Fords betrouwbaarder dan bwm, nee man. Ik heb zelf ook dit model gehad en ook Ford gereden. BMW is echt veel degelijker dan Ford.quote:Op zondag 18 november 2007 22:50 schreef ibaneX het volgende:
@Flatline
Hmm, dan maar ff verder kijken, de auto moet dagelijks gebruikt worden. Van huis naar school en terug +/-50Km per dag. Ander een Taunusje ofzo, ook leuke wagens. Volgens mijn ma zijn Fords veel betrouwbaarder dan bmw's.
Is het zo dan onderdelen voor een Ford Taunus goedkoper zijn dan voor een Bmw uit de 3-serie??
Onderdelen voor een Taunus zijn idd goedkoper dan die voor een BMW. Maar waar had je verwacht een Taunus te vinden die nog niet helemaal is weggerot? Zelfs een fatsoenlijke Sierra (opvolger van de Taunus) is al moeilijk te vinden. En sterker nog: Een Mondeo (die de Sierra weer opvolgde) kan nu al helemaal uit elkaar vallen.quote:Op zondag 18 november 2007 22:50 schreef ibaneX het volgende:
Is het zo dan onderdelen voor een Ford Taunus goedkoper zijn dan voor een Bmw uit de 3-serie??
Je hebt gewoon gelijk.quote:Op zondag 18 november 2007 23:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
.......BX promotieverhaal......
En je kan er leuke filmpjes over maken.quote:Op maandag 19 november 2007 00:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk.
Ik heb zelf 3 van die dingen gehad, koste eigenlijk geen ene hol en het deed het altijd.
Je bent echt een fan hé! Ik heb twee van BX-en, en de mijne zijn goed. Maar... wel eens een voordeur los in je hand gehad omdat de scharnier weggerot is? Of het achterste deel van de uitlaat verloren omdat de uitlaatsteun weggerot was? En dan vergeten we de adals die veelal verrot zijn, het HP-systeem welke vaak pas onderhoud krijgt als het problemen begint te geven, krokante kofferbakbodems, uitgelubberde klepseals, enz...quote:Op zondag 18 november 2007 23:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
......Ga eens kijken voor een BX. Die dingen kosten echt niets omdat ze totaal onderschat zijn. Ze roesten niet of nauwelijks, verbruik is stukken minder dan een BMW, ze zijn ruimer, lichter en ze roesten door het enorme kunststofgebruik zo goed als niets...
Amen to that!quote:Op maandag 19 november 2007 09:13 schreef patje74 het volgende:
[..]
Je bent echt een fan hé! Ik heb twee van BX-en, en de mijne zijn goed. Maar... wel eens een voordeur los in je hand gehad omdat de scharnier weggerot is? Of het achterste deel van de uitlaat verloren omdat de uitlaatsteun weggerot was? En dan vergeten we de adals die veelal verrot zijn, het HP-systeem welke vaak pas onderhoud krijgt als het problemen begint te geven, krokante kofferbakbodems, uitgelubberde klepseals, enz...
De meeste BX-en hebben veel achterstallig onderhoud. Zonder twee rechter handjes moet je er niet zomaar aan beginnen.
Echt, ik ben een groot Citroën liefhebber, ik heb d'r 5, maar je moet een Citroën niet te erg idealiseren.
de achterbanden van mijn ma d'r starlet zijn ook kaalquote:Op maandag 19 november 2007 11:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Check de achterbanden, zijn ze kaal.. Niet kopen.. meestal is er dan mee gedrift e.d. en dus met anderewoorden afgetrapt meestal.. + je dif lijd er veel onder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |