abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54708054
Dus afgelopen nacht reed ik zo lekker naar huis over de A7 vanuit Grunn, gangetje iets van 135 op de teller.
Zie ik voor mij zo'n VW busje rijden, die vermoed ik iets van 120 rijdt. Dus als ik dichtbij genoeg ben, pleur ik mijn richting aanwijzer naar links, en ga zo op de linkerbaan rijden. Gewoon 135 natuurlijk. Gaat die gast ineens 140 rijden . Welja, dan ik er maar weer achter met 135. Even later rijdt die vent weer langzamer dan mij, en wil ik hem weer inhalen, gaat ie weer 140 rijden.

Wat zijn dat voor irritante gewoontes
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_54708107
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik hoop niet dat die andere gast er idd een gewoonte van maakt.
Moet 'ie eens doen op een provincionale weg. Kun je meteen de politie bellen (poging tot doodslag kan hem dan ten laste gelegd worden)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_54708111
Hmm das serieus best link op sommige wegen.. Had er ook een die 40 reed binnen de bebouwde kom en ik wilde er langs.. Gaat die kerel ineens gas geven.

Met een Opel Corsa uit 1990 is dat lastig om m er nog voor te trekken dus moest vol op de rem aangezien ik een auto tegemoet zag komen .

Gegronde klacht .
pi_54708129
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:13 schreef Ridocar het volgende:

[..]
(poging tot doodslag kan hem dan ten laste gelegd worden)
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
pi_54708137
140 wat is dat voor slakkegang. Ga er dan met style voorbij. Met een sjieke 160 op de teller
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_54708202
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:15 schreef deepart het volgende:
140 wat is dat voor slakkegang. Ga er dan met style voorbij. Met een sjieke 160 op de teller
Beginnend bestuurder enzo (inmiddels bijna 2jaar), en het boetegeld kan ik beter gebruiken
pi_54708216
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Met een Opel Corsa uit 1990 is dat lastig om m er nog voor te trekken dus moest vol op de rem aangezien ik een auto tegemoet zag komen .

Gegronde klacht .
Idd gegronde klacht. Kwam dit ook onlangs tegen met mijn oma erbij, ik rijd ergens rond de 60 achter iemand (baantje waar je 90 mocht) en besluit die voorbij te gaan. Mens versnelt waardoor ik ook ineens veel moest versnellen (kwam wel geen tegenligger af, maar je bent er toch best zo snel mogelijk voorbij) dus ik vloer het gaspedaal. Aangezien ik met een automaat rijd schakelt dat ding natuurlijk terug naar 2de versnelling @ 4500 rpm om door te trekken tot 85 in 2de (tegen de 6500 toeren).

Dan kijkt ze toch ook ff opzij
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54708232
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:15 schreef deepart het volgende:
Gisteravond 140/150 terug vanuit A'dam continu, goed te doen
† The 3 Kings †
pi_54708239
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:19 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Beginnend bestuurder enzo (inmiddels bijna 2jaar), en het boetegeld kan ik beter gebruiken
Je rijd SNACHTS
Diepzinnige deepart.
pi_54708273
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:21 schreef deepart het volgende:

[..]

Je rijd SNACHTS
Juh, maar de staatspolizei vertrouw ik niet. Ik rij altijd 130-140 op de snelweg, dusja. Alleen in Duitsland ga ik richting 180, maar dat mag dan ook.
pi_54708292
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Juh, maar de staatspolizei vertrouw ik niet.
Ach de klpd gebaard alleen eventjes als je ze snachts passeerd met 150
Diepzinnige deepart.
pi_54708307
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:21 schreef deepart het volgende:
Je rijd SNACHTS
Jij denkt dat ze flitspalen en trajectcontroles 's nachts binnenhalen voor de regen ?
pi_54708320
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:23 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Juh, maar de staatspolizei vertrouw ik niet. Ik rij altijd 130-140 op de snelweg, dusja. Alleen in Duitsland ga ik richting 180, maar dat mag dan ook.
zoek een andere hardrijder op & ga je zo'n 50à100m erachter hangen. Dan kan je probleemloos volgen, àls er al geflitst wordt gaat die ander er eerst op staan & zie jij de flits. Tegen dat jij op die plaats bent waar er geflitst wordt kan je al lang tijdig remmen.
pi_54708321
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:25 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze flitspalen en trajectcontroles 's nachts binnenhalen voor de regen ?
Nee ze doen er een hoes over, tegen het vriezen...hoeven ze niet te krabben smorgens
Diepzinnige deepart.
pi_54708384
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:26 schreef Athmozz het volgende:

[..]

zoek een andere hardrijder op & ga je zo'n 50à100m erachter hangen. Dan kan je probleemloos volgen, àls er al geflitst wordt gaat die ander er eerst op staan & zie jij de flits. Tegen dat jij op die plaats bent waar er geflitst wordt kan je al lang tijdig remmen.
Goed plan
pi_54708421
zolang er nog geen toestellen zijn die zonder flits je kunnen flitsen (en die zijn er nog niet, wat er op sommige sites ook staat) kan je die truck altijd in het donker toepassen. Op klaarlichte dag gaat dat volgens mij wat moeilijker zijn (flits is dan veel minder zichtbaar), maar ook dan kan je vaak op sommige stukken veilig over je snelheid gaan. Op veel snelwegen zijn er geen plekken in het midden waar ze kunnen staan flitsen, zie je de palen al op voorhand & zie je ook wel of er op de pechstrook een auto staat.

Gewoon eventjes vertragen voor elke auto op de pechstrook (dat zijn er toch bijna geen) en voor elke brug (daar wordt ook van geflitst), maar op veel stukken zijn er geen bruggen die je moeten laten vertragen.
pi_54708472
terechte klacht, dat soort mensen aan hoogste boom @ gay ontmoetingsparkeerplaats !
underground forever baby
pi_54708508
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:32 schreef Athmozz het volgende:
zolang er nog geen toestellen zijn die zonder flits je kunnen flitsen (en die zijn er nog niet, wat er op sommige sites ook staat) kan je die truck altijd in het donker toepassen.
Ik doe het ook altijd 's avonds. Net ook nog hele stukken snelweg met 180 km/h af kunnen rammelen

Ontopic: met de motor is het me een rotzorg, maar irritant blijft het zeker.
pi_54708509
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:34 schreef Laton het volgende:
terechte klacht, dat soort mensen aan hoogste boom @ gay ontmoetingsparkeerplaats !
De laagste dan juist, in een kruisloze slip
† The 3 Kings †
pi_54708662
quote:
zolang er nog geen toestellen zijn die zonder flits je kunnen flitsen (en die zijn er nog niet, wat er op sommige sites ook staat) kan je die truck altijd in het donker toepassen. Op klaarlichte dag gaat dat volgens mij wat moeilijker zijn (flits is dan veel minder zichtbaar), maar ook dan kan je vaak op sommige stukken veilig over je snelheid gaan. Op veel snelwegen zijn er geen plekken in het midden waar ze kunnen staan flitsen, zie je de palen al op voorhand & zie je ook wel of er op de pechstrook een auto staat.

Gewoon eventjes vertragen voor elke auto op de pechstrook (dat zijn er toch bijna geen) en voor elke brug (daar wordt ook van geflitst), maar op veel stukken zijn er geen bruggen die je moeten laten vertragen.
Waar ik woon zijn wel veel viaducten over de snelweg. Voor auto's op de vluchtstrook rem ik sowieso af. Al een paar keer gehad dat het gewoon undercover polizei was.
pi_54708671
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:48 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Waar ik woon zijn wel veel viaducten over de snelweg. Voor auto's op de vluchtstrook rem ik sowieso af. Al een paar keer gehad dat het gewoon undercover polizei was.
Waren ze verdwaald dan?
Diepzinnige deepart.
pi_54708781
gister nog vanaf arnhem naar almelo gereden snachts.. maar had het busje van mn ouders mee (moesten met veel lui erin) maar dat ding gaat maar 120 /130:P kan je ook geen boete krijgen. je kannie eens te hard rijden:P

maar je staat er van te kijken hoeveel mensen je nog inhaald met 120/130. oftewel, mensen rijden zo traaag!

met mn eigen auto rij ik vaan 160, maar dan weet ik wel vrij zeker dat er geen flitsers staan dan.. en anders... pech gehad:P
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_54708814
Oh, vooral smorgens hebben ze er een handje van, rijden ze erst 100, zien ze dat ik voorbij wil, geven ze ineens gas!! mijn vw is wel niet zo snel maar ik geef niet op! Let wel altijd op verdachte auto's...en politie die zo stiekem verstopt staan....
vet shitt...
pi_54708985
quote:

[..]

He sukkel, anders houd je die dingen even voor je aub
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 19 november 2007 @ 01:20:31 #25
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_54708994
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:14 schreef Professor_Paljas het volgende:

[..]

klopt wel....
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_54710625
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:14 schreef Professor_Paljas het volgende:

[..]

Moedwillig een ander in gevaar brengen is volgens de wet poging tot doodslag. Probeer het aub niet uit.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 19 november 2007 @ 09:27:35 #27
92279 N.icka
Windforce 11
pi_54710684
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:59 schreef piekartz87 het volgende:

maar je staat er van te kijken hoeveel mensen je nog inhaald met 120/130. oftewel, mensen rijden zo traaag!
Ik rij altijd heel rustig , lekker relaxt , muziekje erbij , ik heb nooit haast . Dat gejakker is nergens voor nodig
pi_54710696
Mensen zonder cruise control of vaste voet.
pi_54710761
quote:
Dus afgelopen nacht reed ik zo lekker naar huis over de A7 vanuit Grunn, gangetje iets van 135 op de teller.
Zie ik voor mij zo'n VW busje rijden, die vermoed ik iets van 120 rijdt. Dus als ik dichtbij genoeg ben, pleur ik mijn richting aanwijzer naar links, en ga zo op de linkerbaan rijden. Gewoon 135 natuurlijk. Gaat die gast ineens 140 rijden . Welja, dan ik er maar weer achter met 135. Even later rijdt die vent weer langzamer dan mij, en wil ik hem weer inhalen, gaat ie weer 140 rijden.

Imagine dit hierboven, maar dan bij een afrit en ik reed al, sneller, links van hem.

Stelletje mongolen zijn het.
“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
pi_54712842
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:23 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Moedwillig een ander in gevaar brengen is volgens de wet poging tot doodslag. Probeer het aub niet uit.
Dat kan wel kloppen maar bewijs het maar eens

Geen rechter die je daarvoor een poging tot doodslag toekend.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_54714891
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

He sukkel, anders houd je die dingen even voor je aub
wtf?!

Nog een tip, koop een jerrycan gevuld met benzine. Als je merkt dat je geflitst word vol in de ankers, je wagen in zijn achteruit en zet hem langs de desbetreffende flitspaal. Je pakt vervolgens je reserve band uit je koffebak en die hang je om de flitskast. Je giet wat benzine over de band en steekt hem aan. Die boeten zal je naderhand nooit meer ontvangen. Vervolgens wis je je sporen en rijd je met een voldaan gevoel naar huis.
Diepzinnige deepart.
pi_54714932
héél nare gewoonte inderdaad
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54715167
Dat doe ik altijd bij Smartjes, met de wetenschap dat de topsnelheid 135 km/uur is.
pi_54715198
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Dat doe ik altijd bij Smartjes, met de wetenschap dat de topsnelheid 135 km/uur is.
Ja maar smartjes verdienen het
Diepzinnige deepart.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 november 2007 @ 13:28:33 #35
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54715309
Doe ik ook wellus echt lachen is dat
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 19 november 2007 @ 13:40:08 #36
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54715549
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:27 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik rij altijd heel rustig , lekker relaxt , muziekje erbij , ik heb nooit haast . Dat gejakker is nergens voor nodig
Geslacht Vrouw

Grapje hoor. Binnen de bebouwde kom rijd ik ook rustig, waarom hard optrekken om 50m verder weer voor een drempel hard te moeten afremmen? Maar op lange rechte wegen waar toch geen kind plotseling oversteekt kan je makkelijk wel een paar km harder rijden hoor..
pi_54715693
quote:

Ik ken dit ja. Van die paupers die je dan inhaalt. Dan mooi naar rechts. 2 minuten later wordt je door hen ingehaald, gaan ze weer langzaam rijden. Haal je ze weer in etc. Stelletje baklappen. Die mogen ze van mij voor de rest van hun leven met het OV laten gaan. Een vriend van me heeft zelfs meegemaakt dat 1tje na 3 keer inhalen hem van de weg probeerde te drukken....
  Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 14:59:50 #38
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_54717309
quote:

Ik weet niet onder wat voor steen jij leeft, maar je hebt er blijkbaar echt geen idee van hoe het flitsgebeuren tegenwoordig in elkaar steekt... Wat mij betreft blijf jij je 'truukje' uithalen, maar reken er maar op dat je gepwned gaat worden omdat je geen flits ziet (tenzij jij IR-flitsen waar kunt nemen, wat op zijn zachtst gezegd 'apart' zou zijn)

Overigens is er op de A7 vanuit Groningen totaan Noord-Holland weinig flitsgevaar, vooral 's nachts. Er staan langs de A7 in zijn geheel geen flitspalen. In Groningen op de ring wel overigens, maar dan zit je al op de N7

[ Bericht 1% gewijzigd door NoBody122 op 19-11-2007 15:07:31 ]
Tevens -purist.
pi_54717482
Zulke langzaam-snel-langzaam rijders zijn een typisch geval van weekendverkeer. Ik heb afgelopen zaterdag ook 4 keer een hooggekapt blond dametje ingehaald, en zij mij even vaak, terwijl ik toch echt de hele tijd 130 op de cruise reed. En nee, er werd niet gefile-flirt, want ze was 50+

Best vervelend, zulk rijgedrag
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_54717688
Of vrachtwagens die andere vrachtwagens gaan inhalen en dat er een file ontstaat . Het ergste is nog dat ze allebei even hard gaan en het heel lang duurt voordat hij heeft ingehaald.
AFC AJAX
pi_54717862
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 20:56:54 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_54717871
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:27 schreef N.icka het volgende:

[..]

Alsof 's avonds laat 130 rijden niet relaxt met een muziekje erbij kan, overdag ook wel op de meeste wegen trouwens.
pi_54719132
quote:

[..]

alleen jammer dat er tegenwoordig nieuwe camera`s zijn met infra rood flits die jij dus niet ziet
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_54719978
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:25 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend doen, maar digitale snelheidscontroles die 'flitsen' met infrarood zijn er in Nederland al wél. Dus je trucje met een zogenaamde 'haas' gaat niet altijd op.
ach beu, hier in België flitsen ze nog met gewone lichtjes (laatste keer dat ik erop stond toch, en de keren dat ik voor me iemand zie geflitst worden ook).

Handig om weten dat ze infrarood kunnen flitsen, nu een manier zoeken waardoor dat niet zou lukken. Als ik krachtige IR-led's boven mijn nummerplaat hang bij die lampjes die ze normaal al doen oplichten, zou dat helpen om de boel te doen overbelichten?

Anders toch maar eens een Stinger DSI kopen, daarmee kunnen ze je toch niet pakken
pi_54720442
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:17 schreef BonJovi het volgende:
Of vrachtwagens die andere vrachtwagens gaan inhalen en dat er een file ontstaat . Het ergste is nog dat ze allebei even hard gaan en het heel lang duurt voordat hij heeft ingehaald.
Dat is wel knap dat vrachtauto's even snel gaan en elkaar toch inhalen

Kan niet hè! De ene gaat net een heel klein beetje sneller dan de andere, het irritante is dat ze vaak meerdere 'collega's' in een keer willen inhalen. Laatst ging ik seinen en toen bleef die chauf gewoon lekker links rijden.
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_54720501
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:53 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Dat is wel knap dat vrachtauto's even snel gaan en elkaar toch inhalen

Kan niet hè! De ene gaat net een heel klein beetje sneller dan de andere, het irritante is dat ze vaak meerdere 'collega's' in een keer willen inhalen. Laatst ging ik seinen en toen bleef die chauf gewoon lekker links rijden.
Inhalen en vol de rem intrappen.
pi_54720574
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:55 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Inhalen en vol de rem intrappen.
Hehe, en dan een vrachtauto in m'n achterbak zeker Ik ga liever gewoon dood
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_54721331
vrachtwagens tja
Bij rotterdam heb je project controller van 80klm per uur.
Iedereen weet dat de eerste bordje 80 kolm per uur tot de eerste paal geen sensors zitten.
Ik rij rustige 80klm per uur net na de 80klm per uur bordje komt er een vrachtwage met 90klm per uur aan ramde me bijna in de achterkant.
Ook die sukkels weten wanneer de sensor aan wezig zijn maar ik had niet verwacht dat zo gek waren.
Dus ik gas er op (automaat schakelt terug) en weg wezen zodat er net geen ongeluk gebeurt.
Het was in de avond dus vrachtwagen kon me makkelijk zien en er zijn meerderen wegen naast elkaar.
Verder was ik met me golf op de midde baan dus snap al niet wat de vrachtwagen daar deed?
pi_54721645
quote:
Op maandag 19 november 2007 18:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
vrachtwagens tja
Iedereen weet dat de eerste bordje 80 kolm per uur tot de eerste paal geen sensors zitten.
Ik rij rustige 80klm per uur net na de 80klm per uur bordje komt er een vrachtwage met 90klm per uur aan ramde me bijna in de achterkant.
Ook die sukkels weten wanneer de sensor aan wezig zijn maar ik had niet verwacht dat zo gek waren.
Dus ik gas er op (automaat schakelt terug) en weg wezen zodat er net geen ongeluk gebeurt.
Het was in de avond dus vrachtwagen kon me makkelijk zien en er zijn meerderen wegen naast elkaar.
Verder was ik met me golf op de midde baan dus snap al niet wat de vrachtwagen daar deed?
Het is en blijft tuig!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_54722567
quote:
Op maandag 19 november 2007 18:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
vrachtwagens tja
Ow sorry, ik wilden even melden dat je rechter achterlicht het niet doet.

Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')