abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56145677
Haha TS gaat voor de bijl, moge er nog vele nare opmerkingen gemaakt worden richting capibara betreffende zijn kaalheid.
Vloerplint
pi_56494958
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:05 schreef DennisMoore het volgende:

Qua haarlijn/inhammen, zie fotoboek. Nergens kalende plekken ook.

'k Is alleen wel veel 'dunner' geworden, je kijkt eerder op de huid. En dat merk ik doordat ik bij 'tzelfde tondeuse-standje opzij en in de nek sneller huid zie, en doordat ik geen flinke kuif meer kan boetseren, het moet met wat meer 'beleid'. Maarja, dan vergelijk ik met toen ik 20-25 was ofzo, en da's denk ik geen eerlijke vergelijking .

Als 't zo blijft, ben ik iig dik tevreden, want een hoofd voor een kale kop heb ik helaas niet.
Hi DennisMoore,

Je lijkt er een stuk relaxter onder dan ik dat je haar uitdunt. Volgens mij is mijn situatie vergelijkbaar, boetseren van kuif is lastiger dan 10 jaar geleden. Ik trek dat echter een stuk minder (stom verschijnsel), maar die medicijnen schrikken me af.

Heb je bijwerkingen van die medicijnen en heb je het idee dat je kuif over 5 jaar nog aanwezig zal zijn of is de kans aanwezig dat je dan toch kaal bent ?

GrC
Fuck wat gaat het snel!
pi_56495456
pi_56495779
quote:
Op zondag 3 februari 2008 09:52 schreef capibara het volgende:

Heb je bijwerkingen van die medicijnen en heb je het idee dat je kuif over 5 jaar nog aanwezig zal zijn of is de kans aanwezig dat je dan toch kaal bent ?
Mij is niks bijwerking-achtigs opgevallen eigenlijk. Alleen pis ik nu groen, maar ach, boeie.
Over 5 jaar moet nog wel lukken ja . Volgens mij blijft het gelijk nu. Maar of dat komt door de finasteride, weet ik niet.
  maandag 4 februari 2008 @ 21:14:04 #105
77575 NiTiN
Move On Up
pi_56534391
Gewoon alles eraf. Milimeters Het is relaxt en tof.

hoewel ik mn wat langere haar best wel eens weer zou willen hebben
I went clubbing. Softest coat ever.
  maandag 4 februari 2008 @ 21:29:51 #106
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_56534781
Kale mannen...

Is haar echt zo belangrijk voor je?
pi_56535145
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:29 schreef Lente_ninja het volgende:
Kale mannen...

Ja.

Ik red het nu nog met Propecia, maar mocht dat onverhoopt niet meer werken dan wordt het toch echt transplanteren .
X
X
X
pi_56540849
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:29 schreef Lente_ninja het volgende:
Kale mannen...

Haar is erg belangrijk voor me. Ben er inmiddels na zoveel jaar erg aan gehecht. Anderen vinden het volgens mij ook redelijk belangrijk. Er worden niet voor niets zoveel grappen gemaakt over kale mannen (ik beken). Ik denk dat er geen man is die het niet vervelend vind als hij voor de bijl gaat. Zal wel met ijdelheid te maken hebben, maar het voelt toch echt ruk.

Zou jij het helemaal niet erg vinden als je kaal zou worden?
Fuck wat gaat het snel!
pi_56543781
Net terug van de kapper. Van staart tot onder mijn schouders (best lang dus) naar kort, veel handiger.

Pijnlijk in't begin, wennen enzo, maar best oké denk (hoop) ik.
pi_56594961
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Net terug van de kapper. Van staart tot onder mijn schouders (best lang dus) naar kort, veel handiger.

Pijnlijk in't begin, wennen enzo, maar best oké denk (hoop) ik.

Hey tc,

Vast alleen maar wennen voor jezelf. De buitenwereld heeft er mestal minder problemen mee. Maar wat was er zo pijnlijk aan, Was het een "moetje" omdat je verandert in een 'kale' of was het puur uit eigenwil?

GrC
Fuck wat gaat het snel!
pi_56601371
Idd, en 't wennen ging snel hoor
'T enige dat ik nu constant doe is vanachter mijn denkbeeldige staart uit mijn jas halen enzo .

Iedereen vind 't tot nu toe beter dus 't was een vooruitgang .
Het was trouwens gewoon omdat ik het lastig begon te vinden na 3 jaar. Als je niet oppast lig je in bed erop en als je je hoofd dan beweegt doet 't zeer, douchen duurde veel te lang,... zo'n praktische dingen dus .
pi_58217420
quote:
Op zondag 18 november 2007 03:36 schreef Soldier2000 het volgende:
1 van de sterkte combi's is

FInasteride + Minoxidil.

Finasteride kun je je laten voorschrijven door de huisarts, minoxidil meestal niet.

Ik heb zelf nog minoxidil te koop, als je hier serieus interesse in hebt moet je me even een pmmetje sturen, en dan laat ik je wel wat lezen wat minoxidil nu eigenlijk is en doet.
Ben sinds februari aan de Fina gegaan, maar ik zie nog niet echt resultaat. Zijn er nog andere goedjes die je kunt gebruiken die wel heel effectief zijn ? Me haar heb ik heel mijn leven complimenten over gehad en staat me ook bere goed. Moet echt koste wat kost voorkomendat ik voor de bijl ga, geen optie !!! Graag tips.

Cheers Dave
Fuck wat gaat het snel!
pi_58219252
Volgens mij kun je niet in een paar maanden al resultaat daarvan zien.
pi_58931716
Zie nog steed niet echt resultaat, klotegoedje! Iemand anders goede ervaringen met andere chemicaliën. Er moet nu echt iets gebeuren.
Fuck wat gaat het snel!
pi_58931785
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:34 schreef capibara het volgende:
Ik heb vrijwel al mijn kale(nde) vrienden wel een paar keer goed in de zeik gezet en maak vaak grappen over kalende gasten .
Hihi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/\oo/\
pi_58931985
Rukker! Niemand heeft iets aan dit soort opmerkingen.
Fuck wat gaat het snel!
pi_58932062
Oke, als je een serieus antwoord van me wilt... Accepteer het! Vanaf een bepaalde leeftijd takelen we alleen nog maar af, dat is een feitje... En hoewel je natuurlijk op 101 manieren kunstmatig weer haar kunt krijgen is je gebrek aan acceptatie probleem no. 1. Net zoals bij al die mensen die zich aan plastische chirurgie wagen, met soms desastreuze gevolgen.
/\oo/\
pi_58932222
Ben je zelf een 'kale'?
Fuck wat gaat het snel!
pi_58932323
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 08:05 schreef DennisMoore het volgende:

Volgens mij kun je niet in een paar maanden al resultaat daarvan zien.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 00:59:05 #120
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_58932332
Volgens haar profiel is ze een vrouw, dus die kans lijkt me gering.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_58932364
jah, ik zie het ook. dan vind ik het helemaal misplaatst.

DM, mag nu toch wel resultaat verwachten, Hoe staat het met jou haardos?
Fuck wat gaat het snel!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 06:38:17 #122
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_58933395
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:32 schreef capibara het volgende:
Rukker! Niemand heeft iets aan dit soort opmerkingen.
Ik wel Ik lach me helemaal suf hiero.. Hoe kun je zo'n dom topic openen, eerst mensen uitlachen enzo, en later als een echte huilie hier komen klagen dat je ook een paar haartjes verliest

* theKiD is blij met zijn volle bos
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_58935283
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 01:01 schreef capibara het volgende:

DM, mag nu toch wel resultaat verwachten
Volgens mij gaat dat niet zo snel met finasteride, google maar.
quote:
Hoe staat het met jou haardos?
Da's sinds vandaag 3mm .
pi_58954212
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 06:38 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik wel Ik lach me helemaal suf hiero.. Hoe kun je zo'n dom topic openen, eerst mensen uitlachen enzo, en later als een echte huilie hier komen klagen dat je ook een paar haartjes verliest

* theKiD is blij met zijn volle bos
Tsja, je hebt een punt, maar daar heb ik nu weinig aan. Het feit dat ik er grappen over maakte en dat ik er nu zelf mee geconfronteerd wordt, vind ik wel twee aparte ontwikkelingen die op zich weinig met elkaar te maken hebben.
Fuck wat gaat het snel!
pi_58954262
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:55 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dat niet zo snel met finasteride, google maar.
[..]

Da's sinds vandaag 3mm .
Begrijp ik het goed dat je een drempel bent overgegaan? Hardstikke goed! Hoe ben je zover gekomen, ergo hoe ben je tot acceptatie gekomen?
Fuck wat gaat het snel!
pi_58954422
Nee, dat begrijip je niet goed.

Volgens mij had ik al eerder getypt dat ik vind dat ik niet 'kalend' ben. Hooguit een standaard opschuiven van haarlijn, geringe inhammen, en 'wat minder volle bos''... vergeleken met toen ik 20 was dus. Dat valt wat mij betreft nog niet onder 'kalend'.

De 3mm was gewoon omdat ik er weer 's zin in had. Doe 't wel vaker, eens per jaar ofzo. 't Aait lekker .
pi_58954874
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef capibara het volgende:

[..]

Tsja, je hebt een punt, maar daar heb ik nu weinig aan. Het feit dat ik er grappen over maakte en dat ik er nu zelf mee geconfronteerd wordt, vind ik wel twee aparte ontwikkelingen die op zich weinig met elkaar te maken hebben.
Niks geleerd dus
/\oo/\
  woensdag 28 mei 2008 @ 06:17:33 #128
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_58955677
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef capibara het volgende:

[..]

Ik zal hier nu wijselijk mijn commentaar achterwege laten
*** Nul Dertien ***
pi_58957179
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:18 schreef capibara het volgende:
Zie nog steed niet echt resultaat, klotegoedje! Iemand anders goede ervaringen met andere chemicaliën. Er moet nu echt iets gebeuren.
Resultaat van finasteride is in de meeste gevallen een stabilisering in het haaruitval gedrag.

Niet hergroei! Dat komt echt heel weinig voor

Maar goed, voor finasteride resultaat heb je ongeveer een jaar nodig.
BlaBlaBla
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:54:12 #130
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58960374
Je wordt kaal HAHAHAHHAHAH lelijkerd.

Een kale kop hebben is juist pimped, ik doe het vrijwillig en dat al 4 jaar.

hier een koekje voor de tranen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_58994772
Daar is niks aan toe doen, als je tenminste een medicijn wilt slikken die geen complicaties heeft. Ik vrees dat de tondeuze dan toch de enige oplossing is, en een haartransplantie... wat is daar mis mee? Maar kale mannen zijn toch ook sexy, denk maar aan Wentworth miller!
ik doe wat ik wil dus als het je niet aanstaat heb je lekker dikke pech pipoo
pi_58996063
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:12 schreef miracle. het volgende:
Daar is niks aan toe doen, als je tenminste een medicijn wilt slikken die geen complicaties heeft. Ik vrees dat de tondeuze dan toch de enige oplossing is, en een haartransplantie... wat is daar mis mee? Maar kale mannen zijn toch ook sexy, denk maar aan Wentworth miller!
Die is natuurlijk niet kaal, maar heeft heel kort haar.
pi_59026774
fluisterd surinaamse toko
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_59351133
Kost je zeker wel moeite?
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 06:17 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik zal hier nu wijselijk mijn commentaar achterwege laten
Fuck wat gaat het snel!
pi_59351238
Dan wacht ik nog ff (niet-) rustig af. Slik het gewoon stug door.
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:34 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Resultaat van finasteride is in de meeste gevallen een stabilisering in het haaruitval gedrag.

Niet hergroei! Dat komt echt heel weinig voor

Maar goed, voor finasteride resultaat heb je ongeveer een jaar nodig.
Fuck wat gaat het snel!
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:33:40 #136
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_59351388
quote:
tondeuze erover?!?!?!!? wtf...... Ik heb vrijwel al mijn kale(nde) vrienden wel een paar keer goed in de zeik gezet en maak vaak grappen over kalende gasten . Het kan gvd niet zo zijn dat ik daar ook last van heb. Dat gaat dus echt niet gebeuren . Ik wil echt niet tot die groep 'kale gasten' horen
god straft meteen of ietsje later.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:44:36 #137
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59356481
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:25 schreef capibara het volgende:
Kost je zeker wel moeite?
[..]

Joah
*** Nul Dertien ***
pi_70658316
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef capibara het volgende:
Dan wacht ik nog ff (niet-) rustig af. Slik het gewoon stug door.
[..]

Hallo Fokkers,

Al even niet meer hier geweest. Fina werkt dus niet, ten minste niet waar ik het voor neem. Het heeft wel negatieve effecten op andere gebieden. Ik heb nu echt snel een goeie tip nodig, er zullen toch inmiddels wel betere middelen zijn die wel werken?

Me kapsel gaat er inmiddels 'aangetast' uitzien en dat zet wellicht verder door. Langer laten groeien kan mssn al niet meer. Als het zo doorgaat bestaat de kans dat ik het kort moet laten knippen (dat trek ik dus echt niet, heb me buddies er vaak om uitgelachen). Me uiterlijk heeft me altijd erg geholpen bij de dames en sollicitaties dus deze situate past dus ook helemaal niet bij me.

Graag goeie en bruikbare tips (alvast thx!),

Dave
Fuck wat gaat het snel!
  Vis een optie? zondag 5 juli 2009 @ 09:23:53 #139
70532 loveli
N
pi_70660497
Minoxidil, caffeineshampoo. Niets helpt zo goed als je zou willen en er zijn geen garanties.
crap in = crap out
pi_70660578
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:31 schreef capibara het volgende:

[..]

Hallo Fokkers,

Al even niet meer hier geweest. Fina werkt dus niet, ten minste niet waar ik het voor neem. Het heeft wel negatieve effecten op andere gebieden. Ik heb nu echt snel een goeie tip nodig, er zullen toch inmiddels wel betere middelen zijn die wel werken?

Me kapsel gaat er inmiddels 'aangetast' uitzien en dat zet wellicht verder door. Langer laten groeien kan mssn al niet meer. Als het zo doorgaat bestaat de kans dat ik het kort moet laten knippen (dat trek ik dus echt niet, heb me buddies er vaak om uitgelachen). Me uiterlijk heeft me altijd erg geholpen bij de dames en sollicitaties dus deze situate past dus ook helemaal niet bij me.

Dave
De enige bruikbare tip is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, bij de weg, dat aantal views van dit topic, hoeveel kalende lurkers zitten hier wel niet

[ Bericht 5% gewijzigd door Pheno op 05-07-2009 09:42:16 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 5 juli 2009 @ 10:20:22 #141
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_70660959
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:02 schreef Sander het volgende:
The stages are:

1. Denial: The initial stage: "It can't be happening."
2. Anger: "Why ME? It's not fair!" (either referring to God, oneself, or anybody perceived, rightly or wrongly, as "responsible")
3. Bargaining: "Just let me live keep a big bush to see my child(ren) graduate."
4. Depression: "I'm so sad, why bother with anything?"
5. Acceptance: "It's going to be OK."
pi_70661268
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:31 schreef capibara het volgende:

Ga bij een sekte waar men altijd een hoofddeksel moet dragen.
Als die niet bestaat, richt er zelf eentje op.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:16:47 #143
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_70668160
*** Nul Dertien ***
pi_70668707
Voor heel veel mannen is kaal worden net zo onafwendbaar als doodgaan. Wees een vent een accepteer het, slappeling.

Ik had vroeger heel lang haar, halve meter lang. Fantastisch mooie volle bos haar met slagen erin. Ik heb inmiddels een kalende kruin en mijn haargrens is flink naar achteren gelopen. Dat was in het begin best moeilijk en balen maar je kan 2 dingen doen: of blijven huilen omdat het niet gaat zoals je wil, of het onafwendbare accepteren en er het beste van maken - toen ik voor het eerst de tondeuze eroverheen had gejast, kreeg ik alleen maar positieve reacties. Als ik iets sneu en totaal onaantrekkelijk vind, zijn het wel mensen die niet met hun eigen werkelijkheid om kunnen gaan en zichzelf voor de gek houden.

Maar goed je kan altijd nog je baard lang laten groeien en die over je hoofd heen kammen, staat heel charmant en niemand zal door hebben dat je kaal bent.

zondag 5 juli 2009 @ 18:45:31 #145
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_70675192
Als ik mijn krullenbos ooit nog eens mag kwijt raken dan doe ik nog wel eens een TVP
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_77692736
Hmmm, fijne adviezen allemaal hier, zeker die met die nare pic ! En de reclamebanners zijn ook heel scherp.

Goed, ik heb inmiddels wel wat medicijnen geslikt (finasteride) en dat werkte best goed. Helaas lijkt het erop dat het goedje nu is uitgewerkt, haarlijn trekt terug en bovenop wordt het dunner. Ik vraag me daarom af wat voor middelen ik nu nog kan gaan gebruiken om haarverlies om te keren. Kaal worden past beter bij andere gasten die het niet zo van hun uiterlijk moeten hebben. Het moet nu afgelopen zijn, slaat nergens op dat mij dit nu weer overkomt Heb echt een werkend goedje als sequel op fina nodig.
Fuck wat gaat het snel!
pi_77692778
Gast serieus ga nu geen medicijnen slikken, scheer het inderdaad af als het je niet bevalt, niemand die het verschil voorlopig zal zien. Ik ga het ook niet leuk vinden, mijn familie-genen bieden me niet al te veel hoop, maar ik zal het moeten accepteren als een vent en niet als een sissy mezelf mooier willen maken met medicijnen en implantaten mocht je dat overwegen, kom op, je bent toch een vent.
pi_77692804
_!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 01:43:11 #149
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_77692805
Je kan vechten wat je wil gozer. Je verliest toch.
Als er een magisch middel was, was Gerard Joling je al voor. En hij is al voorbij de haar transplantaties.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 6 februari 2010 @ 01:55:43 #150
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77692988
Het enige minpunt aan man zijn: Je kunt kaal worden.
pi_77693820
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 01:55 schreef Ixnay het volgende:
Het enige minpunt aan man zijn: Je kunt kaal worden.
Wel een DIK VET nadeel, kan me ook net voorstellen dat ik uiteindelijk oois als 'kale' door het leven moet. Zal toch wel een beter goedje dan Finasteride voor zijn? Moet gewoon
Fuck wat gaat het snel!
pi_77695113
Damn, jij hebt issues. En dan bedoel ik niet je haarverlies.
pi_77695275
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:23 schreef Pheno het volgende:
Dat dus
*** Nul Dertien ***
pi_77695864
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:23 schreef Pheno het volgende:
Inderdaad, mijn god zeg wat een loser is TS. Het keihard blijven ontkennen, blijven volhouden dat er toch echt wel een oplossing MOET zijn want dat hij kaal wordt 'bestaat niet'. Alsof hij de eerste vent in de geschiedenis van de haaruitval is die er van baalt

En dan ook nog zeggen dat ie het van zn uiterlijk moet hebben oh man ik ga kapot hier
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:06:01 #155
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_77701808
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:03 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Inderdaad, mijn god zeg wat een loser is TS. Het keihard blijven ontkennen, blijven volhouden dat er toch echt wel een oplossing MOET zijn want dat hij kaal wordt 'bestaat niet'. Alsof hij de eerste vent in de geschiedenis van de haaruitval is die er van baalt

En dan ook nog zeggen dat ie het van zn uiterlijk moet hebben oh man ik ga kapot hier
Fotomodel misschien?
pi_77703382
Tja, als er geen mensen zoals TS zouden zijn hadden we enkel een zooitje slappe hap die zich gewoon overal bij neerleggen. Daar heb je wat aan.... Ik kan me best voorstellen dat hij mogelijkheden zoekt om hier iets aan te doen. Constant medicijnen slikken zou ik persoonlijk niets vinden. Dan kom je al snel bij haartransplantatie uit e.d., maar ja, dat is ook niet optimaal als je daar de resultaten van ziet. Het wordt tijd dat er iets nieuws en beters op de markt komt. En iedereen kan wel zo makkelijk zeggen dat je dan maar met de tondeuze aan de slag moet en maar kaal door het leven moet gaan, maar de meeste mensen staat dat echt voor geen meter. Zeker blanke mensen niet. Donkere mensen komen er wel weer goed mee weg vind ik.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_81040111
Morgen vrij dus ben een potje wezen stappen. Me coupe is niet echt vooruit gegaan zeg maar.............na het starten van deze topic. Kreeg net een" geef het op gast, je bent een van ons" naar mijn hoofd gesmeten door twee kale maten. Dat was echt matig, maar mijn haar is nu wel echt aan het uitdunnen. Hoe kan het dat dit bij mij doorzet Moet het juist van mijn uiterlijk hebben. Kaal worden past veel beter bij gewone gasten.

Ik vrees dat ik de tondeuse erover zal moeten halen, maar dat kan ik niet geloven. Heb nu een bakkie of wat op. Als er binnen 2 uur 10 gasten 'kaal' hebben geantwoord, ga ik kaal. Tondeuze erover dus!

[ Bericht 0% gewijzigd door capibara op 05-05-2010 04:43:06 ]
Fuck wat gaat het snel!
  woensdag 5 mei 2010 @ 04:17:34 #158
137079 Chowi
Lonerism.
pi_81040123
Kaal dus, ja. Beter dan zo'n open vlakte op je achterhoofd. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 5 mei 2010 @ 04:17:43 #159
39581 Salvad0R
universal
pi_81040125
kaal
  woensdag 5 mei 2010 @ 04:20:26 #160
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_81040131
Met een kaal hoofd en een wat vette mat scoor je altijd bij de vrouwen.
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_81040175
nog een half uur dus! Begin een beetje nuchter te worden en te stressen. 'kaal', lol moet er niet aan denken. Goed dat ik deze bet snachts heb gedaan. niet zoveel freaks online.
Fuck wat gaat het snel!
  woensdag 5 mei 2010 @ 04:52:10 #162
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_81040216
kaal
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  woensdag 5 mei 2010 @ 04:52:28 #163
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_81040217
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 04:37 schreef capibara het volgende:
nog een half uur dus! Begin een beetje nuchter te worden en te stressen. 'kaal', lol moet er niet aan denken. Goed dat ik deze bet snachts heb gedaan. niet zoveel freaks online.
uuhhh je zegt 2 uur.....

dus nog 1 uurtje te gaan.....
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  woensdag 5 mei 2010 @ 04:52:53 #164
28033 Pek
je moet wat
pi_81040218
kaal
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_81040245
Kee, ik ga slapen. goed te zien dat deze dronken belofte niet hoeft te worden ingelost. nog een uur te gaan, maar dat geloof ik wel...............
Fuck wat gaat het snel!
pi_81040574
Kaal
pi_81043009
kaal
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:05:37 #168
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_81043083
Ik heb halflang haar. Kopen?
Dit, dus.
pi_81043589
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 04:13 schreef capibara het volgende:
Moet het juist van mijn uiterlijk hebben
Dan heb je dus niet veel te bieden verder.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:33:31 #170
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_81043896
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:59 schreef capibara het volgende:

[..]

In welke fase zit jij gast!?!

[ afbeelding ]
Fase 2. Jij zit nog steeds vet in de denial hè? Om maar even terug te vallen op de fases die ik aanhaalde
pi_81044148
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 04:13 schreef capibara het volgende:
Morgen vrij dus ben een potje wezen stappen. Me coupe is niet echt vooruit gegaan zeg maar.............na het starten van deze topic. Kreeg net een" geef het op gast, je bent een van ons" naar mijn hoofd gesmeten door twee kale maten.
Ik denk niet dat ze het over je kalende hoofd hadden...Droegen ze leer?
pi_81050008
Kaal, sowieso veel beter
Gelukkig zonder haar
pi_81050737
Ik heb voornamelijk als ik douche en ga met m'n handen door mijn haar, dat er veel haren loskomen. Dit komt wss door gel, soms zit daar zoveel rotzooi in
pi_81167390
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze het over je kalende hoofd hadden...Droegen ze leer?
ROFL! nee, maar wel een erg goeie gozert! ;-)
Fuck wat gaat het snel!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 08:38:28 #175
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_81168817
Ik zou proberen nog langer voor lul te lopen ipv kaal te gaan met je uitdunnende haar
*** Nul Dertien ***
pi_81169742
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:11 schreef ThumbUp het volgende:

Ik heb voornamelijk als ik douche en ga met m'n handen door mijn haar, dat er veel haren loskomen. Dit komt wss door gel, soms zit daar zoveel rotzooi in
Door de gel, sure .
  zaterdag 8 mei 2010 @ 10:16:59 #177
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_81169783
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 10:14 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Door de gel, sure .
Dat kan best lijkt mij, dat die gel de hele dag alles aan elkaar laat plakken en als je dan gaat douchen, de gel eruit gaat en die losse haren eruit vallen.
pi_81169993
Ah, op die manier. Dan zorgt de gel niet voor het uitvallen, maar voor het 'opsparen' van uitgevallen haren tot het douche-moment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')