abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58954422
Nee, dat begrijip je niet goed.

Volgens mij had ik al eerder getypt dat ik vind dat ik niet 'kalend' ben. Hooguit een standaard opschuiven van haarlijn, geringe inhammen, en 'wat minder volle bos''... vergeleken met toen ik 20 was dus. Dat valt wat mij betreft nog niet onder 'kalend'.

De 3mm was gewoon omdat ik er weer 's zin in had. Doe 't wel vaker, eens per jaar ofzo. 't Aait lekker .
pi_58954874
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef capibara het volgende:

[..]

Tsja, je hebt een punt, maar daar heb ik nu weinig aan. Het feit dat ik er grappen over maakte en dat ik er nu zelf mee geconfronteerd wordt, vind ik wel twee aparte ontwikkelingen die op zich weinig met elkaar te maken hebben.
Niks geleerd dus
/\oo/\
  woensdag 28 mei 2008 @ 06:17:33 #128
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_58955677
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef capibara het volgende:

[..]

Tsja, je hebt een punt, maar daar heb ik nu weinig aan. Het feit dat ik er grappen over maakte en dat ik er nu zelf mee geconfronteerd wordt, vind ik wel twee aparte ontwikkelingen die op zich weinig met elkaar te maken hebben.
Ik zal hier nu wijselijk mijn commentaar achterwege laten
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_58957179
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:18 schreef capibara het volgende:
Zie nog steed niet echt resultaat, klotegoedje! Iemand anders goede ervaringen met andere chemicaliėn. Er moet nu echt iets gebeuren.
Resultaat van finasteride is in de meeste gevallen een stabilisering in het haaruitval gedrag.

Niet hergroei! Dat komt echt heel weinig voor

Maar goed, voor finasteride resultaat heb je ongeveer een jaar nodig.
BlaBlaBla
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:54:12 #130
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58960374
Je wordt kaal HAHAHAHHAHAH lelijkerd.

Een kale kop hebben is juist pimped, ik doe het vrijwillig en dat al 4 jaar.

hier een koekje voor de tranen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_58994772
Daar is niks aan toe doen, als je tenminste een medicijn wilt slikken die geen complicaties heeft. Ik vrees dat de tondeuze dan toch de enige oplossing is, en een haartransplantie... wat is daar mis mee? Maar kale mannen zijn toch ook sexy, denk maar aan Wentworth miller!
ik doe wat ik wil dus als het je niet aanstaat heb je lekker dikke pech pipoo
pi_58996063
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:12 schreef miracle. het volgende:
Daar is niks aan toe doen, als je tenminste een medicijn wilt slikken die geen complicaties heeft. Ik vrees dat de tondeuze dan toch de enige oplossing is, en een haartransplantie... wat is daar mis mee? Maar kale mannen zijn toch ook sexy, denk maar aan Wentworth miller!
Die is natuurlijk niet kaal, maar heeft heel kort haar.
pi_59026774
fluisterd surinaamse toko
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_59351133
Kost je zeker wel moeite?
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 06:17 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik zal hier nu wijselijk mijn commentaar achterwege laten
Fuck wat gaat het snel!
pi_59351238
Dan wacht ik nog ff (niet-) rustig af. Slik het gewoon stug door.
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:34 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Resultaat van finasteride is in de meeste gevallen een stabilisering in het haaruitval gedrag.

Niet hergroei! Dat komt echt heel weinig voor

Maar goed, voor finasteride resultaat heb je ongeveer een jaar nodig.
Fuck wat gaat het snel!
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:33:40 #136
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_59351388
quote:
tondeuze erover?!?!?!!? wtf...... Ik heb vrijwel al mijn kale(nde) vrienden wel een paar keer goed in de zeik gezet en maak vaak grappen over kalende gasten . Het kan gvd niet zo zijn dat ik daar ook last van heb. Dat gaat dus echt niet gebeuren . Ik wil echt niet tot die groep 'kale gasten' horen
god straft meteen of ietsje later.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:44:36 #137
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59356481
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:25 schreef capibara het volgende:
Kost je zeker wel moeite?
[..]

Joah
*** Nul Dertien ***
pi_70658316
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef capibara het volgende:
Dan wacht ik nog ff (niet-) rustig af. Slik het gewoon stug door.
[..]

Hallo Fokkers,

Al even niet meer hier geweest. Fina werkt dus niet, ten minste niet waar ik het voor neem. Het heeft wel negatieve effecten op andere gebieden. Ik heb nu echt snel een goeie tip nodig, er zullen toch inmiddels wel betere middelen zijn die wel werken?

Me kapsel gaat er inmiddels 'aangetast' uitzien en dat zet wellicht verder door. Langer laten groeien kan mssn al niet meer. Als het zo doorgaat bestaat de kans dat ik het kort moet laten knippen (dat trek ik dus echt niet, heb me buddies er vaak om uitgelachen). Me uiterlijk heeft me altijd erg geholpen bij de dames en sollicitaties dus deze situate past dus ook helemaal niet bij me.

Graag goeie en bruikbare tips (alvast thx!),

Dave
Fuck wat gaat het snel!
  Vis een optie? zondag 5 juli 2009 @ 09:23:53 #139
70532 loveli
N
pi_70660497
Minoxidil, caffeineshampoo. Niets helpt zo goed als je zou willen en er zijn geen garanties.
crap in = crap out
pi_70660578
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:31 schreef capibara het volgende:

[..]

Hallo Fokkers,

Al even niet meer hier geweest. Fina werkt dus niet, ten minste niet waar ik het voor neem. Het heeft wel negatieve effecten op andere gebieden. Ik heb nu echt snel een goeie tip nodig, er zullen toch inmiddels wel betere middelen zijn die wel werken?

Me kapsel gaat er inmiddels 'aangetast' uitzien en dat zet wellicht verder door. Langer laten groeien kan mssn al niet meer. Als het zo doorgaat bestaat de kans dat ik het kort moet laten knippen (dat trek ik dus echt niet, heb me buddies er vaak om uitgelachen). Me uiterlijk heeft me altijd erg geholpen bij de dames en sollicitaties dus deze situate past dus ook helemaal niet bij me.

Dave
De enige bruikbare tip is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, bij de weg, dat aantal views van dit topic, hoeveel kalende lurkers zitten hier wel niet

[ Bericht 5% gewijzigd door Pheno op 05-07-2009 09:42:16 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 5 juli 2009 @ 10:20:22 #141
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_70660959
quote:
Op donderdag 29 november 2007 01:02 schreef Sander het volgende:
The stages are:

1. Denial: The initial stage: "It can't be happening."
2. Anger: "Why ME? It's not fair!" (either referring to God, oneself, or anybody perceived, rightly or wrongly, as "responsible")
3. Bargaining: "Just let me live keep a big bush to see my child(ren) graduate."
4. Depression: "I'm so sad, why bother with anything?"
5. Acceptance: "It's going to be OK."
pi_70661268
quote:
Op zondag 5 juli 2009 02:31 schreef capibara het volgende:

Ga bij een sekte waar men altijd een hoofddeksel moet dragen.
Als die niet bestaat, richt er zelf eentje op.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:16:47 #143
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_70668160
*** Nul Dertien ***
pi_70668707
Voor heel veel mannen is kaal worden net zo onafwendbaar als doodgaan. Wees een vent een accepteer het, slappeling.

Ik had vroeger heel lang haar, halve meter lang. Fantastisch mooie volle bos haar met slagen erin. Ik heb inmiddels een kalende kruin en mijn haargrens is flink naar achteren gelopen. Dat was in het begin best moeilijk en balen maar je kan 2 dingen doen: of blijven huilen omdat het niet gaat zoals je wil, of het onafwendbare accepteren en er het beste van maken - toen ik voor het eerst de tondeuze eroverheen had gejast, kreeg ik alleen maar positieve reacties. Als ik iets sneu en totaal onaantrekkelijk vind, zijn het wel mensen die niet met hun eigen werkelijkheid om kunnen gaan en zichzelf voor de gek houden.

Maar goed je kan altijd nog je baard lang laten groeien en die over je hoofd heen kammen, staat heel charmant en niemand zal door hebben dat je kaal bent.

zondag 5 juli 2009 @ 18:45:31 #145
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_70675192
Als ik mijn krullenbos ooit nog eens mag kwijt raken dan doe ik nog wel eens een TVP
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_77692736
Hmmm, fijne adviezen allemaal hier, zeker die met die nare pic ! En de reclamebanners zijn ook heel scherp.

Goed, ik heb inmiddels wel wat medicijnen geslikt (finasteride) en dat werkte best goed. Helaas lijkt het erop dat het goedje nu is uitgewerkt, haarlijn trekt terug en bovenop wordt het dunner. Ik vraag me daarom af wat voor middelen ik nu nog kan gaan gebruiken om haarverlies om te keren. Kaal worden past beter bij andere gasten die het niet zo van hun uiterlijk moeten hebben. Het moet nu afgelopen zijn, slaat nergens op dat mij dit nu weer overkomt Heb echt een werkend goedje als sequel op fina nodig.
Fuck wat gaat het snel!
pi_77692778
Gast serieus ga nu geen medicijnen slikken, scheer het inderdaad af als het je niet bevalt, niemand die het verschil voorlopig zal zien. Ik ga het ook niet leuk vinden, mijn familie-genen bieden me niet al te veel hoop, maar ik zal het moeten accepteren als een vent en niet als een sissy mezelf mooier willen maken met medicijnen en implantaten mocht je dat overwegen, kom op, je bent toch een vent.
pi_77692804
_!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 01:43:11 #149
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_77692805
Je kan vechten wat je wil gozer. Je verliest toch.
Als er een magisch middel was, was Gerard Joling je al voor. En hij is al voorbij de haar transplantaties.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 6 februari 2010 @ 01:55:43 #150
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_77692988
Het enige minpunt aan man zijn: Je kunt kaal worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')