quote:In transfer rumours, the Express suggests that Sir Alex Ferguson is monitoring Ronaldinho's situation at Barcelona, with the out-of-favour Brazilian allegedly keen on a move to Old Trafford. The Mail, meanwhile, claims that United have handed a trial to 24-year-old Angola striker Manucho Goncalves.
Zoveel aanvallers hebben we niet. Alleen Tevez en Rooney, en all-time geblesseerde Saha. En het bericht komt ook niet uit de persoonlijke E-mail box van Alex.quote:Op maandag 10 december 2007 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus hoeveel aanvallers wil Man U nou niet. En ik dacht dat Ferguson nieuwe aankopen in de winterstop had uitgesloten?
Transfervrij?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:40 schreef Radegast het volgende:
Chelito naar Benfica?
Weet ik niet.quote:
quote:Ook Lokomotiv trekt aan Legear
Kan Anderlecht Jonathan Legear houden? De Russische topploegen zwaaien met veel geld om de blonde flankspeler binnen te halen.
Eerst Zenit, dan Dinamo Moskou en nu ook Lokomotiv Moskou zijn overtuigd van de kwaliteiten van Jonathan Legaer. Lokomotiv nam al contact op met de blonde speler. Legear kan een fortuin gaan verdienen in het verre Rusland: 8 miljoen op 4 jaar tijd.
Legear staat niet weigerachtig tegenover een transfer. Anderlecht gaat dwars liggen. Manager Van Holsbeeck vindt het bod (6 miljoen euro) ruim onvoldoende. Hij wil snel met Legear aan de tafel gaan zitten om de situatie te bespreken.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:55 schreef DIGGER het volgende:
v/d Vaart in Januari naar Inter, aldus de CdS.
quote:PSV-persvoorlichter Pedro Salazar wilde geen commentaar geven over de vermeende belangstelling van zijn club voor de Mexicaan Javier Rodríguez. De verdediger werd in de lokale media gelinkt aan de landskampioen, maar de Eindhovenaren kunnen dit ontkennen noch bevestigen.
En vandaag de Tuttosport (Juve krant):quote:
Hij kost 1 miljoen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En vandaag de Tuttosport (Juve krant):
[ afbeelding ]
Hij heeft een clausule in zijn contract dat na volgend seizoen voor één miljoen euro mag vertrekken bij Hamburg. Op dit moment kan Hamburg natuurlijk een stuk meer vragen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:03 schreef Joe. het volgende:
[..]
Hij kost 1 miljoen?
Hij gaat toch naar Spanje
Alleen moet Inter nog ff kijken hoe ze dat moeten doen met het aantal niet-EU'ersquote:Op donderdag 13 december 2007 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Internazionale haalt Carvalho binnen
Uitgegeven: 13 december 2007 17:04
MILAAN - Internazionale is zo goed als rond met de Braziliaanse voetballer Daniel Carvalho.
De aanvallende middenvelder van CSKA Moskou was donderdag in Italië om een medische keuring te ondergaan. Volgens algemeen directeur Ernesto Paolillo van Inter wordt de transfer afgerond zodra de transfermarkt in januari weer open is.
(c) ANP
Deze kan snel in de andere topique
Nee hoor, want hij wordt waarschijnlijk direct uitgeleend aan Siena.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Alleen moet Inter nog ff kijken hoe ze dat moeten doen met het aantal niet-EU'ers
quote:The Sun claims Roy Keane expects to sign United defenders Phil Bardsley and Jonny Evans when the transfer window opens on 1 January.
Die stond toen helemaal niet slecht te keepen toch?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:59 schreef venomsnake het volgende:
Jonathan Joubert naar de FC in de winterstop..
(Die Keepert van Luxemburg)
Lekker realistisch. Staat Ronaldinho er ook op?quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:40 schreef Radegast het volgende:
Fred (Lyon) en Tiago (Juventus) staan op het verlanglijstje van Le Guen bij PSG.
Fred en Tiago zitten nogal vaak op de bank bij hun huidige clubs, en het kan ook om huurovereenkomsten gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lekker realistisch. Staat Ronaldinho er ook op?
Aanvallende middenvelder, echte nummer 10. Maakte al 11 goals dit seizoen. Kan veel met een bal, wel is hij soms licht ontvlambaar en redelijk grillig.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:52 schreef endr0me het volgende:
Wat voor een type speler is van der Velden? volg nauwelijks jupiler league..
typisch wel een speler waar Been iets mee kan dusquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder, echte nummer 10. Maakte al 11 goals dit seizoen. Kan veel met een bal, wel is hij soms licht ontvlambaar en redelijk grillig.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huhquote:Op zondag 16 december 2007 14:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Snel verkopen
Kijk, zo ken ik je weer!quote:Op zondag 16 december 2007 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jawel hoor. Bij Ajax zitten er al 2.
Verder kunnen Mendez en Vogel er niks van
3 miljoenquote:’PSV’er Méndez in belangstelling van Barcelona’ Tell-a-Friend print nieuwsartikel
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 16-dec-2007 12:44
PSV-middenvelder Edison Méndez (foto, rechts) staat in de belangstelling van Barcelona, een topclub in Ecuador. Volgens Ecuadoriaanse media is dit een club met grote ambities. Barcelona heeft voor Ecuadoriaanse begrippen een groot budget ter beschikking. Hiermee wil de vereniging een topelftal bij elkaar kopen. De komst van Méndez is daarbij van groot belang. De club zou inmiddels al een bod hebben uitgebracht op de middenvelder van PSV.
Volgens kranten in Ecuador zou hij 3 miljoen dollar moeten kosten. Barcelona zou daarover verder willen onderhandelen. (JvE)
Alleen hoe lang is ie daar nog trainer?quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:40 schreef Radegast het volgende:
Fred (Lyon) en Tiago (Juventus) staan op het verlanglijstje van Le Guen bij PSG.
Johnny Bosman heeft hem bekeken tegen Brugge voor AZ.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:59 schreef Radegast het volgende:
-Vadis (Anderlecht) in de belangstelling van PSV, Feyenoord, Ajax, AZ, Heerenveen en Sampdoria.
precies en hij zal wel voor het geld kiezen hij is de jongste niet meer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:22 schreef planethugo het volgende:
zou het zowiezo niet snappen als Ooijer tussentijds vertrekt uit Engeland. Kan altijd nog na dit seizoen, in Nederland heeft ie alles toch al 20x gezien
Een centrale verdediger, die ook op het middenveld kan spelen. Ze vergelijken hem soms met Vincent Kompany.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is Vadis voor een speler?
Wilde het exact hetzelfde neerzetten, toch moet RSCA er alles aan doen om Vadis Odjidja Ofoe te behouden!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een centrale verdediger, die ook op het middenveld kan spelen. Ze vergelijken hem soms met Vincent Kompany.
Is hij ook zo goed als Kompany?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een centrale verdediger, die ook op het middenveld kan spelen. Ze vergelijken hem soms met Vincent Kompany.
Nog niet, maar hij heeft al wel veel indruk gemaakt. Hij en Jonathan Legear moeten beide behouden blijven!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is hij ook zo goed als Kompany?
Heb Vadis niet vaak genoeg zien spelen om dat te durven zeggen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is hij ook zo goed als Kompany?
De dag is nog lang.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo he, dat zal wel je beste grap van de dag worden.
Daar las ik gisteren al wat van op AN. Colman is iig beter bezig dan die Argentijnen van RSCA.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gustavo Colman naar Ajax.
Belgie is niet te ver voor Van Geel
Heb je wat extra info over deze man?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gustavo Colman naar Ajax.
Belgie is niet te ver voor Van Geel
Er is ergens een bericht over geplaatst maar serieus is de intresse volgens mij niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ken hem niet echt goed
Hansson staat ook in serieuze interesse van Ajax
Een speler die hij kent hoe helemaal niet erg te zijn, als het er maar wel een mét kwaliteit is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Geel heeft interesse in elke speler die hij kent
Hansson of Edman zou hem perfect passen
Potentiële topperquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ochoa als opvolger van Kahn bij Bayern
Die komt niet meer bij Inter terug, z'n dagen lijken me daar echt geteld, het geduld van Inter zal nu toch wel eens definitief op zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Adriano naar Sao Paulo
Feyenoord is afgehaakt voor slavkovski volgens dit berichtquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:53 schreef DIGGER het volgende:
- Lobont naar Lazio
- Slavkovski naar Feyenoord of Le Mans.
Grappig, werd meteen na de uitwedstrijd in de voorronde CL al geopperd en terecht toen, Bogdan Lobont was toen echt weergaloos. Maar goed, het is een subtopper, had gehoopt op een echt topper!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:53 schreef DIGGER het volgende:
- Lobont naar Lazio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop