Denk je dat? Koos Alberts heeft het ook gered.quote:Op zondag 25 november 2007 11:40 schreef Knipoogje het volgende:
Ze was niet slecht, maar als je in een rolstoel zit moet je beter dan de anderen zijn om over je handicap heen te komen.
quote:Op zondag 25 november 2007 12:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Denk je dat? Koos Alberts heeft het ook niet gered.
Als mijn wat?quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou hij is beroemder als jouw ! :S
Koos was al bekend toen hij nog niet in een rolstoel zat in de tijd dat het nog niet allemaal om media-geniekheid draaidequote:Op zondag 25 november 2007 12:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Denk je dat? Koos Alberts heeft het ook gered.
Ik vond 'r niets bijzonders. Geen uniek stemgeluid, beetje muisjesuitstraling. Dat vuistje van d'r waar de andere kandidaten wat bij voelden kwam maar slapjes en onzeker over. In de showbizz wordt je gewoon op je uiterlijk afgerekend. En in een rolstoel ben je gewoon geen popidool. Punt. In kleinkunst of bluestheater wellicht wel -en daar wens ik haar een goede toekomst toe, want zingen kan ze wel- , maar 99% van alle huidige bekende popsterren waren nooit bekend geworden als ze in een rolstoel hadden gezeten. Dus moet je extra goed zijn. En dat was ze niet.quote:Op zondag 25 november 2007 11:44 schreef Fuente het volgende:
En waarom zou je dan perse beter moeten zijn dan een ander die niet gehandicapt is? Wat een bullshit!
Je moet sowieso gewoon goed zijn om door te gaan, en dat was ze!
Ik had precies hetzelfde, ze leek me ook wat chaggie in haar voorkomen, beetje een houding van 'ik weet het allemaal al' ... vond haar bij de audities sterkerquote:Op zondag 25 november 2007 15:05 schreef Haunter het volgende:
Die bewegingen van haar in die roelstoel, hmm ik weet niet... ik vond het niet zo leuk overkomen eerlijk gezegd
Ik vond dat wel tof eigenlijk. De jeugdigheid straalt er vanaf.quote:Op maandag 26 november 2007 01:21 schreef Together het volgende:
Ze deed het wel goed, maar was zeker niet een van de allerbesten. Verder kwam ze nogal ongeïnteresseerd over toen Wendy met haar begon te praten, maar dat zal de verlegenheid wel zijn.
Ja, of gewoon een skin-uiterlijk nemen. Hihi, skin is dubbelop. Hihi.quote:Op maandag 26 november 2007 22:55 schreef Yeahinho het volgende:
Ze moet ook vooral eens afleren om steeds haar hand door haar haar te halen tijdens het zingen/interviewen [afbeelding].
Elke week een andere stoel of andere kleur banden ofzo?quote:Op maandag 26 november 2007 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben bang dat haar handicap teveel een gimmick gaat worden.
Of met lekke bandenquote:Op maandag 26 november 2007 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Elke week een andere stoel of andere kleur banden ofzo?
Zoalsde bril van Jamai?
Nee, zoals de onhandige ouderdom van... ehm... hoe heette die bejaarde van X-Factor ook alweer?quote:Op maandag 26 november 2007 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Elke week een andere stoel of andere kleur banden ofzo?
Zoalsde bril van Jamai?
Hilbrand Nawijn!quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, zoals de onhandige ouderdom van... ehm... hoe heette die bejaarde van X-Factor ook alweer? [afbeelding]
Dat ze zeiden "Ahhh... ze kan geen ritme houden, maar ze doet zo haar best [afbeelding] "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |