Ik zie geen paints?quote:Op maandag 19 november 2007 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
dommel(sch)
samson en bert
ernie en gert
de snurkers (snorkels)
gaat nietquote:
quote:Op maandag 19 november 2007 23:08 schreef Litso het volgende:
John de Mol komt met veel gekke ideeën weg, maar zijn shockprogamma Geer & Heel Erg Goor wekte zulke heftige reacties op dat het geheel snel in de doofpot werd gestopt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 22:11 schreef Creature het volgende:
Asterix en Obelisk
[ afbeelding ]
Wegens slechte acteerprestaties van Obelisk, wordt deze rol nu door Obelix gespeeld.
Ach, de pinobabies kwamen niet eens door de auditie...quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:54 schreef Patois het volgende:
Ook Moes moest eraan geloven toen Dolly hem na de eerste aflevering voor haar lunch aanzag...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:06 schreef arucard het volgende:
De stank van Winnie the Poop werd niet gewaardeerd waarna er maar gekozen is voor 2e keus Winnie the Pooh.
[ afbeelding ]
Verkeerde topicquote:Op woensdag 21 november 2007 09:39 schreef SicSicSics het volgende:
[ afbeelding ]
De real life soap van vrouwtje theelepel is van de buis gehaald omdat ze der theelepel niet meer zo gebruikte als vroeger.
[ afbeelding ]
Kort na dit incident zijn de opnames van de film 'Flipper in Japan' gestaakt.
Sorry geen paint, maar ik kan niet gaan zitten painten en uploaden op me werk!![]()
Deze kandidaat zat ook in de race voor een eigen televisieprogramma, maar zijn aandoening Gilles de la Tourette speelde hem parten. Het constante nee-schudden werd niet leuk gevonden, anders kende de wereld niet Scooby Doo maar Scooby Don'tquote:Op maandag 19 november 2007 23:00 schreef Creature het volgende:
Deze mislukte kruising is direct na de audities weggestuurd:
[ afbeelding ]
Scooby Moo
Ik moest hard lachenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:27 schreef Herald het volgende:
ook de Mighty Morphin' Power Cables werd geen succes
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:27 schreef Herald het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:27 schreef Herald het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om een BG-post.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Na veel getouwtrek werd toch het matig bekeken poker rangers veranderd in power rangers.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |