vond dat van adje wat minder.. hoevaak heeft ie wel niet een pak aan, en kan ie niet op het podium komen..quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef DaFrenk het volgende:
OMG.. geweldigErg leuke uitzending tot nu toe! Nu direct verder kijken @ internet.
Toen Adje opkwam als zwaan.. omg.. geweldig hoe hij probeerde het podium op te stappen
Hoe weet jij dat ver van te voren dat deze onderwerpen kwamen?quote:
Merel zong goedquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:23 schreef AlwaysConnected het volgende:
dat liedje van dat meisje wow geweldig
Gewoon via tvgids.nl lijkt mequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ver van te voren dat deze onderwerpen kwamen?
Dat staat in TV gidsen (ook op www.tvgids.nl) en bijvoorbeeld op teletekst.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ver van te voren dat deze onderwerpen kwamen?
Prutsersquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb VARA gids daar staat er niet in
Nou inderdaadquote:Op zondag 16 december 2007 00:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Die kerel van Respect voor Dieren heeft gelijk wat betreft de behandeling en de situatie van de ganzen, maar ik vond hem echt eng.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2007 00:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Die kerel van Respect voor Dieren heeft gelijk wat betreft de behandeling en de situatie van de ganzen, maar ik vond hem echt eng.En dat meisje an publiek vragen of ze af wilde zien van haar titel vond ik een beetje smakeloos, maargoed. Paul handelde het goed af.
Ja, erg mooi nummerquote:Op zondag 16 december 2007 22:34 schreef Djeez het volgende:
Mooi nummer van dat dito meisje. Eindelijk een lied van KArin Bloemen dat wel te pruimen is.
Ik moet ook een paar traantjes wegpinken inderdaadquote:Op zondag 16 december 2007 22:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, erg mooi nummer.
Ik jank vrij snel, maar nu al helemaal. Ben benieuwd of dat meisje het trekt om het daadwerkelijk te zingen op de begrafenis van haar moeder. Ik zou het niet kunnen, hoor
.
Grootste zeiknummer van Karin Bloemen. Karin heeft veel en veel betere nummers.quote:Op zondag 16 december 2007 22:34 schreef Djeez het volgende:
Mooi nummer van dat dito meisje. Eindelijk een lied van KArin Bloemen dat wel te pruimen is.
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Erg leuke day afterDat gedoe met dat klappen inderdaad!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen MWDL en het Glazen Huis
Tja, dan geef je je eigen antwoord alquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:05 schreef Piles het volgende:
Dat kan ik altijd nog terugkijken, Glazen Huis niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |