Ik weet niet hoe ver je van je collegezaal af woont. Maar ik ging in dit soort gevallen even kijken om af te tasten hoe belangirjk de hoorcolleges zijn om vervolgens het 2e deel van het college over te slaan en met stel vrienden ergens koffie te gaan drinken.quote:Op maandag 19 november 2007 10:25 schreef Jurgen21 het volgende:
Bah, straks hoorcollege Goederenrecht C.S.
Onderwerp: Zakelijke rechten, in het bijzonder de erfdienstbaarheid![]()
Inderdaadquote:Op maandag 19 november 2007 10:54 schreef Gabry het volgende:
Naar een college gaan en dan weglopen is voor dombo's. Ga erheen of blijf gewoon thuis.
http://www.volkskrant.nl/(...)arten_over_CU-homo_squote:Lont staat niet alleen, blijkt zaterdag. ‘Ik vind het ronduit verkeerd als een homo mij vertegenwoordigt’, zegt Greet van den Berg terwijl ze in haar koffie roert. ‘Zoals ik het ook fout zou vinden als een pedofiel of een incestpleger mij vertegenwoordigt. De Bijbel met Gods Woord is onze leidraad, daar moeten CU-leden naar leven.’
Albert Vente, hij draagt z’n gouden partijspeld met trots, moet ook niets hebben van politiek actieve christen-homo’s. ‘De partijlijn was altijd: aan je gevoelens kunnen we niets doen maar de homoseksuele praxis wijzen we af.’ Alles wat indruist tegen de Tien Geboden dient de CU-politicus te vermijden, vindt Vente. ‘Een politicus van ons dient van onbesproken gedrag te zijn. De partij is ontstaan uit de strijd tegen onaanvaardbare ethische zaken. Nu dreigt ze om te zwaaien. Daar heb ik grote problemen mee.’
Waarschijnlijk steunen ze een dialoog blabla. Daar zie ik ze wel voor aan. Ze kunnen moeilijk hun homohatende achterban kwetsen.quote:Op maandag 19 november 2007 11:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)arten_over_CU-homo_s
Waarom maakt de PvdA hier geen punt van en zeggen ze niet dat zo'n achterlijke partij niet wenselijk is in een regering? Waar is de oh zo seculiere moderne PvdA-achterban? Gaat het werkelijk alleen om het koopkrachtplaatje voor Jan Modaal?
Gij zult uw uitgang niet als ingang gebruiken.quote:En precies welke van de tien geboden gaat over homo's?
Niet regeren met achterlijke partijen? Als we zo gaan beginnen kunnen we de hele democratie wel opdoeken, iig zal iedere partij die dat als uitgangspunt neemt, een vrijkaartje oppositie voor de komende 50 jaar bezitten.quote:Op maandag 19 november 2007 11:03 schreef Autodidact het volgende:
Waarom maakt de PvdA hier geen punt van en zeggen ze niet dat zo'n achterlijke partij niet wenselijk is in een regering? Waar is de oh zo seculiere moderne PvdA-achterban?
Er zit een verschil tussen het ergens niet mee eens zijn en iets achterlijk vinden. Zo zal de PvdA de immigratieplannen van de VVD afkeuren en er in een regering met compromissen aan werken maar staan de ideeën van de PVV zo ver van de beginselen van de PvdA dat het een reden kan zijn om er niet mee in zee te gaan.quote:Op maandag 19 november 2007 11:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Niet regeren met achterlijke partijen? Als we zo gaan beginnen kunnen we de hele democratie wel opdoeken, iig zal iedere partij die dat als uitgangspunt neemt, een vrijkaartje oppositie voor de komende 50 jaar bezitten.
Dat is wel verstandig inderdaad, maar ik krijg dan ook onaangekondigde tussentoetsen tijdens m'n colleges.quote:Op maandag 19 november 2007 10:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je van je collegezaal af woont. Maar ik ging in dit soort gevallen even kijken om af te tasten hoe belangirjk de hoorcolleges zijn om vervolgens het 2e deel van het college over te slaan en met stel vrienden ergens koffie te gaan drinken.
Jaja, en wat heeft de PVDA er in godsnaam mee te maken of Greet van den Berg uit Spakenburg of Albert uit Heerhugowaard als Christenunie-leden absoluut niet willen dat Rouvoet ook af en toe Middelkoop een lekkere erotische massage geeft?quote:Op maandag 19 november 2007 11:18 schreef Autodidact het volgende:
Als de PvdA hier het onderwerp in de eerste categorie plaatst (we zijn het er niet mee eens maar discrimineer homo's maar) laat het zien hoe de prioriteiten liggen.
Tot zover de vermeende zelfstandigheid van studenten. Wat een middelbare school mentaliteit.quote:Op maandag 19 november 2007 11:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig inderdaad, maar ik krijg dan ook onaangekondigde tussentoetsen tijdens m'n colleges.
Is een voormalige hoer wel van onbesproken gedrag?quote:‘Een politicus van ons dient van onbesproken gedrag te zijn. De partij is ontstaan uit de strijd tegen onaanvaardbare ethische zaken.
quote:Op maandag 19 november 2007 11:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat is wel verstandig inderdaad, maar ik krijg dan ook onaangekondigde tussentoetsen tijdens m'n colleges.
quote:Op maandag 19 november 2007 11:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 10:54 schreef Gabry het volgende:
Naar een college gaan en dan weglopen is voor dombo's. Ga erheen of blijf gewoon thuis.
Het is geen keuze van de studenten..quote:Op maandag 19 november 2007 11:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tot zover de vermeende zelfstandigheid van studenten. Wat een middelbare school mentaliteit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |