een Beurt?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik krijg altijd een B van sinterklaas!
ik een t, lolquote:Op donderdag 6 december 2007 11:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik krijg altijd een B van sinterklaas!
2 m'en? Maralyn Manson?quote:
MUUS, JE HEBT EEN GEGADIGDE!!!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap dat gedoe om dat wilgetakken boek niet helemaal. Dat is toch een ontzettend leuk en boeiend cadeau?
Dat wilgentakkenboekquote:Op donderdag 6 december 2007 22:49 schreef dutchie het volgende:
[..]
MUUS, JE HEBT EEN GEGADIGDE!!!!!
Pm-en snel, nu het ijzer nog heet is.
Neh, dat móet sarcasme zijn geweest, dutsj.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:49 schreef dutchie het volgende:
[..]
MUUS, JE HEBT EEN GEGADIGDE!!!!!
Pm-en snel, nu het ijzer nog heet is.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb een keer iemand zeep gegeven, op de middelbare school was dat. Toen zeiden anderen tegen dat meisje 'Ze vindt dat je stinkt, anders geeft ze je geen zeep.' Meisje was helemaal in tranen, en ik heb nooit. nooit, meer iemand zeep cadeau gedaan.
Dat vind ik dan wel weer humorquote:Op zondag 18 november 2007 22:42 schreef mrkanarie het volgende:
Kom je uit de kast, komen ze meteen met een dildo en een pakje condooms aanzetten!

Wtf.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kreeg van m'n tante voor m'n verjaardag witte sokken "en ze had ze maar 1x gedragen"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |