54777462
- verkeerd gelezen -
pi_54777607
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn stiekem een keer in het feyenooit museum geweest.
  donderdag 22 november 2007 @ 10:31:16 #185
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54778006
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het eerste stuk vond ik aardig om te lezen, en hoewel wat overdreven was het toch redelijk informatief.

Waar deze mongolide puber, waar het schaamhaar nog door moet komen zetten de fout in gaat is bij de diskwalificatie van Stanley Menzo wat betreft zijn keeperskwaliteiten. Dat hij niet overkomt als de juiste persoon om in zo'n volstrekt onnodige commissie te zitten kun je op een heel andere manier brengen.

Ach, waar maak ik me eigenlijk druk over, het is afca.nl maar.
pi_54778031
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:31 schreef twi het volgende:

Idd.. maken zichzelf al genoeg belachelijk dus dit kan er ook nog wel bij
pi_54778152
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:31 schreef twi het volgende:
Waar deze mongolide puber, waar het schaamhaar nog door moet komen zetten de fout in gaat is bij de diskwalificatie van Stanley Menzo wat betreft zijn keeperskwaliteiten. Dat hij niet overkomt als de juiste persoon om in zo'n volstrekt onnodige commissie te zitten kun je op een heel andere manier brengen.
Inderdaad. Menzo is voor Ajax een waardevolle speler geweest en heeft zeer goede jaren als keeper meegemaakt.
quote:
Inderdaad. Lekker laten gaan, die dwazen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  donderdag 22 november 2007 @ 10:40:01 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54778156
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Idd.. maken zichzelf al genoeg belachelijk dus dit kan er ook nog wel bij
Ik weet wel waarom ze het doen hoor. Ze hebben even ge-Googled op Stanley Menzo en komen het filmpje van Auxerre tegen en het feit dat er in zijn CV staat dat hij van Ajax naar PSV is gegaan.

Ja, zo kan ik ook conclusies trekken...
pi_54778228
Waarschijnlijk waren de beheerders van AFCA.nl net bezig hun eerste woordjes te leren toen Stanley Menzo bij Ajax onder de lat stond.
pi_54778435
Hm die zoon van Wamberto zou ook mischien weleens zijn debuut kunnen gaan maken als hij zo goed is. Welke positie speelt hij eigenlijk?
pi_54778456
Wat een debielen runnen die site zeg .

[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 22-11-2007 10:58:24 ]
-
pi_54778477
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:56 schreef Wooldoor het volgende:
Hm die zoon van Wamberto zou ook mischien weleens zijn debuut kunnen gaan maken als hij zo goed is. Welke positie speelt hij eigenlijk?
Hij is 17 en speelt in de A1. Je weet niet op welke positie hij speelt, maar je leest nu een artikel waarin zijn vader zegt dat hij een goede speler is, en je denkt dat hij zijn debuut kan gaan maken?

Om maar even met gevleugelde woorden te spreken: jij hebt er kijk op.
pi_54778604
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:58 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Hij is 17 en speelt in de A1. Je weet niet op welke positie hij speelt, maar je leest nu een artikel waarin zijn vader zegt dat hij een goede speler is, en je denkt dat hij zijn debuut kan gaan maken?

Als de wedstrijdverslagen op Ajax.nl nagelezen worden dan zie je dat Dani toch wel veel betrokken is bij de goals, en ze zelfs ook zelf tegen de touwen schiet.. Dat zou kunnen betekenen dat pappie Wamberto misschien wel gelijk heeft..

Daarnaast was ook Martin van Geel erg tevreden over hem getuige ook het aanbieden van een contract..
quote:
Ajax contracteert Danilo

Amsterdam, 04 jun 2007
Ajax heeft jeugdspeler Richard Danilo Maciel Sousa Campos, oudste zoon van oud-Ajacied Wamberto, gecontracteerd. De 17-jarige Ajacied tekende hiermee zijn eerste contract met de club, dat loopt tot 1 juli 2010.
Natuurlijk had Danilo zijn vader en moeder meegenomen naar de contractondertekening op het kantoor van technisch-directeur Martin van Geel. Vader Wamberto straalde van trots. ,,Dit is een heel mooie dag voor onze familie”, aldus de befaamde oud-Ajacied. ,,Ik denk dat als Danilo hard blijft werken, hij beter kan worden dan ik.”

Danilo is in de aanval op meerdere posities inzetbaar. ,,Ik ben snel en handig aan de bal”, lichtte hij zijn kwaliteiten toe. ,,Eigenlijk ben ik hetzelfde type voetballer als mijn vader.” Danilo zegt veel te hebben geleerd van zijn vader, die nog altijd profvoetballer is. ,,Hij weet precies wat ik wel en niet moet doen in het veld. Ook legt hij uit hoe ik me goed kan concentreren."
En even for the record @ Wooldoor: Dani speelt linksbuiten.
pi_54778647
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Als de wedstrijdverslagen op Ajax.nl nagelezen worden dan zie je dat Dani toch wel veel betrokken is bij de goals.. Dat zou kunnen betekenen dat pappie Wamberto misschien wel gelijk heeft..

En even for the record @ Wooldoor: Dani speelt linksbuiten.
Ik wil ook niet beweren dat Wamberto sowieso ongelijk heeft, want zijn zoon heeft vast wel talent. Maar als je een speler nooit hebt zien spelen (zoals Wooldoor), waarom opper je dan dat het wel eens kan gebeuren dat hij zijn debuut gaat maken? Hij speelt in de A1, dus nog niet eens bij Jong Ajax. Waar hebben we het over zeg?
pi_54778675
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:10 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Ik wil ook niet beweren dat Wamberto sowieso ongelijk heeft, want zijn zoon heeft vast wel talent. Maar als je een speler nooit hebt zien spelen (zoals Wooldoor), waarom opper je dan dat het wel eens kan gebeuren dat hij zijn debuut gaat maken? Hij speelt in de A1, dus nog niet eens bij Jong Ajax. Waar hebben we het over zeg?
Eensch.. debuut bij Ajax zal nog wel even duren.. maar voor Oranje kan ie zomaar geselecteerd worden!
pi_54778688
En dan kan je leuk met die feitjes gaan strooien, maar ík weet dat wel hoor. Mijn punt is dat je niet moet roepen dat spelers wel eens kunnen debuteren, als je niet eens weet over wie je het hebt. Dat staat dus verder helemaal los van de voetbalkwaliteiten van Danilo.
  donderdag 22 november 2007 @ 11:12:50 #197
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_54778689
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:58 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Als het geen goede speler met talent zou zijn , dan had hij het geen 10 jaar vol gehouden bij Ajax....

Maar om nu meteen van een debuut te gaan spreken is wel wat voorbarig..
Neemt niet weg dat het een leuke speler is om te zien...snel,balvaardig en oog voor de medespelers..
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_54778730
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:12 schreef JanVanHalst het volgende:
En dan kan je leuk met die feitjes gaan strooien, maar ík weet dat wel hoor. Mijn punt is dat je niet moet roepen dat spelers wel eens kunnen debuteren, als je niet eens weet over wie je het hebt. Dat staat dus verder helemaal los van de voetbalkwaliteiten van Danilo.
Tuurlijk.. JIJ weet dat wel.. gelukkig post ik hier niet alleen voor jou.. maar ook om anderen mee te nemen in de discussie.. Daarnaast is het altijd wel fijn om wat feitjes als onderbouwing te gebruiken.. dat doe jij toch ook elke zondag avond als je aan het ploeteren bent met je computertje
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Als het geen goede speler met talent zou zijn , dan had hij het geen 10 jaar vol gehouden bij Ajax....

Neemt niet weg dat het een leuke speler is om te zien...snel,balvaardig en oog voor de medespelers..
Kan me volgens mij ook nog wel herinneren dat ik Blind hem een keer heb horen noemen tijdens een AT5 interviewtje..
pi_54778920
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Dat zeg ik.
pi_54778961
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tuurlijk.. JIJ weet dat wel.. gelukkig post ik hier niet alleen voor jou.. maar ook om anderen mee te nemen in de discussie.. Daarnaast is het altijd wel fijn om wat feitjes als onderbouwing te gebruiken..
Prima. Ik vatte het op alszijnde het specifiek aan mij gericht was. Als dat niet zo was, dan heb ik niets gezegd.
quote:
dat doe jij toch ook elke zondag avond als je aan het ploeteren bent met je computertje [
Ik beweer niet Jan Van Halst zelf te zijn (op een dolletje hier en daar na), dus die vergelijking gaat niet op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')