uuhhh je zegt 2 uur.....quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:37 schreef capibara het volgende:
nog een half uur dus! Begin een beetje nuchter te worden en te stressen. 'kaal', lol moet er niet aan denken. Goed dat ik deze bet snachts heb gedaan. niet zoveel freaks online.
Dan heb je dus niet veel te bieden verder.quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:13 schreef capibara het volgende:
Moet het juist van mijn uiterlijk hebben
Fase 2. Jij zit nog steeds vet in de denial hè? Om maar even terug te vallen op de fases die ik aanhaaldequote:Op dinsdag 4 december 2007 00:59 schreef capibara het volgende:
[..]
In welke fase zit jij gast!?!
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ze het over je kalende hoofd hadden...Droegen ze leer?quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:13 schreef capibara het volgende:
Morgen vrij dus ben een potje wezen stappen. Me coupe is niet echt vooruit gegaan zeg maar.............na het starten van deze topic. Kreeg net een" geef het op gast, je bent een van ons" naar mijn hoofd gesmeten door twee kale maten.
ROFL! nee, maar wel een erg goeie gozert! ;-)quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het over je kalende hoofd hadden...Droegen ze leer?
Door de gel, surequote:Op woensdag 5 mei 2010 15:11 schreef ThumbUp het volgende:
Ik heb voornamelijk als ik douche en ga met m'n handen door mijn haar, dat er veel haren loskomen. Dit komt wss door gel, soms zit daar zoveel rotzooi in
Dat kan best lijkt mij, dat die gel de hele dag alles aan elkaar laat plakken en als je dan gaat douchen, de gel eruit gaat en die losse haren eruit vallen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |