Same here. Door die trilling vond ik het niet echt goed klinken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:14 schreef Svensational het volgende:
Zong niet slecht, maar die trilling steeds vond ik irritant.
Of ze doet een Jim Bakkum. Oók leukquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:25 schreef Disorder het volgende:
Ze haalt de finale niet want ze komt het podium niet op, WEDDEN!!?
Ik ben ook bang dat ze daardoor niet al te ver zal komen, maar hopelijk kan ze wel iets laten zien waardoor ze toch een tweede kans krijgt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
Ik vraag me wel af in hoeverre haar handicap haar vordering in het programma in de weg zal zitten, maar ze heeft wel een geweldige stem. ik ben fan
verkeerde topicquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:41 schreef nicomart het volgende:
is ze een beetje lekker??
Waar blijven de pics???!!
ze was waarschijnlijk gewoon dr trileitjes vergetenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:31 schreef MissBliss het volgende:
Leuk
Die trilling kan ze vast nog wel afleren
Alberts was al populair voor hij in een rolstoel kwam. Kijk, Roxanne en die hele dikke vrouw, zijn gewoon smaakmakers. Roxanne mag wmb best door daar niet van.quote:Op zondag 18 november 2007 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat Koos Alberts kan kan zij ookIk zie haar wel in de live-shows komen... zo'n rolstoel is gewoon een stemmentrekker en maakt haar uniek, zoals V Velzen mede bekend is geworden vanwege zijn pigmee-zijn en Julian Thomas vanwege die hand die ontbreekt... een handicap maakt zo iemand als Roxanne wel een unieke persoon in artiestenland... en zingen kan ze
quote:Op zondag 18 november 2007 11:26 schreef SunChaser het volgende:
Ze kan nu straks wel toepasselijke liedjes zingen
Driving Home For Christmass
of
Baby You Can Drive My Car
mee eens... dat komt door die trilling ook denk ikquote:Op zondag 18 november 2007 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'r best goed zingen, maar heb veel meer mensen voorbij zien komen die beter zingen.
Ze doet me denken aan een jongere versie van Leona Lewisquote:Op zondag 18 november 2007 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mee eens... dat komt door die trilling ook denk ik
Nou verschrikkelijk vind ik datquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:19 schreef Verbal het volgende:
Ik heb een favorietje
Prachtig meisje, lieve uitstraling, dijk van een stem
Niet zo neuzelen over die trilling... 10 keer minder irritant dan die irritante neurotische Beyoncé-toonladders die al die wannabe-mokkels in hun 'zang' gooien
V.
Nederlandse Idols breken sowieso niet internationaal door.quote:Op zondag 18 november 2007 17:26 schreef JeanVe het volgende:
Vraag me af of ze binnen een jaar een hitje scoort. Ze zou wel de eerste idool in een rolstoel worden. Vraag me af of ze door haar handicap EN haar talent bijzonder genoeg is om (inter)nationaal door te breken.
Of is dat iets te overdreven?
Dat klopt. En ook die breken niet Internationaal door.quote:Op zondag 18 november 2007 18:55 schreef JeanVe het volgende:
en als die 'Idol' nou in een rolstoel zit? Is internationaal toch nog nooit gebeurd?
Niet dat ik weet nee. Zou wel fantastisch zijn als het haar lukt.quote:Op zondag 18 november 2007 18:55 schreef JeanVe het volgende:
en als die 'Idol' nou in een rolstoel zit? Is internationaal toch nog nooit gebeurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |