quote:Op maandag 19 november 2007 04:11 schreef Boe-man het volgende:
Normaal rook ik af en toe een camel natural flavour, maar die waren er niet bij de benzine pomp. Dus ik denk, ik neem een pakje 'gewone' camels.
Mennuszit daar uberhaupt nicotine in. Heb al een half pakje opgedampt, maar ho maar dat ik er iets van merk. [ afbeelding ]
Klacht: geen nicotine in camel sigaretten
Is dit net zoiets als malboro light?quote:Op maandag 19 november 2007 04:15 schreef hugecooll het volgende:
Ja, camel is inderdaad niet echt het merk dat je moet nemen als je ook daadwerkelijk het idee wil hebben dat je rookt
www.supersmoker.comquote:Op maandag 19 november 2007 04:16 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Is dit net zoiets als malboro light?
Zie je welquote:Op maandag 19 november 2007 04:31 schreef Boe-man het volgende:
en ook maar 19 in een pakje kom ik net achter
Ik rook wel een camel light. Mooi om te weten dat daar dus niet veel verslavende troep in zitquote:Op maandag 19 november 2007 04:11 schreef Boe-man het volgende:
Normaal rook ik af en toe een camel natural flavour, maar die waren er niet bij de benzine pomp. Dus ik denk, ik neem een pakje 'gewone' camels.
Mennuszit daar uberhaupt nicotine in. Heb al een half pakje opgedampt, maar ho maar dat ik er iets van merk. [ afbeelding ]
En dat zijn vast allemaal rokersquote:Op maandag 19 november 2007 08:51 schreef Hi_flyer het volgende:
Rokers![]()
Zag net nog een grafiekje over het aantal longkankerdoden vorig jaar![]()
90%, de overige 10% zijn vast meerokersquote:Op maandag 19 november 2007 08:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En dat zijn vast allemaal rokers![]()
Lees dit eerst eens voordat je reclameleuzen begint te roepenquote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
90%, de overige 10% zijn vast meerokers![]()
De waarheid is dat 10 tot 20% van de rokers longkanker krijgt, de rest niet. Je kunt je beter druk maken over hart- en vaatziekten.quote:Op maandag 19 november 2007 09:20 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Lees dit eerst eens voordat je reclameleuzen begint te roepen![]()
Als je een pakje koopt waar een twee en een drie achter elkaar opstaan, heb je er 4 meer, wat de gangbare verpakking dan ook isquote:Op maandag 19 november 2007 04:31 schreef Boe-man het volgende:
en ook maar 19 in een pakje kom ik net achter
Wtf zit jij Mennus te gebruikenquote:Op maandag 19 november 2007 04:11 schreef Boe-man het volgende:
Wat, ik begrijp niks van jouw verhaal.quote:Op maandag 19 november 2007 11:58 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als je een pakje koopt waar een twee en een drie achter elkaar opstaan, heb je er 4 meer, wat de gangbare verpakking dan ook is
Camel is prima te roken btw..
23 is vier meer dan 19. Hogere wiskunde.quote:Op maandag 19 november 2007 13:02 schreef Birra het volgende:
[..]
Wat, ik begrijp niks van jouw verhaal.
Ja, maar waarom moet hij/zij het zo idioot schrijven?quote:Op maandag 19 november 2007 13:04 schreef TNA het volgende:
[..]
23 is vier meer dan 19. Hogere wiskunde.
Om mensen zoals jij in verwarring te brengen.quote:Op maandag 19 november 2007 13:20 schreef Birra het volgende:
[..]
Ja, maar waarom moet hij/zij het zo idioot schrijven?
Wat ben ik verward zeg.quote:Op maandag 19 november 2007 13:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Om mensen zoals jij in verwarring te brengen.
stoeeeerquote:Op maandag 19 november 2007 14:12 schreef Shitonya het volgende:
je moet gewoon gauiloise roken
Gauliesquote:Op maandag 19 november 2007 14:12 schreef Shitonya het volgende:
je moet gewoon gauiloise roken
Het was dan ook een pittig stukje begrijpend lezen + hogere wiskunde jaquote:
Ik rook Van Nelle zwaar, goed te roken. Wat me tegenvalt zijn de soms grote stukken harde shag, net of je boomstronken in je peuk zit te rollen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh wacht ik zie zojuist dat dat tegenwoordig geen half zwaar meer heet maar Stevige Shag![]()
Zonder filter, dat je van die struikjes in mond hebtquote:
Ieehl!quote:Op dinsdag 20 november 2007 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zonder filter, dat je van die struikjes in mond hebtMaar serieus, whatever, peuken zijn peuken
![]()
Dat rookt m'n paquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:59 schreef punkjunk het volgende:
Rook dan ook Brandaris, stomme leuter.
Uhm, op Lowlands kun je ook alleen maar Kamelen halen hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 11:53 schreef frame-saw het volgende:
Naar wat voor pauperfeesten ga jij zeg?
Ik vraag me af hoe ik dan aan dat pakje Kent kwamquote:Op donderdag 22 november 2007 11:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm, op Lowlands kun je ook alleen maar Kamelen halen hoor
Sigaretten zijn al jaren duur. En het wordt d'r heus niet beter op.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik dan aan dat pakje Kent kwam![]()
Bij de ingang verkochten ze wel meer, alleen geen Marlboro geloof ik. Was wel duur trouwens![]()
Op Emporium was het zoiezo, en Pleasure Island ook. Voor de rest weet ik niet zeker. Op Lowlands hadden ze dit jaar voornamelijk Lucky Strikequote:Op donderdag 22 november 2007 11:53 schreef frame-saw het volgende:
Naar wat voor pauperfeesten ga jij zeg?
Ik had Kent gehaald maar dat was zeker wel duurder dan normaal. Maar normaal rook ik dus nooit Kent, misschien was de prijs net een euro omhoog gegaan.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:38 schreef fathank het volgende:
Ik weet waar jij peuken haalde, maar links van de ingang van het festival terrein betaalde je gewoon de normale prijs voor een pakkie Luckies hoor.
Dat zijn toch die sigaretten met een langere filter die alleen gerookt worden door vrouwen en homo'squote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Echte mannen roken de Brandaris! [ afbeelding ]
Ik rook Van Nelle half zwaar![]()
Ga een boom knuffelen.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:32 schreef Ziewoarut het volgende:
Verkapt ik-rook-dus-ik-ben-stoer-topic
Pall Mall is goor, veels te scherp, ik rook meestal Marlboro maar ik vind sigaretten zonder filter veel lekkerder. Ik hou van de smaak, het gevoel in mijn keel. De moeder van een vriendin van mij rookte Camel zonder filter en dat vond ik altijd heel lekker, net als Gaulloises.quote:Op dinsdag 20 november 2007 05:30 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ieehl!
Het laatste ben ik het toch niet mee eens. Ik vind Camel niet lekker, het is zo droog en het heeft een vies smaakje. Ook ruikt een kamer waar altijd Camel gerookt wordt respectievelijk viezer dan anders, vind ik dan.
Ik ruik en smaak namelijk wel degelijk een verschil tussen bepaalde merken. Ook de de sterkte (de een is scherper dan de ander) verschilt erg. Ik rook vooral uit financieel opzicht, L&M maar vind Lucky Strike lekkerder. Maar als ik één Lucky tussen een pakje L&M door rook, dan vind ik die Lucky veel te sterk/scherp. En Pall en Mall kan ik helemaal niet roken, na één pakje heb ik een zere keel.
Misschien ben ik wel erg kieskeurig, maar toch.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 11:32 schreef motorbloempje het volgende:Camel
![]()
m'n oude merk..
nu rook ik niet meer
Camel toes FTW!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:52 schreef switchboy het volgende:
Roken stinkt en is sowieso aso
camel toes daarintegen![]()
Mennûsquote:Op maandag 19 november 2007 12:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wtf zit jij Mennus te gebruiken![]()
En het is met een û + dat het in de context niet past
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |