Whehe, dat ze met een lekke band dat podium af wordt geredenquote:
Of houten banden! Tijdens de themauitzending "Tweede Wereldoorlog"quote:
Ja en de week erop de stuurinrichting (quote:Op maandag 26 november 2007 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of houten banden! Tijdens de themauitzending "Tweede Wereldoorlog" [afbeelding] [afbeelding]
Dat in plaats van het noemen van haar naam bij de exit haar banden worden lekgepriktquote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe, dat ze met een lekke band dat podium af wordt gereden. Ouch, duwen jij, Wendy!
Precies het punt wat ik eerder ookal probeerde te makenquote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, zoals de onhandige ouderdom van... ehm... hoe heette die bejaarde van X-Factor ook alweer?![]()
Dat ze zeiden "Ahhh... ze kan geen ritme houden, maar ze doet zo haar best"
Oftewel: een kandidaat die zonder die ene "beperkende" eigenschap niet zo ver zou zijn gekomen.
Maar dan zonder mijn taalkundige sierlijkheid zekerquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies het punt wat ik eerder ookal probeerde te maken.
quote:Op zondag 25 november 2007 13:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik reageerde op jou.
Ik snap dat het fout is.
Succes,
Groetjes,
veldmuis
Of ze wordt in een rolstoel zonder banden het podium opgeschoven omdat ze gestolen zijn tijdens de themauitzending "Gewoon Amsterdams".quote:Op maandag 26 november 2007 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of houten banden! Tijdens de themauitzending "Tweede Wereldoorlog"![]()
quote:Op zondag 25 november 2007 14:48 schreef JeanVe het volgende:
Knipoogje,
Ik denk dat je ongelijk hebt. Door gebrek aan een goed voorbeeld heb je misschien dit idee, maar ik weet zeker dat iemand in een rolstoel met een superuitstraling en uiterlijk, talent en persoonlijkheid wel degelijk een idool zou kunnen worden. Als er hier bijvoorbeeld een meisje met een Mariah Carey-achtig uiterlijk en stem bekend zou worden, ze groter zou kunnen worden dan een bijvoorbeeld middelmatige Do. Er is gewoon nog nooit zo iemand opgestaan (no pun intended!) waardoor niemand echt een vergelijking kan maken.
Roxanne is erg verlegen en niet bijzonder talentvol. Ze zingt leuk en is muzikaal, zoals velen maar dat maakt haar niet uitzonderlijk. Je zag ook dat ze niet echt aansluiting vond bij andere meiden of jongens in het theater. Is sowieso zittend al iets lastiger, omdat je niet op ooghoogte zit en als je dan ook nog eens erg verlegen overkomt, wordt dit alleen maar lastiger. Misschien dat ze over een jaartje of 4, 5 als ze wat ouder er misschien zekerder is en muzikaal hard werkt wel meer kans zou kunnen maken.
En die reacties van die meiden van de kracht die uitging van die armbeweging tijdens 'Fighter' was gewoon slap sentimenteel gezeur.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, zoals de onhandige ouderdom van... ehm... hoe heette die bejaarde van X-Factor ook alweer?![]()
Oftewel: een kandidaat die zonder die ene "beperkende" eigenschap niet zo ver zou zijn gekomen.
Beetje rare vergelijking; 'onhandige ouderdom' waardoor iemand geen ritme kan houden, en in een rolstoel zitten wat niet nadelig hoeft te zijn voor ritme, muzikaliteit etc. Tot nu toe behoort ze niet tot de top maar ook zeker niet tot de 'laagste klasse' van de mensen die nu nog door zijn.quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je gaf in je eerdere post aan dat je in een rolstoel geen popidool kan zijn, en die mening deel ik dus niet. Het is inderdaad extra moeilijk maar niet onmogelijk. Iemand kan zo in een rolstoel zitten en naast talent een bepaalde aantrekkingskracht op veel mensen hebben. De kans dat zo iemand opstaat is relatief klein, maar nooit onmogelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je vindt dat ik ongelijk heb, maar je geeft vervolgens precies aan wat ik denk. Alleen de allergrootsten kunnen in een rolstoel idool worden. Roxanne niet. Mariah Carey misschien wel op haar stem en uitstraling. Britney Spears en Madonna niet (missen de stem en in een rolstoel missen ze de moves waarmee ze beroemd werden) en de rest van de 99% waar ik het over had ook niet. En slap sentimenteel gezeur verwoordt precies wat ik dacht over die armbeweging.
Ouderdom hoeft ook niet nadelig te zijn voor ritme, muzikaliteit, enz. Maar zo werd het wel aangeschreven als Dorien weer eens een flinke misser maakte. En dat zal ook bij Roxanne gebeuren: dat ze een nooit niet haalt en dat er dan wordt gezegd "Maar dat is ook heel moeilijk zittend, want dan staat je klankkast niet goed open" ofzo.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:00 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Beetje rare vergelijking; 'onhandige ouderdom' waardoor iemand geen ritme kan houden, en in een rolstoel zitten wat niet nadelig hoeft te zijn voor ritme, muzikaliteit etc. Tot nu toe behoort ze niet tot de top maar ook zeker niet tot de 'laagste klasse' van de mensen die nu nog door zijn.
Dat is juist het hele punt: "binnen haar mogelijkheden"! Waar bij de een wordt gezegd "je staat er als een zoutzak", wordt daar bij haar niet naar gekeken. Dat is niet eerlijk; het moet om het totaalplaatje draaien en zij krijgt voor bepaalde onderdelen een vrijgeleide.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:30 schreef JeanVe het volgende:
Er moet simpelweg bekeken worden wat ze binnen haar mogelijkheden allemaal kan en hoe ze over gaat komen op het publiek en als dat niet naar voldoening is, is ze dus niet geschikt.
Wat kut verwoord, zegquote:Op woensdag 28 november 2007 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
nou nu kan iedereen het wel mooi verwoorden en zo. Maar ik heb 1 mening.
Ze kan goed zingen als de trilling weg is. Maar ik vind het geen idol! Dus niet naar de liveshows!
Hele knappe mensen krijgen ook een vrijgeleide. Het aantal knappe popsterretjes dat maar zeer matig kan zingen is niet te tellen. Rockgroepen kunnen ook beroemd worden als de muziek goed is, maar de zanger absoluut niet kan zingen (Nickelback bijvoorbeeld...moet je eens live horenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:43 schreef Zhenar het volgende:
Dat is juist het hele punt: "binnen haar mogelijkheden"! Waar bij de een wordt gezegd "je staat er als een zoutzak", wordt daar bij haar niet naar gekeken. Dat is niet eerlijk; het moet om het totaalplaatje draaien en zij krijgt voor bepaalde onderdelen een vrijgeleide.
Dan kan ik ook zeggen dat ik stemgehandicapt ben; als ze dan zeggen dat ik vals zing, dan zeg ik dat ik daar niets aan kan doen omdat het een handicap van mij is. "Binnen mijn mogelijkheden" zing ik dan dus eigenlijk heel mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |