Geen dank hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:29 schreef mr_Evil_Laugh het volgende:
[quote]Op vrijdag 23 november 2007 11:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Supafly Inc. - Moving Too Fast
juistem ! dat is em ! bedankt kerel !
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:25 schreef Julien het volgende:
ik zoek het nummer dat in refrein zoiets gaat van "oooooh ooooooooho oooooooooooooooooooohoho"
ik vroeg laatst toen het gedraaid werd aan de diskjockey van wie het was en die zei iets van melroos ofzo (dacht ik) maar daar kan ik niks op vinden (ook niet op melrose), goed bvd
Het antwoord was al gegevenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:42 schreef Beautiful_Disaster het volgende:
[..]
Dat nummer is van Melrose inderdaad en het nummer heet 'O'
![]()
Help ik zoek #228quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:15 schreef Beautiful_Disaster het volgende:
ow nee echt?!?! lol was net zo blij dat ik eentje kende
zal volgende x iets beter lezen :S
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:33 schreef bravo het volgende:
op herhalingWelke muziek wordt gebruikt bij de reclame van expedia ( die reclame komt wel eens tevoorschijn wanneer je een uitzending terugkijkt )
Heb je ook een link?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:33 schreef bravo het volgende:
op herhalingWelke muziek wordt gebruikt bij de reclame van expedia ( die reclame komt wel eens tevoorschijn wanneer je een uitzending terugkijkt )
Fonzerelli - Spirit (Wanna Stay Here Forever)quote:Op donderdag 22 november 2007 20:27 schreef Gitanki het volgende:
Misschien weet iemand het hier, want nog nergens kunnen vinden..
Een mooie tranceplaat (en dat is tegenwoordig steeds zeldzamer imo) die ik Menno de Jong en Cor Fijneman heb horen draaien: klik
Veel kudo's aan degene die 'm weet.
Dada Life - The Great Fashionista Swindlequote:Op vrijdag 23 november 2007 18:23 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vaak in clubs heb gehoord (redelijk recent nr dus) en ik weet dus niet of het ook wel op commerciële radio gedraaid wordt, maar het zit in elk geval in dát genre.
Volgens mij zijn er niet of nauwelijks vocals in het nummer. Het is een heel apart nummer dat steeds een terugkomend deuntje heeft terwijl je doorheen tonen hoort die steeds lager worden: TUW... tuw... tuw en dan begint het snelle terugkomende deuntje weer.
Ik weet dat erg marginale informatie is, maar ik kan niet meer geven aangezien er niet/nauwelijks (?) vocals inzitten..
Iemand?
BVD
Wonder Woman van Leaf?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:39 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een liedje dat begin dit jaar of vorig jaar redelijk bekend was. De titel is iets met Wondernogwat.
Het gaat beetje van woooohoooooooo wonder....
Help?
quote:
Christian Waltz - Wonderchildquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:39 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een liedje dat begin dit jaar of vorig jaar redelijk bekend was. De titel is iets met Wondernogwat.
Het gaat beetje van woooohoooooooo wonder....
Help?
+40 bedankt!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Fonzerelli - Spirit (Wanna Stay Here Forever)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |