En Sole sole sole van Joel.quote:Op maandag 19 november 2007 22:36 schreef Svensational het volgende:
Jamai - Step right up.
Nick en Simon - Steeds weerquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:06 schreef --Globe-- het volgende:
Jim - Dapper en sterk
Jim - Doe dit, doe dat
Nick & Simon - De soldaat
Nick & Simon - Kijk omhoog
Nick & Simon - Pak mijn hand
Will Young - You and I
Gareth Gates - Anyone of us
Boris - Holy Pleasure
Ja die ook ja, maar ik vond het ook zo wat om gelijk vijf nummers van ze te nomineren dus bedankt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nick en Simon - Steeds weer![]()
Nick en Simon - Als een zomer voorbij![]()
![]()
Ja doei. Leuk geprobeerd, maar die doet dus gewoon mee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 05:10 schreef Marble het volgende:
Ik kan de Zosja-nomineerders nu alvast vertellen dat ze de moeite wel kunnen besparen, want die komt er dus echt never nooit niet in. Ik krijg 1 veto-stem en die gaat natuurlijk naar Zeugja. Ja, zelfs Floortje mag meedoen. Maar een single van iemand die alleen maar holle lucht uitblaast (en daar nog heel zelfingenomen over durft te doen ook) is niet eens een echte single en dus automatisch gediskwalificeerd.
God, wat haat ik die Zosja. Meest overrate Idol ooit. Sorry Ruben Studdard, Zeugja gaat er met je titel vandoor.
Die was ik inderdaad bijna vergeten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Carrie Underwood - Before He Cheats
Carrie Underwood - Ever ever after is ook wel leuk in een zoetsappige manier.
En nu ik toch bezig ben met Underwood: Wasted
Shayne ward - Stand by me
Shayne Ward - Promises
Al is zijn beste zijn eerste single (vanuit X Factor) That's my goal
k ben het ook met jullie eens!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Die was ik inderdaad bijna vergeten.
En ik ben het met vaduz eens dat Zosja gewoon genomineerd moet kunnen worden. Er is geen reden (behalve dan een persoonlijke afkeer door de TS) waarom ze niet mee zou mogen doen.
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
k ben het ook met jullie eens!
Was dus zwaar overrated. Volgens mij werd ze ook een beejte geforceerd de alternatieve hoek ingedrukt terwijl ze het eigenlijk niet was. Het was een gewone zangeres met een niet al te bijzonder stemgeluid. Ze zou het prima doen in een achtergrondkoor. Verder had ze ook totaal geen uitstraling en had ze nooit tot de finales door mogen dringen. Het is dat Roger ervoor koos om uit te stappen maar ze had gewoon te weinig stemmen om door te gaan.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:42 schreef AssyriskaFF het volgende:
Jonge die Zosja zingt beter dan al die kutmongolen als Jim en Jamai ( en nog meer van die nepartiesten) bij elkaar. Hoe zij Weak van Skunk Anansie zong tijdens de workshops, dat doet geen van hun haar na. Dat was gewoon briljant.
Geef dan een goed youtube filmpje en niet van die gemixte zooi:quote:Op maandag 19 november 2007 20:34 schreef Marble het volgende:
Kelly Clarkson - Behind These Hazel Eyes
Die mix is een van de beste ooit gemaakt hoor. Beetje respect graag.quote:Op maandag 26 november 2007 19:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Geef dan een goed youtube filmpje en niet van die gemixte zooi:
Oooh ik moet stiekum altijd nog een traantje wegpinken als ik dit zie.quote:Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Kippenvel
http://nl.youtube.com/watch?v=zteEy6YYj1I&feature=related
Die is eigenlijk van Carrie Underwood hequote:Op maandag 19 november 2007 22:45 schreef Together het volgende:
Floortje - Starts with goodbye
Zodra jij dood en gecremeerd bent.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Wanneer begint het toernooi een keer.
Zeg Marble, ik ben helemaal weg van je "Ik-ben-rebels-en-jaag-iedereen-tegen-mij-in-het-harnas"-act, maar op zich kunnen we best zonder je doodsverwensingen.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:38 schreef Svensational het volgende:
"Ik-ben-rebels-en-jaag-iedereen-tegen-mij-in-het-harnas"-act
Nou ja, dat is wel hoe mensen op jou reageren elders op het forum.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:41 schreef Marble het volgende:
[..]! Hoe ver kun je ernaast zitten, echt.
Wat gezeik? Het topic is al een tijd open, er zijn genoeg suggesties, dan lijkt het me tijd om te beginnen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:27 schreef Marble het volgende:
Mja de lol is er voor mij nu bij voorbaat al behoorlijk vanaf door al dat gezeik van jullie, je kan hier nooit iets leuks opzetten zonder een stortlading aan gezeik. Dus ik heb er niet echt trek meer in. Misschien uberhaupt een vergissing om te denken dat het dit keer voor de verandering eens wel leuk zou kunnen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |