Ik heb 'Belle de Jour'gekocht, gaat over de belevenissen van een call girl in Londen.
Onder dit pseudoniem is het geschreven. Niemand weet nog wie zij is, maar ze schijnt het gedaan te hebben met nogal invloedrijke mensen.
Mijn kaft zit er alleen anders uit en het is vertaald in het NederlandsDaarnaast heb ik ook het boek 'Love Actually' gekocht, van de gelijknamige film met oa

Hugh Grant

![]()
Deze liggen allebei op de plank om gelezen te gaan worden. Nu ben ik bezig in 'perfecte vrouwen' van Olivia Goldsmith. Ik heb eerder boeken van haar gelezen en zij lezen echt als een trein. Ik heb weinig tijd om te lezen maar als ik kan, pak ik dit boek snel. De rest kan wel even wachten.
quote:
PERFECTE VROUWEN
Michelle, Jada en Angie – drie bedrogen vrouwen. Gewond maar niet gebroken, besluiten zij hun krachten te bundelen en hun mannen terug te pakken. De gezamenlijke woede van het versmade trio maakt een onvermoede, creatieve energie vrij, waarbij superlijm, lucifers, naaldhakken en de Kaaimaneilanden een grote rol spelen.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize