Wat, ik begrijp niks van jouw verhaal.quote:Op maandag 19 november 2007 11:58 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als je een pakje koopt waar een twee en een drie achter elkaar opstaan, heb je er 4 meer, wat de gangbare verpakking dan ook is
Camel is prima te roken btw..
23 is vier meer dan 19. Hogere wiskunde.quote:Op maandag 19 november 2007 13:02 schreef Birra het volgende:
[..]
Wat, ik begrijp niks van jouw verhaal.
Ja, maar waarom moet hij/zij het zo idioot schrijven?quote:Op maandag 19 november 2007 13:04 schreef TNA het volgende:
[..]
23 is vier meer dan 19. Hogere wiskunde.
Om mensen zoals jij in verwarring te brengen.quote:Op maandag 19 november 2007 13:20 schreef Birra het volgende:
[..]
Ja, maar waarom moet hij/zij het zo idioot schrijven?
Wat ben ik verward zeg.quote:Op maandag 19 november 2007 13:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Om mensen zoals jij in verwarring te brengen.
stoeeeerquote:Op maandag 19 november 2007 14:12 schreef Shitonya het volgende:
je moet gewoon gauiloise roken
Gauliesquote:Op maandag 19 november 2007 14:12 schreef Shitonya het volgende:
je moet gewoon gauiloise roken
Het was dan ook een pittig stukje begrijpend lezen + hogere wiskunde jaquote:
Ik rook Van Nelle zwaar, goed te roken. Wat me tegenvalt zijn de soms grote stukken harde shag, net of je boomstronken in je peuk zit te rollen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh wacht ik zie zojuist dat dat tegenwoordig geen half zwaar meer heet maar Stevige Shag![]()
Zonder filter, dat je van die struikjes in mond hebtquote:
Ieehl!quote:Op dinsdag 20 november 2007 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zonder filter, dat je van die struikjes in mond hebtMaar serieus, whatever, peuken zijn peuken
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |