Wij willen graag een oefenpot spelen over een weekje of 2 á 3 omdat er niets te spelen is voor 2 weken dan .. hebben jullie misschien interese ? Dan kunnen we wat regelen, beetje leuk ook als we beiden even slecht zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:15 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het enige team die nog slechter zijn als jullie. De Derde Helft, Klasse 3a.![]()
Ik zal het even navragen. denk het wel.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:20 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wij willen graag een oefenpot spelen over een weekje of 2 á 3 omdat er niets te spelen is voor 2 weken dan .. hebben jullie misschien interese ? Dan kunnen we wat regelen, beetje leuk ook als we beiden even slecht zijn![]()
Dan zal ik ook bij ons eens navrage of er interesse isquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:20 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik zal het even navragen. denk het wel.![]()
Dit was op de Claudius Prinsenlaan richting Bavel ...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:36 schreef Asics het volgende:
waar DB?
Zo zie je, ik ben de beroerdste nietquote:Op woensdag 21 november 2007 08:17 schreef Kuukske het volgende:
BF zal het vast waarderen Dutchie.
Van deze kant is er wel interesse in een oefenpotje zaalvoetbal.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:24 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dan zal ik ook bij ons eens navrage of er interesse isIk gok van wel
vanavond eens een lekker avondje stappen in Brussel .. Morgen lekker vrij !! Olé .. Biertjes nuttigen olé olé ..quote:Op woensdag 21 november 2007 12:08 schreef BossFight het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Ik heb zin in bier...
Zou bv een 14de december schikken ? Leuk op een vrijdag, daarna lekker pilsjes drinkenquote:Op woensdag 21 november 2007 08:57 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Van deze kant is er wel interesse in een oefenpotje zaalvoetbal.
D'n Frazz?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Boh, ik verveel me....
Moet nog even een kwartiertje/half uurtje wachten op d'n negert
Ja, en 't is nu al drie kwartierquote:
Als die neger hier is, over ong. half uurtje zijn we daarquote:Op woensdag 21 november 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Joh. Oh, dat is wel eng. OMG. Hoelaat?
quote:
Hij weet wel beter.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:50 schreef snarfbreda het volgende:
Dan zal het wel goed zijn, als die kleine negert er niks om geeft.
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis... Waar ben je nou ineens.
OHNOES. Hij was okayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |