Ik geloof dat een kat chippen 20 of 25 euro kost.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:45 schreef Pinobot het volgende:
Ik heb zelf geen dieren (behalve vissen), over hoe veel geld hebben we 't voor bv chippen?
Zodra mijn salaris binnen is dus kan een dag of 2 durenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
PM met het rekeningnummer heb je *nu* binnen.
Ja, ik ga gelijk even mn vriend bellen. Die zit te gamen maar ik heb werk voor hemquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Zodra mijn salaris binnen is dus kan een dag of 2 duren
Heb je al iemand om ikonen te maken? >:)
je hebt een PMquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
Mag ik ook een PM?![]()
Dan stort ik het morgen wel.
ik ben te vertrouwen en heb 2 controleurs. En zodra ik de papieren afschriften binnen heb zal ik ze voor hen even inscannenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:50 schreef wdn het volgende:![]()
enne ben jij net zo te vertrouwen als ElisaB? >:)
enne wat is dan wel De Grote Kerstaktie? >:)
Das nog niet alles.quote:
Ik ben stiekem kei verliefd op Jochemquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef wdn het volgende:
Zo he. Dat is een mooi plekje
Mooi die ogen op de laatste foto![]()
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:26 schreef DjinN het volgende:
Zouk een PM mogen ? Ik wil namelijk wat geld storten zodra ik mijn liev salarisje binnenheb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |