Ik probeer het wel bij te houden jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
TS, ga je 't ook bijhouden in een mooi lijstje?
Theo Maassen --> PSV
Bennie Jolink --> de Graafschap
Hugo Borst --> Sparta
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:29 schreef BVO het volgende:
Jack van Gelder: AFC.
De meeste BN'ers die twee jaar geleden nog bij Ajax op de tribune zaten, zijn nu voor AZ denk ik zo...quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:44 schreef Loserkid het volgende:
Raymond van Barneveld is Ajacied.
quote:
Zonde van die meidquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Renate Verbaan is voor de kakkerlakken
Nee.quote:Op zondag 18 november 2007 00:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Raymond van Barneveld is Ado den Haag supporter toch?
quote:Op zondag 18 november 2007 00:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Bassie en Adriaan Feyenoord
Marco komt uit Alkmaar dus die is een AZtterquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
De meeste BN'ers die twee jaar geleden nog bij Ajax op de tribune zaten, zijn nu voor AZ denk ik zo...
quote:
Die bolle Surinamer van Raymann en Lassie denk ik.quote:
Laatst was er een docu over Van Barneveld en daarin zij een vriend van Raymond dat hij Ajacied is. Niet dat ik er blij mee ben, want ik vind het een kneus. Maar hij is dus echt Ajacied.quote:Op zondag 18 november 2007 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Raymond van Barneveld is inderaad fan van ADO en géén Ajacied. Echt niet.
Wél Ajacied, kijk die 'docu' maar van een paar weken geleden, daar wordt er over verteld.quote:Op zondag 18 november 2007 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Raymond van Barneveld is inderaad fan van ADO en géén Ajacied. Echt niet.
Hoezo dat?quote:Op zondag 18 november 2007 00:17 schreef Mindstate het volgende:
Volgens mij is Heitinga voor Ajax
Ik ga die docu echt niet kijken hoorquote:Op zondag 18 november 2007 00:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wél Ajacied, kijk die 'docu' maar van een paar weken geleden, daar wordt er over verteld.
Moet je ook niet zo popi lullen dat hij écht geen Ajacied is. Dat is hij dus wel. Helaas.quote:Op zondag 18 november 2007 00:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ga die docu echt niet kijken hoorIk neem genoegen met jullie samenvattingen. Dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |