Niks geleerd dusquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef capibara het volgende:
[..]
Tsja, je hebt een punt, maar daar heb ik nu weinig aan. Het feit dat ik er grappen over maakte en dat ik er nu zelf mee geconfronteerd wordt, vind ik wel twee aparte ontwikkelingen die op zich weinig met elkaar te maken hebben.
Ik zal hier nu wijselijk mijn commentaar achterwege latenquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef capibara het volgende:
[..]
Tsja, je hebt een punt, maar daar heb ik nu weinig aan. Het feit dat ik er grappen over maakte en dat ik er nu zelf mee geconfronteerd wordt, vind ik wel twee aparte ontwikkelingen die op zich weinig met elkaar te maken hebben.
Resultaat van finasteride is in de meeste gevallen een stabilisering in het haaruitval gedrag.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:18 schreef capibara het volgende:
Zie nog steed niet echt resultaat, klotegoedje! Iemand anders goede ervaringen met andere chemicaliėn. Er moet nu echt iets gebeuren.
Die is natuurlijk niet kaal, maar heeft heel kort haar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:12 schreef miracle. het volgende:
Daar is niks aan toe doen, als je tenminste een medicijn wilt slikken die geen complicaties heeft. Ik vrees dat de tondeuze dan toch de enige oplossing is, en een haartransplantie... wat is daar mis mee? Maar kale mannen zijn toch ook sexy, denk maar aan Wentworth miller!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 06:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zal hier nu wijselijk mijn commentaar achterwege laten
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:34 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Resultaat van finasteride is in de meeste gevallen een stabilisering in het haaruitval gedrag.
Niet hergroei! Dat komt echt heel weinig voor![]()
Maar goed, voor finasteride resultaat heb je ongeveer een jaar nodig.
god straft meteen of ietsje later.quote:tondeuze erover?!?!?!!? wtf...... Ik heb vrijwel al mijn kale(nde) vrienden wel een paar keer goed in de zeik gezet en maak vaak grappen over kalende gasten . Het kan gvd niet zo zijn dat ik daar ook last van heb. Dat gaat dus echt niet gebeuren . Ik wil echt niet tot die groep 'kale gasten' horen
Hallo Fokkers,quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef capibara het volgende:
Dan wacht ik nog ff (niet-) rustig af. Slik het gewoon stug door.
[..]
De enige bruikbare tip is:quote:Op zondag 5 juli 2009 02:31 schreef capibara het volgende:
[..]
Hallo Fokkers,
Al even niet meer hier geweest. Fina werkt dus niet, ten minste niet waar ik het voor neem. Het heeft wel negatieve effecten op andere gebieden. Ik heb nu echt snel een goeie tip nodig, er zullen toch inmiddels wel betere middelen zijn die wel werken?
Me kapsel gaat er inmiddels 'aangetast' uitzien en dat zet wellicht verder door. Langer laten groeien kan mssn al niet meer. Als het zo doorgaat bestaat de kans dat ik het kort moet laten knippen (dat trek ik dus echt niet, heb me buddies er vaak om uitgelachen). Me uiterlijk heeft me altijd erg geholpen bij de dames en sollicitaties dus deze situate past dus ook helemaal niet bij me.
Graag goeie en bruikbare tips (alvast thx!),
Dave
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, bij de weg, dat aantal views van dit topic, hoeveel kalende lurkers zitten hier wel niet
[ Bericht 5% gewijzigd door Pheno op 05-07-2009 09:42:16 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:02 schreef Sander het volgende:
The stages are:
1. Denial: The initial stage: "It can't be happening."
2. Anger: "Why ME? It's not fair!" (either referring to God, oneself, or anybody perceived, rightly or wrongly, as "responsible")
3. Bargaining: "Just let me live keep a big bush to see my child(ren) graduate."
4. Depression: "I'm so sad, why bother with anything?"
5. Acceptance: "It's going to be OK."
Ga bij een sekte waar men altijd een hoofddeksel moet dragen.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:31 schreef capibara het volgende:
Graag goeie en bruikbare tips (alvast thx!),
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |