Thankx voor de comment. Maar hoe bedoel je het water staat niet recht???quote:Op woensdag 19 december 2007 11:30 schreef Noli. het volgende:
Theemuts ik ben het met Sugar eens.
Misschien dat je 'm nog kunt croppen? Zoiets als dit?
[ afbeelding ]
Geen idee of ie bij mij nu wel goed recht is? (eerste keer bezig in PS ipv PSP)
Sugar, ik weet het niet. Ik vind 'm niet zoveel zeggen eigenlijk. Wat was je bedoeling achter deze foto? Of was het lekker "Hee leuk!" *klik*![]()
![]()
Ik vind deze foto gewoon niet zo mooi en pakkend als wat we anders van je gewend zijn.
Het lcd schermpje van je camera tegen het scherm van je pc houden, en dan zachtjes aandrukkenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:39 schreef Noli. het volgende:
* Noli. moet nu nog weer uitvinden hoe ze de gemaakte foto's op de pc krijgt..![]()
En eerst even likken toch? Dat geleidt goedquote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het lcd schermpje van je camera tegen het scherm van je pc houden, en dan zachtjes aandrukken
Welkomquote:
Dat wil ik wel hoorquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het lcd schermpje van je camera tegen het scherm van je pc houden, en dan zachtjes aandrukken
En ik vind ze lekker wel mooi puh!quote:Op zondag 23 december 2007 19:38 schreef Vliegvrager het volgende:
-dikke zwarte kaders zijn, om het heel erg zachtjes uit te drukken, niet mijn smaak. Bij rouwadvertenties vind ik ze daarentegen erg functioneel.
Hij is wel erg scherpgesteld op de rollator. Ik vind de combinatie van fiets en voetganger en rollator en parkeermeter erg geinig, en die komt er zo naar mijn smaak te weinig uit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 07:40 schreef Sugar het volgende:
Wat vinden jullie van deze foto?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:40 schreef dutchie het volgende:
[..]
En ik vind ze lekker wel mooi puh!![]()
Het is gewoon iets persoonlijks, de een houdt ervan en de ander niet. De ene keer versterkt het de compositie, de andere keer vernagelt ie 'm.
Sugar, ik vind je foto niet zoveel doen. Het is een vrouw die oversteekt, maar verder zegt het me niet zoveel.
suug, je bent lekker bezig. ik kan zien dat je met plezier bezig bent. maar bij deze foto is 'het' niet aanwezig. De rollater is goed scherp, de rest heeft veel ruis heb ik t idee. ik zou de vrouw graag ook scherp gezien hebben. En misschien wel met iets meer kleur?quote:Op zaterdag 29 december 2007 07:40 schreef Sugar het volgende:
Wat vinden jullie van deze foto?
[ afbeelding ]
waarom kies je voor zw?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:16 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb een portret van mijn vader proberen te maken, met daarbij de vleugel waar hij erg graag op speelt. Omdat het redelijk donker was heb ik een hoge iso gebruikt.
Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Wat zit er op zijn neus eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:46 schreef Ynske het volgende:
nu begin ik toch te twijfelen hoe dat beest heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |