Er zit groente in het kant en klaar pakket van de AH ;')quote:Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje ziet SCH er dan een worteltje bij leggen 'zodat Tante Bloes ook weer gelukkig is'
Precies:quote:Op zondag 23 december 2007 12:55 schreef SCH het volgende:
Dus ik moet een foto maken van de kant en klaren rosbief van de AH, dan een foto van dat ie in de oven staat en dan een foto van dat ie op tafel staat?
Wat is dat voor stuk vlees? Een ham ofzo?quote:
Netjes... ik begin concurentie te voelenquote:Op zondag 23 december 2007 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, gaatie dan:
MoBlo's Kerstavond-avond-diner![]()
=======================================================================================
Jij mag best je dadeltjes in mijn vleesje rollen hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woooowwww, mogen mijn dadeltjes daarin gerold worden!
Fotoowsquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:36 schreef FleshWound het volgende:
Ik vond je oude nickname leuker.
Ontopic, de eendenfiletrolletjes met mango zijn klaar. Takkewerk.
Euhm, nee. Deze is toch beter in combinatie met mijn komende avatar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:36 schreef FleshWound het volgende:
Ik vond je oude nickname leuker.
Ontopic, de eendenfiletrolletjes met mango zijn klaar. Takkewerk.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:44 schreef FleshWound het volgende:
Goed dan, laatste preview. De amuse.
[ afbeelding ]
Gerookte eendenfilet met komkommer, wortel, sla en mango, koriander, sesamolie en sesamzaad.
de foto's zijn het werk van B., het eten is allemaal door mij gemaakt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:39 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezz, wanneer mag ik bij jou komen eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |