wees blij dat je dan niet in Spanje woont, wedstrijden om 21.00 of 22.00 uurquote:Op maandag 17 december 2007 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar na een uitwedstrijd om 18.00 in Rotterdam ben je wel pas rond 22.30 uur thuis ofzo.
Lekker eten op de tribunequote:Op maandag 17 december 2007 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof ze uit conditie raken wanneer ze om 18.00 ipv 12.30 moeten voetballen. En je kan toch lekker op de tribune eten?
20.45 uur is wat aan de late kant, maar zondag 14, 16 en 18 uur vind ik juist heel erg goed.quote:Op maandag 17 december 2007 19:17 schreef Staanplaats het volgende:
Leuk al die achterlijke aanvangstijden..
Dacht je daar een paar je geleden helemaal van af te zijn, hebben een paar marketinggoeroe's het wiel weer opnieuw uitgevonden..
de NOS kan het ook op NL3 uitzenden zoals nu de ook CL...quote:Op maandag 17 december 2007 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gat wordt heeeeel erg groot inderdaad. Sowieso zal het geen halfuur duren lijkt me. Programma's die om half negen beginnen vallen ook weg. Stel dat de NOS het krijgt; het zal op NED1 moeten, maar daar kom je er tussen 20.00 en 21.00 gewoon weg niet tussen.
Ik denk dat het gewoon bij RTL gaat blijven.
Het ziet er op het eerste gezicht goed uit, ik hoop alleen wel dat ze niet alleen pay-par-view maar ook abonnementen voor het volledige programma gaan aanbieden.quote:Op maandag 17 december 2007 21:17 schreef Thieske het volgende:
Ah, een uitgebreide samenvatting gevonden: http://www.eredivisie.nl/(...)T%20Samenvatting.pdf
daar is dat een normale tijd zoals 20.00 dat hier isquote:Op maandag 17 december 2007 16:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wees blij dat je dan niet in Spanje woont, wedstrijden om 21.00 of 22.00 uur
Slimme vergelijking, een restaurant gaat in Spanje ook pas om 21.00 uur open.quote:Op maandag 17 december 2007 16:30 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wees blij dat je dan niet in Spanje woont, wedstrijden om 21.00 of 22.00 uur
Daar is het zaterdagvoetbal voor uitgevonden. Als je op zondag voetbal kijkt ga je naar de hel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef koningdavid het volgende:
Wedstrijden op zondag om 18.00 uur
Houden ze dan niet meer rekening met de kerkgangers onder ons.
In de skyboxen is het goed vertoeven, maar je hebt hier natuurlijk een valide punt.quote:Op maandag 17 december 2007 17:47 schreef thaduck het volgende:
[..]
Lekker eten op de tribune
Bedoel je dan:
a) de kleffe lauwe hamburgers van 4,50
b) de natte en koude broodjes unox van 4,00
c) een paar gevulde koeken van 1,60 per stuk?
Nee sorry, lekker eten op de tribune. DAAR trap ik niet in
hier is de mis in de ochtendquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:43 schreef koningdavid het volgende:
Wedstrijden op zondag om 18.00 uur
Houden ze dan niet meer rekening met de kerkgangers onder ons.
Wij hebben diensten om 9.30 en 17.00 uur, en ik probeer vaak twee keer te gaan.quote:
Ajax zal toch wel niet vaak om 18.00 mogen spelen omdat risico duels niet zo laat mogen tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij hebben diensten om 9.30 en 17.00 uur, en ik probeer vaak twee keer te gaan.
Daar valt 12.30 en 14.30 precies mooi tussenin, 18.00 uur niet.
Ze houden volgens mee ook geen rekening met de gedachte dat kijkers voetbalmoe kunnen worden. Ze denken daadwerkelijk dat een groot aantal mensen op zondag drie wedstrijden achter elkaar zouden willen zien. Ik denk dat ze dat enorm overschatten. 80% van de kijkers wil hun eigen club zien presteren en de rest gewoon lekker in de samenvatting zien. In de ultieme visie van de ECV weten ze 2 miljoen mensen bij elke wedstrijd te boeien en moeten er dus zoveel mogelijk gespreid wordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Zondagavond vaak voor de krakers, zaterdag vaak voor de ploegen die dinsdag al in de CL moeten aantreden en het grootste deel op de zondagmiddag.
Engeland is me al te veel gespreid en dat is dan nog een leuke, goede competitie, met veel sterren etc.
De Nederlandse is denk ik niet gebaat bij veel te veel versnippering, zeker niet daar er ook nog eens minder teams meedoen. En ze lijken toch weer de fout te gaan maken om het kijkerspotentieel veel te hoog in te schatten.
Moeten ze eerst nog de radiorechten opnieuw binnenhalen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
lekker trouwens voor Langs de Lijn zo'n zondagben benieuwd of ze er zendtijd bijkrijgen.......
dat zal weinig problemen opleverenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:20 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog de radiorechten opnieuw binnenhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |