sharen als 'ie klaar is!quote:Op zondag 18 november 2007 17:44 schreef Houniet het volgende:
ik ben ef me mix afmaken. heb er ooit een begin aan gemaakt, maar nooit afgemaakt
ja leukquote:
Tof hoorquote:Op zondag 18 november 2007 17:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ja leuk![]()
We hebben allemaal een cd met foto's gekregen
komt helemaal goedquote:Op zondag 18 november 2007 17:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof hoor
Spreekt natuurlijk voor zich dat ik die een keer wil zien
Elleuhw BX.quote:
Ja. Tof hč.quote:
Jaquote:
quote:
En met kerst een kerstmutsquote:Op zondag 18 november 2007 18:45 schreef Kuukske het volgende:
Ochja heh. Het is Sinterklaastijd in NL. Dus laat ik meedoen met de meute.
quote:
Personalized smileys!quote:
je leuk he?quote:
hoooooooi Martquote:Op zondag 18 november 2007 19:06 schreef DaMart het volgende:
Ah, hier zijn jullie. Kon jullie al niet vinden in mijn Myat.
We waren alweer verder gespammedquote:Op zondag 18 november 2007 19:06 schreef DaMart het volgende:
Ah, hier zijn jullie. Kon jullie al niet vinden in mijn Myat.
quote:Op zondag 18 november 2007 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
je leuk he?
het eerste gifje dat ik ooit zelf gemaakt heb
Goed gedaan. Nou mag je OA en mij een gebruiksaanwijzing sturen want we zijn te lui om zelf uit te zoeken hoe je een gifje maakt.quote:Op zondag 18 november 2007 19:06 schreef Muck het volgende:
[..]
je leuk he?
het eerste gifje dat ik ooit zelf gemaakt heb
hoe ist nou?quote:
thanksquote:
hoezo? ben je ziek?quote:Op zondag 18 november 2007 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en ik doe het vandaag een keertje wat rustiger aan op FOK!.
ja ehm, dat weet ik dus niet meerquote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed gedaan. Nou mag je OA en mij een gebruiksaanwijzing sturen want we zijn te lui om zelf uit te zoeken hoe je een gifje maakt.
quote:Op zondag 18 november 2007 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat ik ziek ben![]()
Ik voelde mij net aangetrokken tot viswijfje
wel met welk programma je het gemaakt hebt?quote:Op zondag 18 november 2007 19:11 schreef Muck het volgende:
[..]
hoezo? ben je ziek?
rustig op Fok!, das net zoiets als een slanke kerstman
[..]
ja ehm, dat weet ik dus niet meer
dat is het hele probleem, dat weet ik dus niet meerquote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef BrandX het volgende:
met welk programma maken jullie die gifjes?
Op die foto's ziet ze er best kek uitquote:
of je vraagt het hier even: Show hier je FEEst icon! Of vraag er een aan...quote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed gedaan. Nou mag je OA en mij een gebruiksaanwijzing sturen want we zijn te lui om zelf uit te zoeken hoe je een gifje maakt.
ik met imageready van adobe.quote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef BrandX het volgende:
Allejezus.quote:Op zondag 18 november 2007 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Uitstekend. Heb vandaag een heerlijk luie dag gehad. Heerlijk in het duin gewandeld met mijn camera ook, was er perfect weer voorquote:
Imagereadyquote:Op zondag 18 november 2007 19:10 schreef BrandX het volgende:
doe eens pics dan?quote:Op zondag 18 november 2007 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op die foto's ziet ze er best kek uit![]()
Link!quote:Op zondag 18 november 2007 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op die foto's ziet ze er best kek uit![]()
Ik zou best een keer met haar uit willenquote:
Zoek der hyves maar opquote:
Ja erg hequote:
Nee hoor, ben gewoon even bezig met wat andere dingen. Gisteren ook al. Heb een kerstavatar gemaakt voor mezelf, huis eens echt grondig schoongemaakt en andere zaken buiten FOK! omquote:Op zondag 18 november 2007 19:11 schreef Muck het volgende:
[..]
hoezo? ben je ziek?
rustig op Fok!, das net zoiets als een slanke kerstman
Maar het is nog lang geen kerstquote:Op zondag 18 november 2007 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, ben gewoon even bezig met wat andere dingen. Gisteren ook al. Heb een kerstavatar gemaakt voor mezelf, huis eens echt grondig schoongemaakt en andere zaken buiten FOK! om.
Die vieze oude man met schimmel tussen zijn benen, negeer ik dit jaar gewoonquote:Op zondag 18 november 2007 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar het is nog lang geen kerst
Die ouwe bok moet eerst nog het land uit
Ja. Ik zeg met spoed naar het ziekenhuis. Aan een infuus en een hersentransplantatie.quote:
lekkerquote:Op zondag 18 november 2007 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. Heb vandaag een heerlijk luie dag gehad. Heerlijk in het duin gewandeld met mijn camera ook, was er perfect weer voor.
heb ik dat gebruikt?quote:[..]
Imageready.
linkje danquote:
Ik wilde net vragen hoe het met jou gaat! Maar je was me voorquote:
Geen idee. Ik gebruik het wel altijd voor de bewegende plaatjes.quote:heb ik dat gebruikt?
quote:Op zondag 18 november 2007 19:19 schreef Kuukske het volgende:
Wat een Breezah.
WKzquote:Op zondag 18 november 2007 19:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Ik zeg met spoed naar het ziekenhuis. Aan een infuus en een hersentransplantatie.
quote:Op zondag 18 november 2007 19:19 schreef Kuukske het volgende:
Wat een Breezah.
Technisch gezien kan ik het eropquote:
quote:
jajaquote:Op zondag 18 november 2007 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoe het met jou gaat! Maar je was me voor.
[..]
ik heb echt geen idee meerquote:Geen idee. Ik gebruik het wel altijd voor de bewegende plaatjes.
Geef der een breezer en ga ervoorquote:Op zondag 18 november 2007 19:21 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Technisch gezien kan ik het erop
Jawat? Ik zou 'm echt niet omhoog krijgen als ik een man was. Smaken verschillen hoor.quote:
Met het licht aan of uit?quote:Op zondag 18 november 2007 19:21 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Technisch gezien kan ik het erop
quote:
Uit, en dan nog nietquote:
Ik ben een man en krjg m er niet van omhoogquote:Op zondag 18 november 2007 19:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jawat? Ik zou 'm echt niet omhoog krijgen als ik een man was. Smaken verschillen hoor.
Het levende bewijs.quote:Op zondag 18 november 2007 19:23 schreef MPG het volgende:
Ik ben een man en krjg m er niet van omhoog
ieder zijn smaakquote:Op zondag 18 november 2007 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Ik zou der versieren als ik der tegen zou komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |