Nee, daar wordt AFC mee bedoeld. Maar dat lijkt me meer een simpel verhaaltje om van dat Ajax-imago af te komen. Alhoewel hij de laatste tijd flink positief is over alles wat niet met Ajax te maken heeft.quote:Op zondag 18 november 2007 12:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Jack van Gelder AFC" wordt Ajax mee bedoeld. Of ie er echt voor is geen idee maar dat komt voort uit Studio Ajax
.
In het geval van Melkert is dat ook echt zo, hij is een echte Feyenoordfan.quote:Op zondag 18 november 2007 12:52 schreef Erasmusch het volgende:
Bos, Melkert en Marijnissen claimen ook voor Feyenoord te zijn![]()
Net als Schelvis, Van Moorsel en Peter d'Hamecourt
Tuurlijk, Bartjequote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef methodmich het volgende:
Bart de Graaff was toch voor NEC of was dat alleen vanwege BNN?
Jan Smit vertelde laatst nog in de Panorama dat hij een seizoenkaart heeft van Volendamquote:Op zondag 18 november 2007 12:16 schreef twi het volgende:
Is dit een eigen conclusie, omdat hij uit Volendam komt? Ik heb andere "vraagtekens" in de lijst gezet, omdat de link tussen de club en de persoon niet vanzelfsprekend is, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat er geraden wordt dat iemand uit Volendam voor FC Volendam is. Anders kan ik Piet Veerman, Annie Schilder en die andere knakkers van BZN er ook wel bij zetten
Lees jij de panorama?quote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jan Smit vertelde laatst nog in de Panorama dat hij een seizoenkaart heeft van Volendam
Willem IIquote:Op zondag 18 november 2007 12:48 schreef twi het volgende:
Toine schijnt een PSV'er te zijn. Maar daar is dus wat bevestiging voor nodig.
quote:Op zondag 18 november 2007 12:44 schreef Elvislives het volgende:
Herman Finkers voor Heracles
Die is al lang genoemdquote:Op zondag 18 november 2007 12:37 schreef Erasmusch het volgende:
Dat deze nog niet gepost was joh, Barney in het Haagse stadhuis![]()
[ afbeelding ]
ik zag m wel eens bij volendam als ik er was.quote:Op zondag 18 november 2007 17:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jan Smit vertelde laatst nog in de Panorama dat hij een seizoenkaart heeft van Volendam
Dan is ie misschien fan van jouquote:Op zondag 18 november 2007 21:45 schreef Loserkid het volgende:
[..]
ik zag m wel eens bij volendam als ik er was.
Dacht ik ookquote:Op zondag 18 november 2007 22:30 schreef Fides het volgende:
Van der Vaart was een fan van Romario, volgens mij niet zo zeer van PSV.
Maar die is ook voor Utrecht ofzo. Wat hem het best uitkomt.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ook voor PSV: Coen Zwijnenberg van 3FM.
Heeft 'ie eens in een interview gezegd, dat PSV vroeger zijn favoriete ploeg was, maar meer vanwege Van Breukelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Sinds wanneer is Henk Timmer voor PSV?
Ook voor PSV: Coen Zwijnenberg van 3FM.
Ik zat een keer voor hem. Heb me dood lopen ergeren.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:52 schreef Reddiablo het volgende:
Jeroen Smits, pfff... nog zo'n triest figuur
quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Renate Verbaan is volgens mij voor Feyenoord hoor.
Wie zegt van niet dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Renate Verbaan is volgens mij voor Feyenoord hoor.
Jochem is voor Ter Leede.quote:Op zondag 18 november 2007 17:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
En ook Jochem Meijer heeft eens de naam FC Groningen in zijn shows laten vallen, maar of hij daar echt voor is, weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |