quote:Op maandag 19 november 2007 04:11 schreef Boe-man het volgende:
Normaal rook ik af en toe een camel natural flavour, maar die waren er niet bij de benzine pomp. Dus ik denk, ik neem een pakje 'gewone' camels.
Mennuszit daar uberhaupt nicotine in. Heb al een half pakje opgedampt, maar ho maar dat ik er iets van merk. [ afbeelding ]
Klacht: geen nicotine in camel sigaretten
Is dit net zoiets als malboro light?quote:Op maandag 19 november 2007 04:15 schreef hugecooll het volgende:
Ja, camel is inderdaad niet echt het merk dat je moet nemen als je ook daadwerkelijk het idee wil hebben dat je rookt
www.supersmoker.comquote:Op maandag 19 november 2007 04:16 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Is dit net zoiets als malboro light?
Zie je welquote:Op maandag 19 november 2007 04:31 schreef Boe-man het volgende:
en ook maar 19 in een pakje kom ik net achter
Ik rook wel een camel light. Mooi om te weten dat daar dus niet veel verslavende troep in zitquote:Op maandag 19 november 2007 04:11 schreef Boe-man het volgende:
Normaal rook ik af en toe een camel natural flavour, maar die waren er niet bij de benzine pomp. Dus ik denk, ik neem een pakje 'gewone' camels.
Mennuszit daar uberhaupt nicotine in. Heb al een half pakje opgedampt, maar ho maar dat ik er iets van merk. [ afbeelding ]
En dat zijn vast allemaal rokersquote:Op maandag 19 november 2007 08:51 schreef Hi_flyer het volgende:
Rokers![]()
Zag net nog een grafiekje over het aantal longkankerdoden vorig jaar![]()
90%, de overige 10% zijn vast meerokersquote:Op maandag 19 november 2007 08:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En dat zijn vast allemaal rokers![]()
Lees dit eerst eens voordat je reclameleuzen begint te roepenquote:Op maandag 19 november 2007 09:09 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
90%, de overige 10% zijn vast meerokers![]()
De waarheid is dat 10 tot 20% van de rokers longkanker krijgt, de rest niet. Je kunt je beter druk maken over hart- en vaatziekten.quote:Op maandag 19 november 2007 09:20 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Lees dit eerst eens voordat je reclameleuzen begint te roepen![]()
Als je een pakje koopt waar een twee en een drie achter elkaar opstaan, heb je er 4 meer, wat de gangbare verpakking dan ook isquote:Op maandag 19 november 2007 04:31 schreef Boe-man het volgende:
en ook maar 19 in een pakje kom ik net achter
Wtf zit jij Mennus te gebruikenquote:Op maandag 19 november 2007 04:11 schreef Boe-man het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |