Heeft zeker iets, maar zit aardig wat ruis in....quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef Sugar het volgende:
Ik vrees dat ik echt een beetje in mijn prullenbakfase zit, maar in het kader van "beter goed op je bek dan lafjes", probeer ik deze nog even buiten de bin te houden:
[ afbeelding ]
Mag 'ie erbuiten blijven?
De scheef staat muurquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef Sugar het volgende:
Ik vrees dat ik echt een beetje in mijn prullenbakfase zit, maar in het kader van "beter goed op je bek dan lafjes", probeer ik deze nog even buiten de bin te houden:
[ afbeelding ]
Mag 'ie erbuiten blijven?
hmmm, hangt ervan af hoe veel je al geprobeerd hebt om de ruis te verminderen. De foto zelf is leuk, en hij lijkt me redbaar op de aangegeven puntjes. De prullenbak vind ik meer voor foto's die beyond rescue zijn.quote:
Leuke foto'squote:Op maandag 10 december 2007 10:49 schreef Noli. het volgende:
Ik heb voor het eerst écht op de Manual-stand geschoten
Ik durfde steeds maar niet want dan moest ik aan de gang met sluitertijden. Huuuuuu!![]()
Zit ik gister wat te prutsen met de camera met de handleiding in de hand, blijkt er juist een heel handig dingetje in de zoeker te staan. Ik heb een Belichtingsindicator, handig zeg. Die kan je mooi als richtlijn gebruiken!
Ik begin nu door dat balkje ook een beetje te begrijpen hoe die sluitertijden werken.![]()
Even een twee snelle probeerseltjes van gisteren.
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Dat vlak rechts bedoel je?quote:Op maandag 10 december 2007 19:09 schreef Greys het volgende:
Misschien net iets teveel contrast vergroot? Dat witte dakje valt nu namelijk weg in de lucht
Of misschien staat mijn beeldscherm niet goed hoor. Maar wel een tof idee en lekker strak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |