Wel een DIK VET nadeel, kan me ook net voorstellen dat ik uiteindelijk oois als 'kale' door het leven moet. Zal toch wel een beter goedje dan Finasteride voor zijn? Moet gewoonquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:55 schreef Ixnay het volgende:
Het enige minpunt aan man zijn: Je kunt kaal worden.
Dat dusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:23 schreef Pheno het volgende:
Damn, jij hebt issues. En dan bedoel ik niet je haarverlies.
Inderdaad, mijn god zeg wat een loser is TS. Het keihard blijven ontkennen, blijven volhouden dat er toch echt wel een oplossing MOET zijn want dat hij kaal wordt 'bestaat niet'. Alsof hij de eerste vent in de geschiedenis van de haaruitval is die er van baaltquote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:23 schreef Pheno het volgende:
Damn, jij hebt issues. En dan bedoel ik niet je haarverlies.
Fotomodel misschien?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn god zeg wat een loser is TS. Het keihard blijven ontkennen, blijven volhouden dat er toch echt wel een oplossing MOET zijn want dat hij kaal wordt 'bestaat niet'. Alsof hij de eerste vent in de geschiedenis van de haaruitval is die er van baalt![]()
En dan ook nog zeggen dat ie het van zn uiterlijk moet hebbenoh man ik ga kapot hier
![]()
![]()
uuhhh je zegt 2 uur.....quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:37 schreef capibara het volgende:
nog een half uur dus! Begin een beetje nuchter te worden en te stressen. 'kaal', lol moet er niet aan denken. Goed dat ik deze bet snachts heb gedaan. niet zoveel freaks online.
Dan heb je dus niet veel te bieden verder.quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:13 schreef capibara het volgende:
Moet het juist van mijn uiterlijk hebben
Fase 2. Jij zit nog steeds vet in de denial hè? Om maar even terug te vallen op de fases die ik aanhaaldequote:Op dinsdag 4 december 2007 00:59 schreef capibara het volgende:
[..]
In welke fase zit jij gast!?!
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ze het over je kalende hoofd hadden...Droegen ze leer?quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:13 schreef capibara het volgende:
Morgen vrij dus ben een potje wezen stappen. Me coupe is niet echt vooruit gegaan zeg maar.............na het starten van deze topic. Kreeg net een" geef het op gast, je bent een van ons" naar mijn hoofd gesmeten door twee kale maten.
ROFL! nee, maar wel een erg goeie gozert! ;-)quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het over je kalende hoofd hadden...Droegen ze leer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |