Sipkema was de bekendste en Kroes volgde hem op.quote:Op maandag 19 november 2007 11:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Dat moet een voorzitter van de Elfstedentocht zijn, maar hoe hij heet
Ook, maar ten tijde van zijn comm. van de koninging in Friesland was het Ljouwert (Leeuwarden)quote:Op maandag 19 november 2007 11:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Dat is toch het orakel uit Diever?
quote:Op maandag 19 november 2007 11:48 schreef Yurithemaster het volgende:
geen idee
quote:Op maandag 19 november 2007 11:48 schreef Yurithemaster het volgende:
geen idee
Hé, daar is Herman weer.quote:Op maandag 19 november 2007 11:47 schreef Innisdemon het volgende:
Dank
Dan heropen ik de vraag,
Wie is de oprichter van IBM
Er was iemand aardig in de buurt met zijn antwoord, maar ik zoek natuurlijk voor- en achternaam.
quote:Op maandag 19 november 2007 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, daar is Herman weer.
Ik had het inmiddels opgezocht en weet dus nu dat z'n achternaam Hollerith is...
Waarom niet???quote:Op maandag 19 november 2007 11:55 schreef Innisdemon het volgende:
Tja, daar krijg je natuurlijk geen puntjes voor. Maar ja mag wel een nieuwe vraag bedenken. Iets makkelijker dan de mijn is blijkbaar een must zo voor twaalven
Helemaal mee eens....quote:Op maandag 19 november 2007 12:10 schreef MadMaster het volgende:
Zucht...
Je mag inderdaad niet opzoeken, maar als je het antwoord op een vraag niet weet, mag ik dat toch wel opzoeken, alleen dan niet meer de vraag beantwoorden, wat ik gisteren of eergisteren ook niet meer heb gedaan.
Als je nu de vraag opnieuw stelt, heb ik de mij in eerste instantie ontberende kennis opgedaan en ben ik vrij om de vraag te beantwoorden, lijkt me, waarvoor ik gewoon een punt behoor te kirjgen.
Het gaat me overigens niet om de punten, dan was ik allang afgehaakt hier...
En verder ff dimmen alsjeblieft met je toon, jij kent mij niet (ik jou evenmin), maar als dit je houding is, dan gaan we een leuke periode tegemoet als je hier blijft rondhangen...
Ik ken dat soort mensen maar al te goed, ik kijk ook wel eens in de spiegel...quote:Op maandag 19 november 2007 12:16 schreef Innisdemon het volgende:
Ik kan me vinden in die verklaring Madmaster. Die punt krijg je van me. En wat mijn toon betreft, tja dat soort mensen heb je he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |