abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 22:27:34 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54906814
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:26 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad als hetzelfde probleem.

Als ik nu weer een dag naar zoetermeer zou gaan kan ik weer maar een uurtje boarden denk ik. Komt gewoon omdat ik t alweer een tijd niet heb gedaan. Aan t einde van een week vakantie heb ik ook minder last...

Maar goed, blijft wel kut Maar er is gewoon weinig aan te doen. En inderdaad, ff mn bindingen of schoen los, ff bewegen, en t gaat weer een stuk beter. Dan moet gewoon even de druk eraf. Met de kerst weer op wintersport, heb er zin in Jammer alleen dat ik ff de tijd en t geld niet heb om iedere week ff naar zoetermeer te gaan...
Binding los helpt zeker en als ik dan weer boven ben na het in de lift zitten is het ook weer over. Kan ik weer ff boarden
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 28 november 2007 @ 22:35:46 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54907111
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:40 schreef spooky1234 het volgende:
@ FlowDesign: tnx 4 the tip ik zal die overwegen..

@ anderen; tnx 4 de verdere toelichting...

Ik heb eigenlijk nooit op gelet wat voor spullen ik had met huren maar meestal was ik voor 90 euro voor een weekje klaar en 1 keer (klote sportura) had ik waardeloze bindingen die ik ook na een dag omgeruild heb maar alle andere keren waren het prima spullen, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat zoiets nieuw kost? (ik geloof dat het sport2000 was 2 van de 4 keer)

Ik vind het niet erg om 400 tot 500 aan uit te geven maar dan moet ik inderdaad zeker weten dat het 3-4 jaar meegaat, anders vind ik het zonde. Ik redeneerde juist dat een setje van rond 200 in ieder geval 2 jaar meegaat maar dat een setje van 500 met een beetje pech ook na 2 jaar verrot is.
Je moet het zo zien:
Voor een snowboard staat ongeveer 15 tot 18 weken snowboarden. Daarna is hij klaar. Dan is de stijfheid redelijk weg en rijdt hij niet lekker mee. Je kunt er nog wel langer mee doen maar dat is ongeveer de norm.

Dan heb ik het natuurlijk wel over een goed board. Hoeft niet eens het topmodel van een merk te zijn maar een goed merk zorgt er voor dat zijn boards ongeveer zo lang mee gaan. Voor jou zou het betekenen dat je snowboard dus gewoon minimaal 10 jaar mee kan gaan.
Zo lang je hem natuurlijk niet stuk maakt op een rots ofzo

Als je een goede verzekering hebt zijn je spullen ook nog redelijk verzekerd. Ik heb er 1 van de nederlandse skivereniging (europesche verzekeringen ofzo) en die keren uit tot 5 jaar na de verkoopsdatum. Dus als ik een board stuk maak dat 2 jaar oud is, krijg ik 60% van de nieuwprijs daar van terug. Kortom, zelfs als het stuk gaat naar 2 jaar ben je nog niet helemaal hopeloos. Tenminste... als je een beetje een fatsoenlijke verzekering hebt.

Rotte zooi die wel heel blijft maar eigenlijk gewoon ruk board heeft hetzelfde probleem als stoppen met roken.
Op het moment dat je stopt met roken merk je pas hoe rot je conditie eigenlijk is. Of te wel, pas als je op goede spullen daarna rijdt merk je hoe ruk het andere was.

Ohw en bedenk natuurlijk altijd.... van sneeuwballen gooien komt Boemsen!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_54907154
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Binding los helpt zeker en als ik dan weer boven ben na het in de lift zitten is het ook weer over. Kan ik weer ff boarden
Zo doe ik t ook ja, maar in Zoetermeer helpt dat kutstukje bijna niet

Ik heb nog altijd de hoop dat t over gaat, maar dat zal wel ijdele hoop zijn...
  woensdag 28 november 2007 @ 22:39:49 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54907285
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:57 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Een goede set gaat jaren mee, vooral als je maar 1 week per jaar gaat
Vergelijk het bijvoorbeeld met de lokale bevolking, die gaan bijna ieder weekend boarden. De jeugd zelfs wel vaker na schooltijd. Die kopen ook niet ieder jaar een nieuwe set
Je verbaast je waarschijnlijk hoe weinig die mensen snowboarden/skiën. Zeker als het seizoen begonnen is.
Alleen kids die echt graag boarden gaan nog de berg op. Of als ze er iets mee hebben (leraar, werken in een boardshop, etc). Anders zie je ze bijna nooit boven.

En dan hebben ze wel bijna elk jaar een ander board.

Het wordt voor mij voor het eerst in 3 jaar tijd dat ik niet een nieuw board koop aan het begin van het seizoen. Ik voel me echt zo raar
Gelukkig komt er wel een nieuwe uberPC voor in de plaats
pi_54908030
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef Komakie het volgende:
Het wordt voor mij voor het eerst in 3 jaar tijd dat ik niet een nieuw board koop aan het begin van het seizoen. Ik voel me echt zo raar
Wat doe je dan normaal met je ouwe board?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 28 november 2007 @ 23:03:20 #256
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54908059
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:39 schreef Komakie het volgende:

Gelukkig komt er wel een nieuwe uberPC voor in de plaats
Ik had dat ook vorig weekend. Toen kocht ik plots toch een board

iMac of Powermac??
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_54908136
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zijn handen aan warmen

Age of fruity enlightenment!
pi_54908197
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:03 schreef XL het volgende:
iMac of Powermac??
hij zei überPC, een Mac is niet über en bovendien geen PC
pi_54912466
Zat ff op de Burton site te kijken naar de Andy Warhol. (156 gruwelijke graphics)
en toen ff vergelijkbutton om te klooien en zette de Warhol 158 naar de Custom 158 en zag geen verschil in cijfertjes.
Wat is verschil tussen die 2 qua rijstijl enzo?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_54912521
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:22 schreef Basje_B het volgende:
Zat ff op de Burton site te kijken naar de Andy Warhol. (156 gruwelijke graphics)
en toen ff vergelijkbutton om te klooien en zette de Warhol 158 naar de Custom 158 en zag geen verschil in cijfertjes.
Wat is verschil tussen die 2 qua rijstijl enzo?
niks, zelfde board andere grafs
pi_54912634
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:32 schreef Kentaro het volgende:

[..]

niks, zelfde board andere grafs
Serieus? Kan me bijna niet voorstellen. Dat is wel heel mainstraim.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_54913635
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:43 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Serieus? Kan me bijna niet voorstellen. Dat is wel heel mainstraim.
Weet niet wat daar mainstraim aan is. Weet zelfs niet wat mainstraim is. Maar het is zoals het is, een Custom met prints van Andy warhol. De opbrengsten gaan naar de Andy Warhol Foundation (voor dat de volgende komt met dat het belachelijk is dat ze zo duur zijn) Er zijn ook Andy Warhol bindings (Missions) en boots (Hail) uit.
pi_54913930
Goeiemoggel
  donderdag 29 november 2007 @ 10:25:22 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54914223
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die heb ik over het algemeen nog, of ik heb ze getrashen

Serieus:
Ik heb 3 jaar geleden een K2 Nemesis gekocht. halverwege het seizoen ingeruild voor een Burton Triumph omdat de base van de K2 niet helemaal goed was gebleven bij het waxen in de waxmachine. Gratis gekregen overgens.

Een jaar later een Burton Baron ES (164cm) gekocht. Dit mede omdat ik niet meer met een tapered board wilde rijden gezien de rij eigenschappen met freestylen. Triumph heb ik dat jaar gebruikt als freerideplank ernaast omdat hij zo lekker lang is (169cm) en tapered.

Einde van dat seizoen een Burton Malolo 162cm gekocht voor poeder rijden. Ik kon hem "voor weinig" krijgen (z.g.a.n. voor 180 euro) en met zo'n Malolo is het echt geil poederen.
Toen had ik de Malolo voor het korte bochten werk, de tree runs en de iets minder diepe poeder terwijl ik de Triumph had voor het echt diepe werk.

Vorig seizoen aan het begin van het seizoen een Rome Flag 163cm gekocht. Dit omdat Rome me meer aan stond en het board betere freestyle eigenschappen heeft dan de Baron ES.
De Baron ES heb ik eigenlijk alleen nog maar op de slechte dagen tijdens de AlpinKurs gebruikt en daarna niet meer. Ligt nu in de skibak

Halverwege het seizoen de Malolo flink stuk gemaakt (kant eruit gereden. gebroken enzo) en bij de verzekering opgegeven. Geld voor terug gehad en daar aan het einde van het seizoen een Volkl Selecta 163cm gekocht.
Triumph heb ik nadat ik de Malolo getrashed had nog gebruikt voor poeder rijden. Uiteindelijk door het slechte seizoen regelmatig moeten slijpen en waxen, belag fixen enzo, dus aan het einde van het seizoen was er geen belag meer over.

Kortom, ik heb thuis nog 3 boards in goede staat liggen. nog een board dat aan de muur hangt. Een Nitro Magnum de een jaar of 7/8 geleden gekocht heb.
2 boards zijn getrashed, de andere 3 in goede staat. 2 van die 3 gebruik ik nog intensief (Flag voor gewoon rijden, Selecta voor het betere freeride en poeder werk) en de Baron ES gebruik ik sinds halverwege het afgelopen seizoen eigenlijk niet meer, hoewel hij nog steeds in redelijke staat is Die hou ik eigenlijk een beetje omdat ik er aan gehecht ben. Doe er nog weinig mee

hmmm heb dus eigenlijk 6 boards gehad in 3 jaar. Nog nooit zo over nagedacht...
  donderdag 29 november 2007 @ 10:25:56 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54914236
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:03 schreef XL het volgende:

[..]

Ik had dat ook vorig weekend. Toen kocht ik plots toch een board

iMac of Powermac??
Nee ik koop alleen spullen waar ik ook nog wat leuks mee kan doen.
  donderdag 29 november 2007 @ 10:26:08 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54914239
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:11 schreef FlowDesign het volgende:
Goeiemoggel
pi_54914421
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Irritant hè

Ik word echt gek... ik wil boarden! Jetzt!
Kan niet meer wachten...
pi_54914883
is dit de afdeling transploft?

en ik ook!
pi_54917396
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:54 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Weet niet wat daar mainstraim aan is. Weet zelfs niet wat mainstraim is. Maar het is zoals het is, een Custom met prints van Andy warhol. De opbrengsten gaan naar de Andy Warhol Foundation (voor dat de volgende komt met dat het belachelijk is dat ze zo duur zijn) Er zijn ook Andy Warhol bindings (Missions) en boots (Hail) uit.
dat wist ik dan weer niet van die foundation. leuk idee.
Dan snpa ik het wel van Custom met andere print. Als opbrengst naar Burton gaat en je maakt 2 dezelfde boarden met andere print is het pure oplichterij om voor de 1 meer als voor de ander te vragen.
pi_54917619
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:44 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Dan snpa ik het wel van Custom met andere print. Als opbrengst naar Burton gaat en je maakt 2 dezelfde boarden met andere print is het pure oplichterij om voor de 1 meer als voor de ander te vragen.
Dat doen ze toch al met de Shaun White series? Of niet?
  donderdag 29 november 2007 @ 12:57:02 #271
71115 Rnej
I walk the line
pi_54917639
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:44 schreef Basje_B het volgende:

[..]

tis pas oplichting als je tegen mensen zegt dat de ene beter is dan de ander.....

ze maken misschien misbruik van de naiviteit van de mensen maar ach, daar vragen ze bijna om...
pi_54917646
iemand hier ervaring met flux bindingen? kvind ze er altijd dope uitzien maar voor de rest nog nooit iets van gehoord.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 29 november 2007 @ 13:01:01 #273
71115 Rnej
I walk the line
pi_54917733
heb gehoord dat het goed spul is, redelijk wat belgen rijden erop (omdat t geloof ik ook vlaams is... maar pin me er niet op vast..)
pi_54917848
als het vlaams is waarom is het dan zo focking moeilijk te vinden? of ligt dat aan mij,kzie ze namelijk bijna nooit in een shop liggen.
pi_54918012
Nu we het weer over merken hebben enzo: Iemand die mij kan vertellen of Boards en bindingen van F2 iets waard zijn (voor een beginner waar hij 3 jaar mee vooruit kan)?
pi_54918267
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
iemand hier ervaring met flux bindingen? kvind ze er altijd dope uitzien maar voor de rest nog nooit iets van gehoord.
Gozert in Snowplanet werdt er door gesponserd maar die reed elke maand op nieuwe omdat ze steeds stuk waren. Dit was 2 jaar terug ofzo. misschien zijn ze veel beter geworden maar betwijfel het
pi_54918293
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:55 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Dat doen ze toch al met de Shaun White series? Of niet?
Shaun White board is niet precies zelfde als een ander board uit de Burton serie.
pi_54918525
Nog ff een vraagje...

Ik ga tussen kerst en oud en nieuw weer een weekje weg maar nou zat ik eraan te denken om met een vriend van me in maart/april nog een week te gaan.

Is die laatste week in val Thorens wat? Of is de sneeuw dan al een stuk minder? Die week begint op 26 april, zijn we dus met koninginnedag daar. Hoorde vorig jaar dat dat wel gezellig was maar t belangrijkste is de sneeuwconditie natuurlijk. Wat is qua weer/sneeuw verhouding de beste periode meestal (verschil ieder jaar natuurlijk)? iemand die daar iets over kan vertellen?
  donderdag 29 november 2007 @ 13:50:15 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54918895
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:34 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Irritant hè

Ik word echt gek... ik wil boarden! Jetzt!
Kan niet meer wachten...
Op me werk
Op me opleiding
in het snowboardtopic

Ik word er gek van
  donderdag 29 november 2007 @ 13:50:40 #280
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54918902
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
Een vriend van me heeft een setje en die is er wel tevreden over.
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:01 schreef Rnej het volgende:
heb gehoord dat het goed spul is, redelijk wat belgen rijden erop (omdat t geloof ik ook vlaams is... maar pin me er niet op vast..)
Voor zover ik weet is het japans....

En dat er redelijk wat belgen op rijden zegt niet dat het goed spul is. Ik blijf mijn twijfels hebben bij belgen
  donderdag 29 november 2007 @ 13:53:59 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54918975
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:14 schreef FlowDesign het volgende:
Nu we het weer over merken hebben enzo: Iemand die mij kan vertellen of Boards en bindingen van F2 iets waard zijn (voor een beginner waar hij 3 jaar mee vooruit kan)?
F2 maak hele goeie hardboots boards. De Eliminator is natuurlijk geweldig van ze.
Hoe het met hun minder profi boards zit weet ik niet precies. Ik weet wel dat ze zo'n board met een pompje hebben dat je kunt oppompen enzo. Klinkt beetje vaag ik weet het maar geen zin om het op te zoeken.
anyway, mijn punt is dat ik zo'n merk al bijna niet meer serieus neem

Niet echt een idee wat voor boards ze verder hebben...
  donderdag 29 november 2007 @ 23:30:09 #282
71115 Rnej
I walk the line
pi_54934155
F2 spin air is HET halfpipe boardje...

ken wat gasten die F2 rijden, en F2 maakt serieus een paar goeie planken en voor schappelijke prijzen
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:21:39 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54939063
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef Rnej het volgende:
F2 spin air is HET halfpipe boardje...

ken wat gasten die F2 rijden, en F2 maakt serieus een paar goeie planken en voor schappelijke prijzen
Zal best. Hebben iig een hoop ervaring. vraag me alleen af in hoeverre ze goed zijn met echte freestyle boards. Ben er nog niet zo van overtuigt.
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:24:13 #284
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54939116
Die Revo Airbase staat nog op Blue Tomato te koop
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:23:51 #285
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_54940378
Gisteren een witte Anon goggle gekocht en zo'n relaxte "sjaal" uit 1 stuk die je over je kop heen moet trekken en ook als bandana kunt gebruiken.
En een Burton Audex muts met headphones besteld. Rock on!

[ Bericht 12% gewijzigd door FlowDesign op 30-11-2007 12:08:46 ]
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:19:33 #286
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_54944308
[quote]Op vrijdag 30 november 2007 10:23 schreef FlowDesign het volgende:
en zo'n relaxte "sjaal" uit 1 stuk die je over je kop heen moet trekken en ook als bandana kunt gebruiken

Een buff
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:39:09 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54946372
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:24 schreef XL het volgende:
Die Revo Airbase staat nog op Blue Tomato te koop
Ohw ja zo heet hij

Zo revolutionair is het dus niet gebleken.
Of iig niet 1 die goed verkoopt
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:27:43 #288
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_54947532
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 november 2007 10:23 schreef FlowDesign het volgende:
en zo'n relaxte "sjaal" uit 1 stuk die je over je kop heen moet trekken en ook als bandana kunt gebruiken

Een buff
Vindt die dingen niks. Geef mij maar de ouderwetese
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:31:17 #289
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_54949075
geef mij maar de neoprene maskers, of anders echt bont
(dat bevriest haast niet!)
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:36:07 #290
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_54949179
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:31 schreef KneusTeun het volgende:
geef mij maar de neoprene maskers, of anders echt bont
(dat bevriest haast niet!)

heb je die?
had XL die niet. Kan me foto herinderen
  vrijdag 30 november 2007 @ 17:49:33 #291
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_54950630
Kheb alleen onderste gedeelte.Me iz ninja on a snowstick!
  vrijdag 30 november 2007 @ 18:20:02 #292
71115 Rnej
I walk the line
pi_54951156
heb deze skullcandy bandana, gekregen na t opsturen van een foto ... als soort van goody gekregen voor die foto

pi_54952630
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:23 schreef FlowDesign het volgende:
en zo'n relaxte "sjaal" uit 1 stuk die je over je kop heen moet trekken en ook als bandana kunt gebruiken.
Waar koop je die?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 30 november 2007 @ 19:49:52 #294
71115 Rnej
I walk the line
pi_54953239
ze hangen bij bosjes in board/skizaken

je hebt ze ook bij outdoorsport zaken.. bever enzo..

je hebt ze van de powerpuff girls!!
  vrijdag 30 november 2007 @ 19:51:07 #295
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54953279
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:36 schreef Basje_B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
heb je die?
had XL die niet. Kan me foto herinderen

yep
  vrijdag 30 november 2007 @ 20:01:57 #296
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_54953596
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:51 schreef XL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

yep
Daarmee overval je pas in stijl een bank!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 30 november 2007 @ 21:58:28 #297
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_54956826
Zo, weer terug van m'n cursus.. 5 dagen training om offshore te mogen gaan, met een (nep ) helicopter het water in en eruit moeten ontsnappen, brandjes blussen, EHBO, survival at sea en dat soort ongein.. Was best vet en heb er weer wat stempeltjes bij

Van de week (of volgende week, of.. ga voorlopig nog niet op vakantie..) nog eens kijken bij Revert wat die nog kunnen doen aan de prijs van bijv. een Custom.. Moet er in ieder geval toch nog een nieuwe boardtas bij hebben want die Lidl boardtas van 10e daar kan natuurlijk geen custom in, bovendien moeten er dan 2 planken in passen. Kan de Picto nog mooi mee voor het geval de pistes écht slecht zijn

Weet niet wie er nou postte dat ik wel een 162 kan nemen gezien mijn onderschrift, maar dat ging er een beetje over dat ik aardig heb genoten van mijn eerste poederervaring afgelopen wintersport. Ik ben dus niet iemand die constant in de poeder zit, maar als ik de kans krijg... Damn wat was dat heerlijk

Heb echt weer zin in wintersport.. laatste week van Januarie is het zover, gelukkig dan in Maart nog een keer... en nog 1 of 2 weekendjes tussendoor

Nog even een edit over de lengte van de plank, ben 1m81cm en 67kg. Misschien is een 162 wide dan een beetje 'te'?

[ Bericht 2% gewijzigd door NoComment op 30-11-2007 22:03:54 ]
Life's like music, get the rhythm..
  vrijdag 30 november 2007 @ 22:08:56 #298
71115 Rnej
I walk the line
pi_54957151
als je 67 weegt dan heb je geen 162 wide nodig ... dat is wel erg gortig (ik rij met mijn 120 kilo op een 160 wide.... das dan wel weer erg kort.. maargoed )

iig!..

158 voor scheuren en pow, misschien 156 zelfs
aangezien je zelf nog wel vrij lang bent zou ik rond de 158 kijken
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:50:16 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54965250
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:51 schreef XL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

yep
dude, je lijkt wel zo'n gast uit een James Bond film ofzo

En NoComment heeft gewoon nog steeds een picto
Ik weet nog dat we jaren geleden daar hele discussies over hadden. XL die er ook 1 had enzo. haha herinneringen ophalen kan wel grappig zijn

Anyway, ik rij niet met ongein als sjaals enzo. Zit alleen maar in de weg. Met een goede snowboardjas en dito fleece heb je dat ook niet nodig. tenminste... ik niet
  zaterdag 1 december 2007 @ 14:15:03 #300
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54966883
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 12:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

dude, je lijkt wel zo'n gast uit een James Bond film ofzo

En NoComment heeft gewoon nog steeds een picto
Ik weet nog dat we jaren geleden daar hele discussies over hadden. XL die er ook 1 had enzo. haha herinneringen ophalen kan wel grappig zijn

Anyway, ik rij niet met ongein als sjaals enzo. Zit alleen maar in de weg. Met een goede snowboardjas en dito fleece heb je dat ook niet nodig. tenminste... ik niet
Daar rijd ik dan ook alleen mee op dagen dat de toeristen binnen blijven.
Voor de andere dagen ook geen sjaals en zut voor mij.

Die Picto van NoComment is helemaal geen verkeerde plank voor piste kilometers en offpiste met het profiel van NoComment. Met de paar weken die hij erop heeft zitten is iets nieuws niet zo hard nodig. Hoeveel weken heeft dat ding nu gelopen 4 of 5? In 3 of 4 jaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')