Bedoel je niet dat ' War of the worlds' nummer van Jeff Wayne?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:23 schreef Dark_Prince het volgende:
ik zoek een nummer blabla
Jammer zeg...wel bedankt voor het uitzoekenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:06 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Na ff googled te heben op de songtekst kwam ik hier terecht: http://www.megamediamagazine.nl/phorum/read.php?f=1&i=2158&t=2158
Je hebt dus helaas pech... speciaal voor de reclame gecomponeerd...
MYPD - You're not alone (zal de remix van het origineel wel zijnquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:15 schreef DirtyHarry het volgende:
Ik heb een nummer in mijn hoofd, en ik heb geen idee van wie het is, maar is wel bekend. Volgens mij uit de jaren 80 een ballad gezongen door een man. Volgens mij zingt hij o.a.:
"I'm not alone" of "you're not alone" of iets dergelijks
Ik heb een melodietje ingeklopt bij http://www.musipedia.org/melody_search.0.html
Als je daar de volgende regel inramt en op play drukt dan krijg je een stukje van de melodie te horen.
e'8. g'4 e'8. g'4 e'2. d'8. g'4 a'8. g'8. d'2 c'8. f'4 c'8. fis'8. fis'4 d'8. a'4. g'4.
Hier lijkt het enigszins op. Mijn muziekskills zijn niet erg goed, dus het kan wel aardig wat afwijken van het echte lied
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:56 schreef Sadiar het volgende:
http://media.wii.ign.com/media/882/882328/vid_2144167.html
hoe heet dit nummer?
Krijg ikquote:We're sorry, but the page or service you requested is temporarily unavailable. Please try requesting the page again.
If you typed in the URL, check the URL you entered to make sure there were no typing or copy-and-paste errors.
To find what you're looking for, simply enter your search terms into one of the following text boxes.
het begint in ieder geval met een engelse versie van Nena - 99 luftballons en het klinkt alsof iemand er een housebeat onder heeft gezet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:56 schreef Sadiar het volgende:
hoe heet dit nummer?
Nope, dat is em nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
MYPD - You're not alone (zal de remix van het origineel wel zijn) Impressie @ YouTube
[..]
Dat gaat dan erg gemakkelijk worden om 'm te vindenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:25 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Nope, dat is em niet![]()
Volgens mij is behalve de melodie ook de tekst anders
is dat niet I'm not in love van 10CC?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:15 schreef DirtyHarry het volgende:
Ik heb een nummer in mijn hoofd, en ik heb geen idee van wie het is, maar is wel bekend. Volgens mij uit de jaren 80 een ballad gezongen door een man. Volgens mij zingt hij o.a.:
"I'm not alone" of "you're not alone" of iets dergelijks
Ik heb een melodietje ingeklopt bij http://www.musipedia.org/melody_search.0.html
Als je daar de volgende regel inramt en op play drukt dan krijg je een stukje van de melodie te horen.
e'8. g'4 e'8. g'4 e'2. d'8. g'4 a'8. g'8. d'2 c'8. f'4 c'8. fis'8. fis'4 d'8. a'4. g'4.
Hier lijkt het enigszins op. Mijn muziekskills zijn niet erg goed, dus het kan wel aardig wat afwijken van het echte lied
en die weet ik niet...quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:47 schreef Sadiar het volgende:
mijn tekst was incompleet excuus![]()
ik bedoelde eigenlijk de muziek van het derde filmpje genaamd direct feed
Ja dat is hemquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
is dat niet I'm not in love van 10CC?
http://www.youtube.com/watch?v=mBuom7juPRg
Ik ken er maar eentje en dat is Jack Johnson!quote:Op zondag 2 december 2007 13:20 schreef Molluck het volgende:
Ik zit al een tijdje te denken over de naam van een artiest, maar ik kan er maar niet op komen.
Het is een Australische singer/songwriter, zo'n surfdude achtig type en hij schijnt live bijna al zijn instrumenten zelf te bespelen. (ik heb hem zelf nooit live gezien, maar dat zou een goede beschrijving moeten zijn)
Dat is wel een van de bekendsten. Geen Australier geloof ik.quote:Op zondag 2 december 2007 13:45 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Ik ken er maar eentje en dat is Jack Johnson!
Ik doe een gok: Xavier Ruddquote:Op zondag 2 december 2007 13:20 schreef Molluck het volgende:
Ik zit al een tijdje te denken over de naam van een artiest, maar ik kan er maar niet op komen.
Het is een Australische singer/songwriter, zo'n surfdude achtig type en hij schijnt live bijna al zijn instrumenten zelf te bespelen. (ik heb hem zelf nooit live gezien, maar dat zou een goede beschrijving moeten zijn)
Hinder - Lips of an angel is dat volgens mij.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:47 schreef Sadiar het volgende:
mijn tekst was incompleet excuus![]()
ik bedoelde eigenlijk de muziek van het derde filmpje genaamd direct feed
k thx kzal ff kijkenquote:Op zondag 2 december 2007 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hinder - Lips of an angel is dat volgens mij.
Beetje zoekwerk, maar ik ben op Sylver met Forgiven uitgekomen, heb je hier wat aan?quote:Op zondag 2 december 2007 14:09 schreef PH52 het volgende:
Gistermiddag bij MTV of TMF - video met ontzetten goed nummer, blondine alleen in beeld, geen poespas verder, zo'n. xxx featering huppeldepup ding, dacht , ik onthou de titel, iets met Unforgivven, ofzo, maar dat is taalkundig niet juist, zou Unforgiven moeten zijn, en dan kom je dan steeds bij Meallica uit.
Iemand enig idee waar ik het over heb ?
Freemasons ft. Bailey Tzuke - Uninvitedquote:Op zondag 2 december 2007 14:09 schreef PH52 het volgende:
Gistermiddag bij MTV of TMF - video met ontzetten goed nummer, blondine alleen in beeld, geen poespas verder, zo'n. xxx featering huppeldepup ding, dacht , ik onthou de titel, iets met Unforgivven, ofzo, maar dat is taalkundig niet juist, zou Unforgiven moeten zijn, en dan kom je dan steeds bij Meallica uit.
Iemand enig idee waar ik het over heb ?
belachelijke coverquote:Op zondag 2 december 2007 15:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Freemasons ft. Bailey Tzuke - Uninvited
Dat is hem. Dank.quote:Op zondag 2 december 2007 15:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Freemasons ft. Bailey Tzuke - Uninvited
OMFG vond het een schitterend nummer, tot ik http://www.youtube.com/watch?v=FjTB6EG3xGo deze zagquote:
Van sommige platen moet je gewoon afblijven! (Denk nog steeds aan die verkrachting van Under The Bridge door All Saints)quote:
please don't remind mequote:Op zondag 2 december 2007 17:57 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Van sommige platen moet je gewoon afblijven! (Denk nog steeds aan die verkrachting van Under The Bridge door All Saints)
Een cover is niet per definitie slecht. Maar hier is vakkundig al het gevoel uit het origineel van Alanis gesloopt, zodat er een lege huls overblijft. En dat is niet best.quote:Op zondag 2 december 2007 17:57 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Van sommige platen moet je gewoon afblijven! (Denk nog steeds aan die verkrachting van Under The Bridge door All Saints)
mango kings - under di mango tree (1995) ???quote:Op zondag 2 december 2007 17:48 schreef kookie_monster het volgende:
Een liedje waarvan het refrein of couplet begint met ets met een banana of monkey tree, niet echt recent volgens mij. weet het, omschrijving had moeilijker nog vager kunnen zijn.
probeer het eens bij iemand van een drive-in show, of die dat spul verhuurd, misschien kun je een kopietje regelenquote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef MaxC het volgende:
Ik zoek een karaoke versie van Walking on Sunshine, iemand enig idee waar ik die kan kopen?
Het is voor een opdracht
quote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef MaxC het volgende:
Ik zoek een karaoke versie van Walking on Sunshine, iemand enig idee waar ik die kan kopen?
Het is voor een opdracht
Al gezocht, maar niks gevondenquote:
Ik heb alleen een linkje, ik kan hem ook niet zo snel vinden.quote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
Hey! Ben op zoek naar een nummer![]()
Een Nederlandse krullebol zong dit (geloof ik) op het Junioren Songfestival![]()
Geen idee hoe hij heet verder.. Tis een Nederlands nummer!
http://www.karaoke-versio(...)ing-on-sunshine.htmlquote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef MaxC het volgende:
Het is voor een opdracht
Ja die had ik ook gevonden maar moet een cd hebbenquote:Op zondag 2 december 2007 21:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.karaoke-versio(...)ing-on-sunshine.html
En gratis te downloaden op de T-Mobile sitequote:Op maandag 3 december 2007 00:16 schreef ook_gek het volgende:
iemand een idee welk nummer er gebruikt word in de reclame van orange en t mobile die samen gaan.
Staat helaas niet op ster.nl
edit
gho ik zoek er al weken naar en nu vind ik hem opeens na deze post![]()
Voor de geen die het willen weten...
het is Buster Cottam Ft. Eloise - Guide me Home
Hier de playlist van een dvd (het beste van...). Misschien heb je er iets aan??quote:Op zondag 2 december 2007 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
Hey! Ben op zoek naar een nummer![]()
Een Nederlandse krullebol zong dit (geloof ik) op het Junioren Songfestival![]()
Geen idee hoe hij heet verder.. Tis een Nederlands nummer!
Dat is Roelquote:Op zondag 2 december 2007 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ IS DAT!!!
Maar ik weet nog niet hoe hij heet en welk liedje het is![]()
quote:Op maandag 3 december 2007 01:37 schreef minthy het volgende:
Hier de playlist van een dvd (het beste van...). Misschien heb je er iets aan??
1. Roel - Mijn ogen zeggen alles
quote:
Supermode - Tell me why mss?quote:Op maandag 3 december 2007 09:09 schreef Adidah het volgende:
Ik zoek een dance nummer dat volgens mij gebruik maakt van een sample van Small Town Boy (Bronski Beat). Meer kan ik er helaas niet over melden.
http://www.dejongsplaza.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=960&Itemid=5quote:Op zondag 2 december 2007 22:43 schreef McFlipp het volgende:
Ik zoek het nummer uit de nieuwe McDonald's reclame. Die reclame die gaat over die nieuwe dingen die je nu allemaal in je happy meal kunt kiezen oid. Het nummer begint met geneurie
Ik heb al op ster.nl gekeken en me suf gegoogled, maar kon het niet vinden, helaas!
quote:Ik heb een andere versie van het nummer, ze lijken in ieder geval sprekend!
Het nummer is van 'gare du nord' en heet 'marvin & miles'
Ik weet dat het nummer uit de reclame hiervan is afgeleid, maar het is niet het originele nummer uit de reclame zelf..
Inmiddels via de grootste warezlijst ter wereld (google) gevonden. Als iemand echter weet waar ik 'm op single of CD kan krijgen hoor ik het graag...quote:Op maandag 3 december 2007 11:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Edit: de versie van Tommy in Instrumentaal One Republic feat. Timbaland - Apologize is niet de goede. Dit was een karaoke cover, maar niet het origineel...
Ik verwacht dat het ergens op een single release o.i.d. staat, maar waar... Kan 't zelf nergens vinden
bat for lashes - what's a girl to doquote:Op maandag 3 december 2007 13:14 schreef Moart het volgende:
Gezocht
Ik zag laatst een clip langskomen waarvan ik de naam en artiest ben vergeten. In het kort gaat het over een jonge vrouw die in het donker over een lange weg heen fietst en opeens komen er allemaal mannen in dierenpakken naast haar fietsen op een rijtje.
Het is trouwens een redelijk nieuw nummer volgens mij.
Dat is hem, thanks.quote:Op maandag 3 december 2007 20:40 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
bat for lashes - what's a girl to do
Is er dan niemand die hier een aanwijzing bij heeft. Heb op internet gezocht naar de lyrics maar niets gevonden. Het intro met die violen is wel erg mooi en kweet dat er velen zijn die dit nummer ook wel graag willen hebbenquote:Op maandag 3 december 2007 09:07 schreef King_of_Kool het volgende:
wie kan me helpen aan de titel van het nummer dat je in dit filmpje steeds hoort
Klik hier
quote:Op maandag 3 december 2007 23:17 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Is er dan niemand die hier een aanwijzing bij heeft. Heb op internet gezocht naar de lyrics maar niets gevonden. Het intro met die violen is wel erg mooi en kweet dat er velen zijn die dit nummer ook wel graag willen hebben
quote:Op maandag 3 december 2007 00:16 schreef ook_gek het volgende:
iemand een idee welk nummer er gebruikt word in de reclame van orange en t mobile die samen gaan.
Staat helaas niet op ster.nl
edit
gho ik zoek er al weken naar en nu vind ik hem opeens na deze post![]()
Voor de geen die het willen weten...
het is Buster Cottam Ft. Eloise - Guide me Home
quote:Op maandag 3 december 2007 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En gratis te downloaden op de T-Mobile site
Die bedoel ik dus niet. Dat nummer in dat filmpje als die gast die audi s8 aan het testen is..quote:
Oh ok, laat dan maarquote:Op maandag 3 december 2007 23:51 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Die bedoel ik dus niet. Dat nummer in dat filmpje als die gast die audi s8 aan het testen is..
Toch nog wel bedankt maar het nummer lijkt onmogelijk te vinden. Kvraag me af of er hier uberhaupt iemand is die het wel zou kunnen wetenquote:
Het is een heel raar bestand met nog vreemdere naam, en als ik hem open in winamp is het bestand 0:00 lang... Ik kan je dus niet helpenquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:39 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek:
http://rapidshare.com/fil(...)955_u___945___9.html
(geludsfragment)
Het is dus een liedje met een saxofoon als achtergrond, die constant 3 tonen speelt die alle drie hoog zijn en die steeds herhaalt in een vrij snel tempo.
Het is echt een zomernummer.
Ik zou heel blij zijn als iemand de titel/artiest weet!
Doeg!
Aargh ik weet ook niet hoe ik het dan op Internet kan zettenquote:Op dinsdag 4 december 2007 07:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het is een heel raar bestand met nog vreemdere naam, en als ik hem open in winamp is het bestand 0:00 lang... Ik kan je dus niet helpen
Ik krijg het wel afgespeeld maar 't zegt me niets...quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:39 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek:
een liedje met een saxofoon als achtergrond, die constant 3 tonen speelt die alle drie hoog zijn en die steeds herhaalt in een vrij snel tempo.
Het is echt een zomernummer.
Ik zou heel blij zijn als iemand de titel/artiest weet!
Doeg!
Update: heb hem al! Vriend van me wist het.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik krijg het wel afgespeeld maar 't zegt me niets...
Chemical brothers - Under the influencequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:21 schreef M42 het volgende:
Ik zoek het nummer wat hier in dit filmpje te horen is http://www.dumpert.nl/med(...)_wat_het_lijkt_.html
Hey thanksquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:42 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Chemical brothers - Under the influence
1. Ricky L ft. M:CK - Born Againquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:49 schreef deejaylethal het volgende:
Hey iedereen,
Ik zoek twee houseplaatjes:
De ene gaat zo: ,,We were born in a system, that doesn't give a fuck about you or me"... etc. (dat moet wel genoeg zijn denk ik)
De andere is iets als: ,,Viva la Vida"/Viva la Viva/oid.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, vooral die tweede lijkt me lastig...
Speakerz - Love U Morequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:33 schreef SuperRogier het volgende:
Gisteren bij deal or no deal, een nummer "love you more" van paul elstak geremixt, weet iemand van wie die was? Had een veel rustigere maar diepere bass..
Distant soundz - Time after timequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:17 schreef Doodkapje het volgende:
Na een laptop crash kan ik bepaalde nummers niet meer terugvinden in mijn backups. Aangezien ik het gisteren bij zangles heb moeten zingen kwam het weer in mij op:
Ik zoek dus een 2step / garage remix van Cindi Lauper's Time after Time... weet iemand de artiest die deze remix heeft gemaakt?
Thanks alvast!
haha ik zocht em ook en zag em er gelijk tussen staan wat een toevalquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:56 schreef Agiath het volgende:
Oh wacht het staat een paar post hierboven ook aldie young folks dus...
Yakety Sax heet het...quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef Fatality het volgende:
Ik zoek het muziekje die ze vroeger altijd in van die funnie homevideos deden, ik denk dat het standaard wel in elke aflevering van America's Funniest homevideos zat. Hoofdzakelijk hoorde je zo'n fluitachtig (neusfluit ofzo) instrument. Als je het hoort ken je het direct, maar het lukt me niet om te googelen.
hulde!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yakety Sax heet het...
YouTube
[Wiki]
Iemand die me kan helpen nog met deze?quote:Ik zoek een houseplaatje:
[...]
De andere is iets als: ,,Viva la Vida"/Viva la Viva/oid.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, vooral die tweede lijkt me lastig...
Que viva la vida van Belle Perez?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:51 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Iemand die me kan helpen nog met deze?
Dit nummer komt voor in de Film Fear of the Darkquote:Op maandag 3 december 2007 23:17 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Is er dan niemand die hier een aanwijzing bij heeft. Heb op internet gezocht naar de lyrics maar niets gevonden. Het intro met die violen is wel erg mooi en kweet dat er velen zijn die dit nummer ook wel graag willen hebben
Rollergirl - Luv u morequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:33 schreef SuperRogier het volgende:
Gisteren bij deal or no deal, een nummer "love you more" van paul elstak geremixt, weet iemand van wie die was? Had een veel rustigere maar diepere bass..
James Bond Anthem dacht ik. Hij is in ieder geval van Mobyquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:33 schreef F04 het volgende:
Weet er iemand hoe de tune heet van het jeugdprogramma van vroeger ''Groot licht''?
Toen ik het liedje hoorde dacht ik meteen aan Mr. Bronkz, klopt ook nogquote:Op woensdag 5 december 2007 08:50 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
James Bond Anthem dacht ik. Hij is in ieder geval van Moby
Kent iemand het achtergrond liedje van dit filmpje dan??
http://www.dumpert.nl/med(...)uur._cup_a_soup.html
Die is het dus niet, niet bepaald een house-plaatquote:Op woensdag 5 december 2007 01:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Que viva la vida van Belle Perez?
Daar kom ik cker weten wel iets verder mee, reuze bedankt zegquote:Op woensdag 5 december 2007 05:13 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
Dit nummer komt voor in de Film Fear of the Dark
dit is een low budget film , en er is weinig soundtrack info over te vinden
maar hoop alvast dat dit je wat verder helpt
Wat ik wel weet is dat deze song midden in de movie langskoms
en bij de Aftiteling ( credits )
House-plaat? Bedoel je geen hardstyle plaat? Ik ken wel een hardstyle plaat waar een Italiaans gebed doorheen komt op een rustig stukje.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:28 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Die is het dus niet, niet bepaald een house-plaat. Ik denk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat niemand het hier weet.
Thx trouwens.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Toen ik het liedje hoorde dacht ik meteen aan Mr. Bronkz, klopt ook nog.
Brokenbeatz - Touch Me Baby (Mr Bronkz Remix)
Helaas is er op internet niets te vinden over de soundtrack van "Fear of the dark" Heeft misschien iemand deze film of weet iemand toevallig waar deze soundtrack wel te vinden is. Bedankt alvastquote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Daar kom ik cker weten wel iets verder mee, reuze bedankt zeg
Try mequote:Op woensdag 5 december 2007 14:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
House-plaat? Bedoel je geen hardstyle plaat? Ik ken wel een hardstyle plaat waar een Italiaans gebed doorheen komt op een rustig stukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |