Ik probeer het wel bij te houden jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
TS, ga je 't ook bijhouden in een mooi lijstje?
Theo Maassen --> PSV
Bennie Jolink --> de Graafschap
Hugo Borst --> Sparta
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:29 schreef BVO het volgende:
Jack van Gelder: AFC.
De meeste BN'ers die twee jaar geleden nog bij Ajax op de tribune zaten, zijn nu voor AZ denk ik zo...quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:44 schreef Loserkid het volgende:
Raymond van Barneveld is Ajacied.
quote:
Zonde van die meidquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Renate Verbaan is voor de kakkerlakken
Nee.quote:Op zondag 18 november 2007 00:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Raymond van Barneveld is Ado den Haag supporter toch?
quote:Op zondag 18 november 2007 00:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Bassie en Adriaan Feyenoord
Marco komt uit Alkmaar dus die is een AZtterquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
De meeste BN'ers die twee jaar geleden nog bij Ajax op de tribune zaten, zijn nu voor AZ denk ik zo...
quote:
Die bolle Surinamer van Raymann en Lassie denk ik.quote:
Laatst was er een docu over Van Barneveld en daarin zij een vriend van Raymond dat hij Ajacied is. Niet dat ik er blij mee ben, want ik vind het een kneus. Maar hij is dus echt Ajacied.quote:Op zondag 18 november 2007 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Raymond van Barneveld is inderaad fan van ADO en géén Ajacied. Echt niet.
Wél Ajacied, kijk die 'docu' maar van een paar weken geleden, daar wordt er over verteld.quote:Op zondag 18 november 2007 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Raymond van Barneveld is inderaad fan van ADO en géén Ajacied. Echt niet.
Hoezo dat?quote:Op zondag 18 november 2007 00:17 schreef Mindstate het volgende:
Volgens mij is Heitinga voor Ajax
Ik ga die docu echt niet kijken hoorquote:Op zondag 18 november 2007 00:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wél Ajacied, kijk die 'docu' maar van een paar weken geleden, daar wordt er over verteld.
Moet je ook niet zo popi lullen dat hij écht geen Ajacied is. Dat is hij dus wel. Helaas.quote:Op zondag 18 november 2007 00:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ga die docu echt niet kijken hoorIk neem genoegen met jullie samenvattingen. Dank.
Komt omdat ie bij dat darten altijd zo'n geelgroene sjaal omheeft. Weet ik veel dat ie hypocriet is...quote:Op zondag 18 november 2007 00:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo popi lullen dat hij écht geen Ajacied is. Dat is hij dus wel. Helaas.
Al genoemdquote:Op zondag 18 november 2007 00:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Henk Bres is trouwens een bekende Ado fan.
Wie is dat danquote:Op zondag 18 november 2007 00:39 schreef denthemen het volgende:
Jack Wouterse-Ajax
Die dikke acteur toch?quote:Op zondag 18 november 2007 00:39 schreef denthemen het volgende:
Jack Wouterse-Ajax
Die voetbalt nog wel eens met Lucky Ajax meequote:Op zondag 18 november 2007 00:39 schreef denthemen het volgende:
Ali B-Ajax
quote:Op zondag 18 november 2007 00:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kees Kankerkachel --> PSV
We gaan toch geen ex-voetballers noemen?quote:Op zondag 18 november 2007 11:52 schreef -SG- het volgende:
Jan van Halst ---> Twente
hmm, zag er hier ook nog een aantal voorbij gaan.quote:Op zondag 18 november 2007 11:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
We gaan toch geen ex-voetballers noemen?
Tsja, Johan Derksen is een oud-voetballer, maar is toch pas na z'n actieve loopbaan bekend geworden. Bovendien heeft hij nooit een wedstrijd voor NEC gespeeld.quote:Op zondag 18 november 2007 11:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
hmm, zag er hier ook nog een aantal voorbij gaan.
Is dit een eigen conclusie, omdat hij uit Volendam komt? Ik heb andere "vraagtekens" in de lijst gezet, omdat de link tussen de club en de persoon niet vanzelfsprekend is, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat er geraden wordt dat iemand uit Volendam voor FC Volendam is. Anders kan ik Piet Veerman, Annie Schilder en die andere knakkers van BZN er ook wel bij zettenquote:Op zondag 18 november 2007 12:06 schreef Pritt het volgende:
Jan Smit -> FC Volendam (?)
Hij is voor WKE, een kampclub uit Emmen (hoofdklasser).quote:Op zondag 18 november 2007 11:43 schreef Urquhart het volgende:
Jannes (volkszanger): FC Emmen
Bron?quote:Op zondag 18 november 2007 02:04 schreef Radegast het volgende:
Kees Driehuis, Richard Krajicek, Raoul Heertje, Big Willem, Vledder - Ajax
Een jeugdzondequote:Op zondag 18 november 2007 12:48 schreef Rumille het volgende:
Is van der Vaart voor PSV? Nee toch.
Nee, daar wordt AFC mee bedoeld. Maar dat lijkt me meer een simpel verhaaltje om van dat Ajax-imago af te komen. Alhoewel hij de laatste tijd flink positief is over alles wat niet met Ajax te maken heeft.quote:Op zondag 18 november 2007 12:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Jack van Gelder AFC" wordt Ajax mee bedoeld. Of ie er echt voor is geen idee maar dat komt voort uit Studio Ajax
.
In het geval van Melkert is dat ook echt zo, hij is een echte Feyenoordfan.quote:Op zondag 18 november 2007 12:52 schreef Erasmusch het volgende:
Bos, Melkert en Marijnissen claimen ook voor Feyenoord te zijn![]()
Net als Schelvis, Van Moorsel en Peter d'Hamecourt
Tuurlijk, Bartjequote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef methodmich het volgende:
Bart de Graaff was toch voor NEC of was dat alleen vanwege BNN?
Jan Smit vertelde laatst nog in de Panorama dat hij een seizoenkaart heeft van Volendamquote:Op zondag 18 november 2007 12:16 schreef twi het volgende:
Is dit een eigen conclusie, omdat hij uit Volendam komt? Ik heb andere "vraagtekens" in de lijst gezet, omdat de link tussen de club en de persoon niet vanzelfsprekend is, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat er geraden wordt dat iemand uit Volendam voor FC Volendam is. Anders kan ik Piet Veerman, Annie Schilder en die andere knakkers van BZN er ook wel bij zetten
Lees jij de panorama?quote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jan Smit vertelde laatst nog in de Panorama dat hij een seizoenkaart heeft van Volendam
Willem IIquote:Op zondag 18 november 2007 12:48 schreef twi het volgende:
Toine schijnt een PSV'er te zijn. Maar daar is dus wat bevestiging voor nodig.
quote:Op zondag 18 november 2007 12:44 schreef Elvislives het volgende:
Herman Finkers voor Heracles
Die is al lang genoemdquote:Op zondag 18 november 2007 12:37 schreef Erasmusch het volgende:
Dat deze nog niet gepost was joh, Barney in het Haagse stadhuis![]()
[ afbeelding ]
ik zag m wel eens bij volendam als ik er was.quote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jan Smit vertelde laatst nog in de Panorama dat hij een seizoenkaart heeft van Volendam
Dan is ie misschien fan van jouquote:Op zondag 18 november 2007 21:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
ik zag m wel eens bij volendam als ik er was.
Dacht ik ookquote:Op zondag 18 november 2007 22:30 schreef Fides het volgende:
Van der Vaart was een fan van Romario, volgens mij niet zo zeer van PSV.
Maar die is ook voor Utrecht ofzo. Wat hem het best uitkomt.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ook voor PSV: Coen Zwijnenberg van 3FM.
Heeft 'ie eens in een interview gezegd, dat PSV vroeger zijn favoriete ploeg was, maar meer vanwege Van Breukelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Sinds wanneer is Henk Timmer voor PSV?
Ook voor PSV: Coen Zwijnenberg van 3FM.
Ik zat een keer voor hem. Heb me dood lopen ergeren.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:52 schreef Reddiablo het volgende:
Jeroen Smits, pfff... nog zo'n triest figuur
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Renate Verbaan is volgens mij voor Feyenoord hoor.
Wie zegt van niet dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Renate Verbaan is volgens mij voor Feyenoord hoor.
Jochem is voor Ter Leede.quote:Op zondag 18 november 2007 17:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
En ook Jochem Meijer heeft eens de naam FC Groningen in zijn shows laten vallen, maar of hij daar echt voor is, weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |