Zal ik es een vraag verzinnen?quote:Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dan ook geen promo-posting om te gaan roken...
En'gewonen sigaretten bevatten ook aardig wat nicotine.
Nu zijn we gelijk... Ik kras mijn vraag nog ff door danquote:Op maandag 19 november 2007 22:24 schreef Berkery het volgende:
Welke Engelse komiek speelde een professor/computer expert in de eerste 'The Italian Job'?
Jij was gewoon te snel...quote:Op maandag 19 november 2007 22:26 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nu zijn we gelijk... Ik kras mijn vraag nog ff door dan
Tommy Cooper zie ik wel zo'n rol spelen...quote:Op maandag 19 november 2007 22:24 schreef Berkery het volgende:
Welke Engelse komiek speelde een professor/computer expert in de eerste 'The Italian Job'?
Zou kunnen, maar hij was 't niet.quote:Op maandag 19 november 2007 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Tommy Cooper zie ik wel zo'n rol spelen...
Met je vorige gok was je warmer.quote:Op maandag 19 november 2007 22:31 schreef MadMaster het volgende:
MArty Feldman is ook het prototype nerd...
quote:Op maandag 19 november 2007 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Benny Hill?
quote:Op maandag 19 november 2007 22:41 schreef Flaccid het volgende:
Nu mijn vraag
Hoe heet de 'chick' (vrouw waar hij sjans mee heeft) van Olivier B. Bommel?
Snap niet wat je bedoelt?quote:Op maandag 19 november 2007 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de OP gelezen, Flash It?
Dat blijkt, want je stelt ook een vraag terwijl dat op zich niet aan jou is.quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 22:46 schreef tomtomaat het volgende:
Aubergines
Sorryquote:Op maandag 19 november 2007 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat blijkt, want je stelt ook een vraag terwijl dat op zich niet aan jou is.
Lees even de eerste post op de eerste pagina van dit topic (de openingspost oftewel de OP) en daarna is het je allemaal helemaal duidelijk.
All right...quote:Op maandag 19 november 2007 22:47 schreef tomtomaat het volgende:
Eggplant?
gedaan. Kom maar op met die volgende vraagquote:Op maandag 19 november 2007 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is mierikswortel.
Alle begin is moeilijk...
Maar wel even de OP lezen...
quote:Op maandag 19 november 2007 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Koffie?
Allereerst ben ik iets ouder dan jij...quote:
niet met tabak, rijst of koffie, wel met een voedingsprodukt.quote:Op maandag 19 november 2007 23:06 schreef Flaccid het volgende:
Heeft de foto er iets mee te maken?
nootmuskaat?quote:Op maandag 19 november 2007 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
niet met tabak, rijst of koffie, wel met een voedingsprodukt.
volgens mij heb je gelijk.quote:Op maandag 19 november 2007 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
dat is vanille
En volgens mij ook...quote:
Ben jij die ene vooraan?quote:Op maandag 19 november 2007 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de foto van de koffiebranderij/-malerij die ik bezocht heb.
4 vrouwtjes die handmatig koffie staan te malen met houten stokken en een zeef.
Per kilo koffie heb ik omgerekend ¤ 6,40 betaald, ongelofelijk...
OOP is eigenlijk "prograM", niet "MING" maar ik vergeeft het jequote:Op maandag 19 november 2007 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Dan toch nog maar een keertje antwoorden:
API = Application Programming Interface
OOP = Object Orientated Programming
Maar niet met de moonwalk...quote:Op maandag 19 november 2007 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou zeggen chuck berry
Nee, en dat wist ik eigenlijk al. Ik heb de Moonwalk-vraag ooit gesteld en eigenlijk is er geen éénduidig antwoord op. Er zijn meerdere bronnen zegmaar.quote:
Wellicht, ik taai in ieder geval ook af.quote:Op maandag 19 november 2007 23:52 schreef Homdeck het volgende:
heeft angus young het van chuck berry geleerd?
PhysicsRules +1quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:31 schreef PhysicsRules het volgende:
wombat
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:35 schreef SaskiaR het volgende:
enterprise?
Wil jij er eentje doen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:54 schreef BenjaminFranklin het volgende:
wie stelt er dan een nieuwe vraag?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:59 schreef BenjaminFranklin het volgende:
oke dan!
53% van de Engelse bevolking kanniet.....
wat is?
we helpen je er wel doorheenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:20 schreef BenjaminFranklin het volgende:
beiden fout
kan iemand straks de op maken, daar ben ik niet zo goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |