Wonder Woman van Leaf?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:39 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een liedje dat begin dit jaar of vorig jaar redelijk bekend was. De titel is iets met Wondernogwat.
Het gaat beetje van woooohoooooooo wonder....
Help?
quote:
Christian Waltz - Wonderchildquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:39 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een liedje dat begin dit jaar of vorig jaar redelijk bekend was. De titel is iets met Wondernogwat.
Het gaat beetje van woooohoooooooo wonder....
Help?
+40 bedankt!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Fonzerelli - Spirit (Wanna Stay Here Forever)
Massive Attack - Teardropquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:12 schreef kookie_monster het volgende:
Weet er iemand of de muziek uit de reclame voor assisin's creed bij het spel hoort of dat het gewoon als soundtrack gebruikt wordt, ik wil heuls graag de naam weten!
http://www.youtube.com/watch?v=b-mHVs5gJng
Volgens mij had je bovenbuurman 'm al gevondenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:12 schreef kookie_monster het volgende:
Weet er iemand of de muziek uit de reclame voor assisin's creed bij het spel hoort of dat het gewoon als soundtrack gebruikt wordt, ik wil heuls graag de naam weten!
http://www.youtube.com/watch?v=b-mHVs5gJng
quote:gothic12528 (13 uur geleden)
Does someone know how this song is called?
BlackhawkDawn2k7 (13 uur geleden)
Teardrop by Massive Attack
Nightwish - 10th Man Downquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=w9UiIc8Wu24
Weet iemand misschien de titel en makers van het liedje dat ietsjes na 01:00 begint.
Bij voorbaat dank.
Is dat niet Jaydee - Plastic Dreams? (of is dat weer een cover van dat nummer dat jij bedoelt?)quote:Op donderdag 22 november 2007 16:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Yerba del Diablo - Datura. Is terug te vinden op de verzamel CD House party IV The Ultimate Megamix uit 1993.
Als je dan al zo'n vraag hebt, zet dan iig je PM openquote:Op zaterdag 24 november 2007 03:52 schreef DIPPAS het volgende:
nou mensen ik weet wat ik zoek maar kan het nergens downloaden of (en als laatste wat ik zou doen ) kopen.
namelijk een dvd of een cd van MAYDAY POLAND 2007.
wil namelijk die intro hebben van Viper XXL - hardtechno Anthem en die kan ik ook al nergens vinden in mp3 vorm .
alvast bedankt
bellini - samba de janeiro ?quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Help ik zoek een nummer van eind jaren 90 gok ik.
Het was een dance nummer en stond in de top 40 en de tekst was iets in de richting van 'samba isjandee'
Ik kan het deuntje wel neurieën maar daar hebben jullie niet veel aan.Iemand die me kan helpen?
Mocht je die zoeken trouwens, dan raad ik je vooral deze aan:quote:Op zondag 25 november 2007 13:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
bellini - samba de janeiro ?
Magik Johnson - Asylum Sneakerquote:Op zondag 25 november 2007 15:36 schreef Sannelie het volgende:
Weet iemand toevallig hoe een elektro-achtig nummer heet met de tekst: i'm walking down the street with my nikes on?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |