Ik hoop niet dat die andere gast er idd een gewoonte van maakt.quote:Op maandag 19 november 2007 00:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat zijn dat voor irritante gewoontes![]()
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op maandag 19 november 2007 00:13 schreef Ridocar het volgende:
[..]
(poging tot doodslag kan hem dan ten laste gelegd worden)
Beginnend bestuurder enzoquote:Op maandag 19 november 2007 00:15 schreef deepart het volgende:
140 wat is dat voor slakkegang. Ga er dan met style voorbij. Met een sjieke 160 op de teller
Idd gegronde klacht. Kwam dit ook onlangs tegen met mijn oma erbij, ik rijd ergens rond de 60 achter iemand (baantje waar je 90 mocht) en besluit die voorbij te gaan. Mens versnelt waardoor ik ook ineens veel moest versnellen (kwam wel geen tegenligger af, maar je bent er toch best zo snel mogelijk voorbij) dus ik vloer het gaspedaal. Aangezien ik met een automaat rijd schakelt dat ding natuurlijk terug naar 2de versnelling @ 4500 rpm om door te trekken tot 85 in 2de (tegen de 6500 toeren).quote:Op maandag 19 november 2007 00:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Met een Opel Corsa uit 1990 is dat lastig om m er nog voor te trekken dus moest vol op de rem aangezien ik een auto tegemoet zag komen.
Gegronde klacht.
Gisteravond 140/150 terug vanuit A'dam continu, goed te doenquote:Op maandag 19 november 2007 00:15 schreef deepart het volgende:
140 wat is dat voor slakkegang. Ga er dan met style voorbij. Met een sjieke 160 op de teller
Je rijd SNACHTSquote:Op maandag 19 november 2007 00:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Beginnend bestuurder enzo(inmiddels bijna 2jaar), en het boetegeld kan ik beter gebruiken
Juh, maar de staatspolizei vertrouw ik niet. Ik rij altijd 130-140 op de snelweg, dusja. Alleen in Duitsland ga ik richting 180, maar dat mag dan ook.quote:
Ach de klpd gebaard alleen eventjes als je ze snachts passeerd met 150quote:Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Juh, maar de staatspolizei vertrouw ik niet.
zoek een andere hardrijder op & ga je zo'n 50à100m erachter hangen. Dan kan je probleemloos volgen, àls er al geflitst wordt gaat die ander er eerst op staan & zie jij de flits. Tegen dat jij op die plaats bent waar er geflitst wordt kan je al lang tijdig remmen.quote:Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Juh, maar de staatspolizei vertrouw ik niet. Ik rij altijd 130-140 op de snelweg, dusja. Alleen in Duitsland ga ik richting 180, maar dat mag dan ook.
Nee ze doen er een hoes over, tegen het vriezen...hoeven ze niet te krabben smorgensquote:Op maandag 19 november 2007 00:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze flitspalen en trajectcontroles 's nachts binnenhalen voor de regen ?
Goed planquote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zoek een andere hardrijder op & ga je zo'n 50à100m erachter hangen. Dan kan je probleemloos volgen, àls er al geflitst wordt gaat die ander er eerst op staan & zie jij de flits. Tegen dat jij op die plaats bent waar er geflitst wordt kan je al lang tijdig remmen.
Ik doe het ook altijd 's avonds. Net ook nog hele stukken snelweg met 180 km/h af kunnen rammelenquote:Op maandag 19 november 2007 00:32 schreef Athmozz het volgende:
zolang er nog geen toestellen zijn die zonder flits je kunnen flitsen (en die zijn er nog niet, wat er op sommige sites ook staat) kan je die truck altijd in het donker toepassen.
De laagste dan juist, in een kruisloze slipquote:Op maandag 19 november 2007 00:34 schreef Laton het volgende:
terechte klacht, dat soort mensen aan hoogste boom @ gay ontmoetingsparkeerplaats !
Waar ik woon zijn wel veel viaducten over de snelweg. Voor auto's op de vluchtstrook rem ik sowieso af. Al een paar keer gehad dat het gewoon undercover polizei was.quote:Op maandag 19 november 2007 00:32 schreef Athmozz het volgende:
zolang er nog geen toestellen zijn die zonder flits je kunnen flitsen (en die zijn er nog niet, wat er op sommige sites ook staat) kan je die truck altijd in het donker toepassen. Op klaarlichte dag gaat dat volgens mij wat moeilijker zijn (flits is dan veel minder zichtbaar), maar ook dan kan je vaak op sommige stukken veilig over je snelheid gaan. Op veel snelwegen zijn er geen plekken in het midden waar ze kunnen staan flitsen, zie je de palen al op voorhand & zie je ook wel of er op de pechstrook een auto staat.
Gewoon eventjes vertragen voor elke auto op de pechstrook (dat zijn er toch bijna geen) en voor elke brug (daar wordt ook van geflitst), maar op veel stukken zijn er geen bruggen die je moeten laten vertragen.
Waren ze verdwaald dan?quote:Op maandag 19 november 2007 00:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waar ik woon zijn wel veel viaducten over de snelweg. Voor auto's op de vluchtstrook rem ik sowieso af. Al een paar keer gehad dat het gewoon undercover polizei was.
He sukkel, anders houd je die dingen even voor je aubquote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zoek een andere hardrijder op & ga je zo'n 50à100m erachter hangen. Dan kan je probleemloos volgen, àls er al geflitst wordt gaat die ander er eerst op staan & zie jij de flits. Tegen dat jij op die plaats bent waar er geflitst wordt kan je al lang tijdig remmen.
klopt wel....quote:Op maandag 19 november 2007 00:14 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight![]()
![]()
![]()
Moedwillig een ander in gevaar brengen is volgens de wet poging tot doodslag. Probeer het aub niet uit.quote:Op maandag 19 november 2007 00:14 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight![]()
![]()
![]()
Ik rij altijd heel rustig , lekker relaxt , muziekje erbij , ik heb nooit haast . Dat gejakker is nergens voor nodigquote:Op maandag 19 november 2007 00:59 schreef piekartz87 het volgende:
maar je staat er van te kijken hoeveel mensen je nog inhaald met 120/130. oftewel, mensen rijden zo traaag!
Imagine dit hierboven, maar dan bij een afrit en ik reed al, sneller, links van hem.quote:Op maandag 19 november 2007 00:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dus afgelopen nacht reed ik zo lekker naar huis over de A7 vanuit Grunn, gangetje iets van 135 op de teller.
Zie ik voor mij zo'n VW busje rijden, die vermoed ik iets van 120 rijdt. Dus als ik dichtbij genoeg ben, pleur ik mijn richting aanwijzer naar links, en ga zo op de linkerbaan rijden. Gewoon 135 natuurlijk. Gaat die gast ineens 140 rijden. Welja, dan ik er maar weer achter met 135. Even later rijdt die vent weer langzamer dan mij, en wil ik hem weer inhalen, gaat ie weer 140 rijden.
Wat zijn dat voor irritante gewoontes![]()
Dat kan wel kloppen maar bewijs het maar eensquote:Op maandag 19 november 2007 09:23 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Moedwillig een ander in gevaar brengen is volgens de wet poging tot doodslag. Probeer het aub niet uit.
quote:Op maandag 19 november 2007 01:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
He sukkel, anders houd je die dingen even voor je aub![]()
Ja maar smartjes verdienen hetquote:Op maandag 19 november 2007 13:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Dat doe ik altijd bij Smartjes, met de wetenschap dat de topsnelheid 135 km/uur is.![]()
Geslacht Vrouwquote:Op maandag 19 november 2007 09:27 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik rij altijd heel rustig , lekker relaxt , muziekje erbij , ik heb nooit haast . Dat gejakker is nergens voor nodig
Ik ken dit ja. Van die paupers die je dan inhaalt. Dan mooi naar rechts. 2 minuten later wordt je door hen ingehaald, gaan ze weer langzaam rijden. Haal je ze weer in etc. Stelletje baklappen. Die mogen ze van mij voor de rest van hun leven met het OV laten gaan. Een vriend van me heeft zelfs meegemaakt dat 1tje na 3 keer inhalen hem van de weg probeerde te drukken....quote:Op maandag 19 november 2007 00:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dus afgelopen nacht reed ik zo lekker naar huis over de A7 vanuit Grunn, gangetje iets van 135 op de teller.
Zie ik voor mij zo'n VW busje rijden, die vermoed ik iets van 120 rijdt. Dus als ik dichtbij genoeg ben, pleur ik mijn richting aanwijzer naar links, en ga zo op de linkerbaan rijden. Gewoon 135 natuurlijk. Gaat die gast ineens 140 rijden. Welja, dan ik er maar weer achter met 135. Even later rijdt die vent weer langzamer dan mij, en wil ik hem weer inhalen, gaat ie weer 140 rijden.
Wat zijn dat voor irritante gewoontes![]()
Ik weet niet onder wat voor steen jij leeft, maar je hebt er blijkbaar echt geen idee van hoe het flitsgebeuren tegenwoordig in elkaar steekt... Wat mij betreft blijf jij je 'truukje' uithalen, maar reken er maar op dat je gepwned gaat worden omdat je geen flits ziet (tenzij jij IR-flitsen waar kunt nemen, wat op zijn zachtst gezegd 'apart' zou zijn)quote:Op maandag 19 november 2007 00:32 schreef Athmozz het volgende:
zolang er nog geen toestellen zijn die zonder flits je kunnen flitsen (en die zijn er nog niet, wat er op sommige sites ook staat) kan je die truck altijd in het donker toepassen. Op klaarlichte dag gaat dat volgens mij wat moeilijker zijn (flits is dan veel minder zichtbaar), maar ook dan kan je vaak op sommige stukken veilig over je snelheid gaan. Op veel snelwegen zijn er geen plekken in het midden waar ze kunnen staan flitsen, zie je de palen al op voorhand & zie je ook wel of er op de pechstrook een auto staat.
Gewoon eventjes vertragen voor elke auto op de pechstrook (dat zijn er toch bijna geen) en voor elke brug (daar wordt ook van geflitst), maar op veel stukken zijn er geen bruggen die je moeten laten vertragen.
Alsof 's avonds laat 130 rijden niet relaxt met een muziekje erbij kan, overdag ook wel op de meeste wegen trouwens.quote:Op maandag 19 november 2007 09:27 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik rij altijd heel rustig , lekker relaxt , muziekje erbij , ik heb nooit haast . Dat gejakker is nergens voor nodig
alleen jammer dat er tegenwoordig nieuwe camera`s zijn met infra rood flits die jij dus niet zietquote:Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zoek een andere hardrijder op & ga je zo'n 50à100m erachter hangen. Dan kan je probleemloos volgen, àls er al geflitst wordt gaat die ander er eerst op staan & zie jij de flits. Tegen dat jij op die plaats bent waar er geflitst wordt kan je al lang tijdig remmen.
ach beu, hier in België flitsen ze nog met gewone lichtjes (laatste keer dat ik erop stond toch, en de keren dat ik voor me iemand zie geflitst worden ook).quote:Op maandag 19 november 2007 15:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar digitale snelheidscontroles die 'flitsen' met infrarood zijn er in Nederland al wél. Dus je trucje met een zogenaamde 'haas' gaat niet altijd op.
Dat is wel knap dat vrachtauto's even snel gaan en elkaar toch inhalenquote:Op maandag 19 november 2007 15:17 schreef BonJovi het volgende:
Of vrachtwagens die andere vrachtwagens gaan inhalen en dat er een file ontstaat. Het ergste is nog dat ze allebei even hard gaan en het heel lang duurt voordat hij heeft ingehaald.
Inhalen en vol de rem intrappen.quote:Op maandag 19 november 2007 17:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel knap dat vrachtauto's even snel gaan en elkaar toch inhalen
Kan niet hè! De ene gaat net een heel klein beetje sneller dan de andere, het irritante is dat ze vaak meerdere 'collega's' in een keer willen inhalen. Laatst ging ik seinen en toen bleef die chauf gewoon lekker links rijden.
Het is en blijft tuig!quote:Op maandag 19 november 2007 18:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
vrachtwagens tja
Bij rotterdam heb je project controller van 80klm per uur.
Iedereen weet dat de eerste bordje 80 kolm per uur tot de eerste paal geen sensors zitten.
Ik rij rustige 80klm per uur net na de 80klm per uur bordje komt er een vrachtwage met 90klm per uur aan ramde me bijna in de achterkant.
Ook die sukkels weten wanneer de sensor aan wezig zijn maar ik had niet verwacht dat zo gek waren.
Dus ik gas er op (automaat schakelt terug) en weg wezen zodat er net geen ongeluk gebeurt.
Het was in de avond dus vrachtwagen kon me makkelijk zien en er zijn meerderen wegen naast elkaar.
Verder was ik met me golf op de midde baan dus snap al niet wat de vrachtwagen daar deed?
Ow sorry, ik wilden even melden dat je rechter achterlicht het niet doet.quote:Op maandag 19 november 2007 18:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
vrachtwagens tja
Bij rotterdam heb je project controller van 80klm per uur.
Iedereen weet dat de eerste bordje 80 kolm per uur tot de eerste paal geen sensors zitten.
Ik rij rustige 80klm per uur net na de 80klm per uur bordje komt er een vrachtwage met 90klm per uur aan ramde me bijna in de achterkant.
Ook die sukkels weten wanneer de sensor aan wezig zijn maar ik had niet verwacht dat zo gek waren.
Dus ik gas er op (automaat schakelt terug) en weg wezen zodat er net geen ongeluk gebeurt.
Het was in de avond dus vrachtwagen kon me makkelijk zien en er zijn meerderen wegen naast elkaar.
Verder was ik met me golf op de midde baan dus snap al niet wat de vrachtwagen daar deed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |