dat is m!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:32 schreef Flitspaal het volgende:
Met zijn handen zijn tenen aanraken met gestrekte benen?
Homdeck +1quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:38 schreef Homdeck het volgende:
mehrwertssteuer
die jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:55 schreef starla het volgende:
pam grier

daar ben ik het wel mee eens, maar het is wel haar bekendstequote:Op dinsdag 20 november 2007 11:56 schreef starla het volgende:
ohja en jackie brown is een overschatte butfilm![]()
scheelde niet veelquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:58 schreef erkel het volgende:
Damn, ik zat de hele tijd met Zwiers in mijn kop, maar dat kon niet kloppen natuurlijk![]()
Klopt, mijn excuses, hij bezweek tijdens een wedstrijd op 25 augustus en stierf op 28 augustus aan de gevolgen van meerdere hartstilstandenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:10 schreef Homdeck het volgende:
puerta
Oh, het gaat over wielrennen, ik dacht over bergbeklimmenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:22 schreef rdanjel het volgende:
20 jaar geleden? Boogerd won hem toch 4 jaar geleden ofzo?
La Plagne dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:23 schreef Homdeck het volgende:
geen zoetemelk. boogerd won er nooit. in 2002 won hij op de madeleine geloof ik.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:30 schreef Flitspaal het volgende:
Theunisse?
erkel +1quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:43 schreef erkel het volgende:
mekano?
met dubbel c zelfsquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:43 schreef Richie_Rich het volgende:
Maar dan met een c volgens mij, Mecano
ken je ze?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:53 schreef BenjaminFranklin het volgende:
duidelijk Govaert, heb ik gister nog mee gesproken
VRIEND!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:57 schreef BenjaminFranklin het volgende:
...maar ik werk bij de HMH...
maar 2 keer in de maand oid. Het is remote werk, ik kan die zaken regelen vanuit Madrid, en daarnaast is elk genre verdeelt over de mensen die hetzelfde werk doen als ik, d.w.z. Krezip heb ik, omdat het in Pop/Rock valt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Pendel je trouwens elke keer op en neer tussen Spanje en de HMH
En dan nog heb je het punt niet...quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:11 schreef starla het volgende:
sjeeez wat een simpele vraag, dit is geen algemene kennis meer, dit is basiskennis.
klopt! beetje simpel, maar heb veel werk hier, sorry.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Denemarken
Nee, was ergens anders een heel verhaal aan het typenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan nog heb je het punt niet...
Lekker denigrerend. Dit is prima algemene kennis, en er zijn hele volksstammen die dit niet weten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:11 schreef starla het volgende:
sjeeez wat een simpele vraag, dit is geen algemene kennis meer, dit is basiskennis.
Geweldig, in Madrid zitten, waar vandaan je de o.a de M&M's moet regelen voor Krezip die in Amsterdam optreden (je stuurt dus waarschijnlijk gewoon een mailtje naar de HMH met: "Regel dat!!!'...).quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:13 schreef BenjaminFranklin het volgende:
maar 2 keer in de maand oid. Het is remote werk, ik kan die zaken regelen vanuit Madrid, en daarnaast is elk genre verdeelt over de mensen die hetzelfde werk doen als ik, d.w.z. Krezip heb ik, omdat het in Pop/Rock valt.
Maar ik moet het meeste bellen, dus dat kan ook vanuit Madrid. Ik zit hier, omdat er disco staat die ook een Heineken naam draagt: Salla Heineken. Dit werk kost meer van mn tijd, dus zit ik hier
Weer eens wat anders dan een kantoorbaan![]()
word je weer even met je neus op de feiten gedruktquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik godver trots dat ik het weet.![]()
Ik zou het niet weten, ik ga niet met die mensen omquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lekker denigrerend. Dit is prima algemene kennis, en er zijn hele volksstammen die dit niet weten.
Troost je, Starla zal niet met je omgaan...quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik godver trots dat ik het weet.![]()
Ik heb ook een keer zelf noga bij de supermarkt moeten halenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig, in Madrid zitten, waar vandaan je de o.a de M&M's moet regelen voor Krezip die in Amsterdam optreden (je stuurt dus waarschijnlijk gewoon een mailtje naar de HMH met: "Regel dat!!!'...).![]()
Kan jij voor mij overigens niet even een audio-aansluiting op de PA van de HMH regelen (al dan niet vanuit Madrid)?
Scheelt me een hoop smokkelwerk met apparatuur en de opname is dan natuurlijk net iets beter...![]()
starla +1quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:21 schreef starla het volgende:
de ijzeren rijn
Lever die audio opname's dan eens uit, zoals Moby 2 jaar geleden vanuit de HMH deed (zij het dat dit met door hem zelf ingehuurde apparatuur gebeurde)...quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:25 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer zelf noga bij de supermarkt moeten halenje moet ergens beginnen he. Dus jij bent zo´n vieze audio piraat die onze mooie eigen opnamens verkracht
![]()
![]()
haha, tja, wij maken opnamens, maar het is voor intern gebruik (akoustiek van de zaal checken bij verschillende soorten boxen, muziektypes, hoogte van geluid e.d.). Als de artiesten zelf een dvd-tje uit willen brengen, nemen ze zelf apparatuur mee (meestal dan).quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lever die audio opname's dan eens uit, zoals Moby 2 jaar geleden vanuit de HMH deed (zij het dat dit met door hem zelf ingehuurde apparatuur gebeurde)...
Mijn opname's van Radiohead, Live, Kaiser Chiefs, Rowwen Hèze en Zucchero zijn overigens prima beluisterbaar.
Binnenkort kom ik weer een paar keer langs...![]()
* MadMaster is proud to be a taper, fuck The Security Company!!![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:44 schreef Homdeck het volgende:
chicago - los angeles
Ik wil jullie best helpen door de kwaliteit van jullie opname's te controleren en zo...quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:41 schreef BenjaminFranklin het volgende:
haha, tja, wij maken opnamens, maar het is voor intern gebruik (akoustiek van de zaal checken bij verschillende soorten boxen, muziektypes, hoogte van geluid e.d.). Als de artiesten zelf een dvd-tje uit willen brengen, nemen ze zelf apparatuur mee (meestal dan).
Ik denk trouwens toch dat onze audio-opnamens iiieeeeets beter zijnhehe. Wacht maar tot we je te pakken krijgen
![]()
18.000 Euroquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:49 schreef Homdeck het volgende:
eitje![]()
Economisch vraagje: Hoeveel bedraagt het geplaatst aandelenkapitaal van een BV minimaal?
ik neem aan dat iemand dit wel weet. als het op gokken uitdraait verzin ik wel een andere.
Niks, ze kunnen hooguit mijn opname in beslag nemen en ik kan er uit gekickt worden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:51 schreef Homdeck het volgende:
Wat hangt je boven het hoofd als je gepakt wordt MM?
correctquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
18.000 Euro
Mijn vrouw zit net in de afwikkeling van haar eigen bedrijf en de accountant heeft net de jaarrekening van vorig jaar opgemaakt (net zoals eindelijk mijn eigen belastingaangifte, ik wil wel weer eens iets terug ontvangen...)
nah dat valt mee. wist niet of het ook wettelijk gezien strafbaar is zeg maar....quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks, ze kunnen hooguit mijn opname in beslag nemen en ik kan er uit gekickt worden.
So what, it's a game...![]()
Ach ja, dit is natuurlijk basiskennis...quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:06 schreef PhysicsRules het volgende:
Maleisie, Ringgit?
Dat is heel beperkt, maar we kunnen je opnamens én je apparatuur in beslag nemen en vernietigen. Dus dat is een duur spelletje als je gepakt wordt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nah dat valt mee. wist niet of het ook wettelijk gezien strafbaar is zeg maar....
Er is nergens wettelijk vastgelegd dat mijn apparatuur in beslag mag worden genomen c.q vernietigd mag worden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:07 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Dat is heel beperkt, maar we kunnen je opnamens én je apparatuur in beslag nemen en vernietigen. Dus dat is een duur spelletje als je gepakt wordt.![]()
Daarom zijn mijn opname's in de HMH (verreweg de beste akoestiek binnen Nederlandquote:@ MM, wij gebruiken veelal een line-array systeem. dus is het niet direct nodig om het geluid af te tappen omdat het geluid op zichzelf al goed genoeg is. Bij pinkpop ofzo, daar gebruiken ze P.A. gewoon 10 boxen op elkaar en raggen maar.Daardoor zijn de mensen voorin doof en achterin horen ze t niet. Voor de akoestiek is in ons geval line-array veel beter. Toch nemen bands soms hun eigen herrie mee, omdat ze dan lekker kunnen tocken ofzo
![]()
En laat dat nu mijn eigenlijke vraag zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:15 schreef MadMaster het volgende:
CH = Zwitserland en de H staat voor Helvetica, de C mag iemand anders inkoppen.
Weet ik niet...
niet gelukt om te imponeren dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is nergens wettelijk vastgelegd dat mijn apparatuur in beslag mag worden genomen c.q vernietigd mag worden.
Doet iemand dat toch, dan krijgt degene die dat flikt een rechtzaak aan z'n broek die ik absoluut ga winnen.
Proef-processen over dit onderwerp genoeg, bluf alleen van een paar potige jongens in groene shirtjes is niet genoeg...
[..]
klopt, we hebben (om maar een voorbeeld te noemen) in december een hele week met riverdance optredens. Vanwege de akoestiek is onze zaal het beste, dus het beste voor dit soort 'muziek', omdat je de verschillende 'tap' klanken goed van elkaar gescheiden moet kunnen horen anders klinkt her als één groot stuk geroffel.quote:Daarom zijn mijn opname's in de HMH (verreweg de beste akoestiek binnen Nederland) ook altijd prima.
Die line-array systems komen overigens steeds vaker in beeld, alleen in de Arena kan je ophangen wat je wilt, maar dat blijft bagger omdat die betonklomp gewoon akoestisch een drama is...
Goed genoegquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:20 schreef BenjaminFranklin het volgende:
die weet ik zelfs, confederato toch? of confederatio. Ik wist de H niet haha
Ik wil nu zeker mijn identiteit niet aan je prijs geven, anders had ik graag eens met je over dit soort zaken gesproken 'in het echie', desnoods in Madrid.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:23 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
klopt, we hebben (om maar een voorbeeld te noemen) in december een hele week met riverdance optredens. Vanwege de akoestiek is onze zaal het beste, dus het beste voor dit soort 'muziek', omdat je de verschillende 'tap' klanken goed van elkaar gescheiden moet kunnen horen anders klinkt her als één groot stuk geroffel.
En ik maar denken dat het vaktaal wasquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:36 schreef BenjaminFranklin het volgende:
@ MM Graag gedaan! PM kan altijd he (ook zonder identiteit)
@ PR: tocken is een typo, moet rocken zijn![]()
Anyhoe, weer een nieuwe vraag:
Waar komt het Nederlandse 'In petto' vandaan?
bv: Wat heb je voor me in petto?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:51 schreef MadMaster het volgende:
In Petto = Italiaans voor misbruik van misdienaartjes...
Pastoor tegen misdienaartje: Kom straks even langs, ik heb nog wat voor je in petto...
Dit keur ik goed!quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:50 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat voor nieuwe paus er komt?
Binnen en meteen scorenquote:
FP +1quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:06 schreef Flitspaal het volgende:
Tolstoj?
Ik had Hermansbrood ook al goed gerekend, vandaar dat ik de edit negeerquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:15 schreef krapula het volgende:
hermansbrood
EDIT: vriendschapsbrood, een hermanobsessie zorgde ervoor dat wij het herman noemden
Sorry.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:19 schreef MadMaster het volgende:
Hé, die heb ik laatst ook gevraagd...
Die pulp hebben we meerdere keren ontvangen en meteen weer de vuilnisbak in gegooid.
Dan maar geen vriendschap met de gulle gever...
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:35 schreef Flitspaal het volgende:
Jack Kerouac met On the Road?
MadMaster +1quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:54 schreef MadMaster het volgende:
Finland (maar ze maakte ze wel) en Portugal.
ze maken ze idd nog steedsquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:54 schreef MadMaster het volgende:
Finland (maar ze maakte ze wel) en Portugal.
Flaccid +1quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:10 schreef Flaccid het volgende:
Kantklossen
Haha is prima ik zal wel wat verzinnen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flaccid +1
En kom nou niet weer met die chick van Olie B. Bommel...
Stand 1074
Flitspaal 4
Homdeck 4
starla 2
erkel 1
BenjaminFranklin 2
PhysicsRules 3
MadMaster 2
hhhpsycho 1
krapula 1
Flaccid 1
Goed!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:17 schreef slaveloos het volgende:
dwergwerpen?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:28 schreef starla het volgende:
waldorf salade?
Nee, maar het bevat wel lever...en hart, long, niervet en havermoutquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:34 schreef SaskiaR het volgende:
foie gras?
Labberdaan? Nee hoe heet dat spul nou? Dat was laatst op tv. een Ojaa'tjequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:36 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, maar het bevat wel lever...en hart, long, niervet en havermout![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:39 schreef slaveloos het volgende:
haggis?
Ik weet het niet, maar de vraag is moeilijk!. Hem hem even opgezocht. Ben benieuwd of iemand hem weet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:45 schreef slaveloos het volgende:
xxxx is een periode in de geschiedenis van de Rooms-Katholieke Kerk van 1378 tot 1417 waarin pausen en tegenpausen elkaar tegenwerkten. Het Concilie van Konstanz maakte hier een einde aan
Wat is xxxx?
Net als fok weer traag wordtquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:59 schreef slaveloos het volgende:
ok nieuwe vraag dan, minder moeilijk:
hoe heet het hondje van Kuifje?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:59 schreef Richie_Rich het volgende:
bobby
Chinaquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:08 schreef Richie_Rich het volgende:
![]()
Wat is de 2e economie in de wereld (grootte bnp)? USA telt als 1 land, EU niet
:$quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:15 schreef tomtomaat het volgende:
Flaccid het is de bedoeling 1 antwoord te geven. Zie OP
quote:Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen
komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:22 schreef ChrisJX het volgende:
fifth?
Willem II?:')quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:32 schreef ChrisJX het volgende:
Welke wijze koning wist eenvoudig te bepalen wie er loog en wie niet, toen twee vrouwen beiden hetzelfde kind claimden?
Yuri +1quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
salomon
Jeejquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:34 schreef ChrisJX het volgende:
Yuri +1
Het meisje van ... Rulde?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Onder welke naam kennen we Rowena Rikkers beter
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef Homdeck het volgende:
meisje van nulde
1 letter! maar ik was toch te laat!quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef tomtomaat het volgende:
Meisje van NULDE
Deze vraag doet me denken aan "Der Augsburger Kreidekreis" waarin een zelfde soort dilemma centraal staat. Wie schreef het?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:32 schreef ChrisJX het volgende:
Welke wijze koning wist eenvoudig te bepalen wie er loog en wie niet, toen twee vrouwen beiden hetzelfde kind claimden?
Chancard +1quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:50 schreef Chancard het volgende:
Bertholt Brecht?
Correct.quote:
Stand 1074quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:04 schreef Homdeck het volgende:
viola holt als je de nederlandse bedoelt tenminste
dat is wel goed ja. las palmas is toch echt de hoofdstad van gran canariaquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:21 schreef tomtomaat het volgende:
la palma of gomera
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Canarische Eilanden?
Precies.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Elton John
Was dat een TV-serie?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:33 schreef erkel het volgende:
De jongens van de Bontekoe?
Geen idee. Was maar een ingeving.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat een TV-serie?
Dat was toch alleen maar een boek en de film ging gisteren al in premiere...
De commentaren van degene die de echte Q & Q-serie hebben gezien zijn niet van de lucht.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:54 schreef Berkery het volgende:
Q & Q
MadMaster +1quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Abel van Alex van Warmerdam
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:45 schreef starla het volgende:
budapest
Je mist er 1quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:56 schreef Chancard het volgende:
Oostenrijk, Slovakije, Oekraïne, Roemenië, Servië, Kroatië.
(Ik hoop dat ik ze nu allemaal heb hehe)
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:58 schreef Chancard het volgende:
Slovenië ook nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |