En nee, ik paste ook niet in die po, maar er hoeft maar een bepaald deel van je euh, onderkantje in te hangen he!quote:
Maar je mag de eerste tijd toch niet in bad?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wel, althans... volgens mij was het Moussy.
Dat is idd ook nog een hele slimme.
Teiltje op de wc gaat hier geen succes zijn, onze pot hangt al vrij hoog. Maar goed, wij hebben een bad dus ik hoef geen geklooi met teiltjes!
* Brighteyes gaat maar eens tig paar sokjes weer uitsorteren.![]()
En dan ga ik het wiegje maar eens opmaken ofzo.
Geen idee of je wel of niet in bad mag (waarom eigenlijk niet? niet dat ik van in bad gaan hou hoor), maar om dat deel te weken lijkt mij dat toch echt wel het prettigst.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:14 schreef Pruk het volgende:
[..]
Maar je mag de eerste tijd toch niet in bad?
En om nou in bad te gaan zitten in een klein laagje om de boel te spoelen lijkt me ook koud eigenlijk
dus wel hequote:Op woensdag 21 november 2007 12:46 schreef Mibos het volgende:
Soepstengel 1 dingen jij hebt dit allemaal niet aan de hand spoelen omdat je ...... (geef het een eigen naam) zo gehavend is en jij krijgt ook geen hechtingen die eventueel kunnen gaan ontsteken down under.
Jij krijgt morgen een heel klein lief hummeltje waar je de ks echt wel over hebt en voordat ik het vergeet wens ik je alvast alle sterkte van de wereld en genietze met de kleine morgen. Geniet van jullie laatste avondje saampjes.
Hechtingen en bad mag nooit volgens mij. Met mijn herniawond mocht ik ook niet in bad en alleen heel voorzichtig douchen, zelfde met mijn buikoperatie. Het is zodat er geen vuil water bij de wond komt, een douche is een constante stroom van schoonwater.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen idee of je wel of niet in bad mag (waarom eigenlijk niet? niet dat ik van in bad gaan hou hoor), maar om dat deel te weken lijkt mij dat toch echt wel het prettigst.
En koud zal wel meevallen toch? Kwestie van de verwarming aan en gewoon een t-shirtje aanhouden.
Nou ja goed, het ding staat hier niet op het lijstje, dus ik hoef me er ook niet druk om te maken.
Ik mocht mijn mijn gehechte uitgangquote:Op woensdag 21 november 2007 13:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hechtingen en bad mag nooit volgens mij. Met mijn herniawond mocht ik ook niet in bad en alleen heel voorzichtig douchen, zelfde met mijn buikoperatie.
Hehe met een fikse rugwond wil jij niet in een bad met soda liggen, vrijwillig.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik mocht mijn mijn gehechte uitgangwel in bad. Met soda.
Ik kende een meisje die kreeg een keizersnede omdat ze zwangerschapvergiftiging had. Zij kon gewoon normaal plassen, de buikwond deed natuurlijk wel pijn, maar geen teiltjes en maatbekers water. Dus het lijkt mij ook van niet nee.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:19 schreef Mibos het volgende:
Evenstar ik weet ook dat je vloeit en weet ook dat een buikwond zeer doet maar ze krijgt niet het getob met hechtigen en een geknipte doos ofwel? Tenminste ik heb nog nooit een keizersnede daar uitgevoerd zien worden.
Ik dacht dat ik nog wel duidelijk schreef maar blijkbaar niet dus...
Rare anatomie heb jij als de urine tijdens het plassen langs je KS-wond looptquote:Op woensdag 21 november 2007 13:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dus wel heje vloeit na de KS ook nog gewoon en al doet het daar niet zeer , maar je buikwond wel, door die wond kan je echt nog niet zo voorover buigen om de boel goed schoon te poetsen;wassen, dus blijft het zelfde
![]()
Er staat hier nu al een emmertje voor 's nachts als ik ineens heel nodig moet en geen puf heb om met mijn duffe hoofd naar beneden te gaan. Dan hang ik over het randje van het bad hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:43 schreef Mibos het volgende:
Spoelbeker is om mee te plassen inderdaad en een badje voor ontsteking (hemel zij dank dat ik die niet er ook nog bij kreeg)...
Ben ik de enige die plaste en spoelde onder douche bij nood? Geen toilet boven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |