Wat vind je leuk aan FMM en Genie scout?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:20 schreef Rumille het volgende:
Mooi een patch.
Straks FMM en Genie scout
Lekker cheaten door de beste van het beste via Genie scout binnen te halen.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan FMM en Genie scout?
Met FMM kan ik mijn jeugdhelden zoals Van der Sar jonger maken zodat ze tijdje in het spel blijven en een grijze speler die ik een contract heb aangeboden omdat hij mijn achternaam had wat beter te maken.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan FMM en Genie scout?
Dan kan je ook gewoon de Legends Patch downloaden of een eigen database aanmaken. Heb je alleen de editor nodigquote:Op donderdag 22 november 2007 09:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Met FMM kan ik mijn jeugdhelden zoals Van der Sar jonger maken zodat ze tijdje in het spel blijven en een grijze speler die ik een contract heb aangeboden omdat hij mijn achternaam had wat beter te maken.
Met Genie Scout kan ik dan checken hoe goed die speler wordt. (Zelfde met mezelf, die i k in het spel heb gegooid).
Verder doe ik het niet. Bij FM 2007 heb ik alle spelers 20 voor hun attributen gegeven, maar dat gaat heel snel vervelen.
Vind ik ook hoor. Maarja, ieder z'n ding inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:58 schreef sjimz het volgende:
Leer het spel gewoon spelen in plaats van domweg zitten cheaten!
ach, waar maak ik me ook druk om, iedereen zijn eigen speelplezier
Goede tip, heb die inmiddels aangezet en dat gaat wel sneller.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Via de torrent gaat ie verdomd rap
Klopt. Als iemand het hulpmiddeltje (lees: crack) van 8.01 gevonden heeft, kan ie dat dan zo snel mogelijk melden s.v.pquote:Op donderdag 22 november 2007 09:56 schreef EvertonPride het volgende:
Als ik het spel nog niet in de winkel heb gekocht, kan ik op dit moment nog maar even wachten om de patch te installeren totdat er een 'hulpmiddeltje' beschikbaar is?
Walgelijke verkrachting van het spel. Krijg er hoofdpijn van als ik dit leesquote:Op donderdag 22 november 2007 09:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Met FMM kan ik mijn jeugdhelden zoals Van der Sar jonger maken zodat ze tijdje in het spel blijven en een grijze speler die ik een contract heb aangeboden omdat hij mijn achternaam had wat beter te maken.
Met Genie Scout kan ik dan checken hoe goed die speler wordt. (Zelfde met mezelf, die i k in het spel heb gegooid).
Verder doe ik het niet. Bij FM 2007 heb ik alle spelers 20 voor hun attributen gegeven, maar dat gaat heel snel vervelen.
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gewoon patchen en 't spel spelen, hier is nix aan de hand in ieder geval
1: ik speel FM in 1280 x 800 (met -small_screen -windowed achter "d:\spelmap\fm.exe") wellicht dat 't zo ook bij jou werkt?quote:Op donderdag 22 november 2007 12:32 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Inderdaad!
Super chill.
Dit is voor de 1e keer dat ik echt serieus ga beginnen dus ff 3 beginnersvraagjes:
1. is er een mogelijkheid om FM in 1440x900 widescreen te spelen?
2. wat moet ik ook alweer doen om correct namen van NL of duits elftal te krijgen?
3. ik wil graag alle kloppende shirts/tenues/logo etc., kan ik die beste individueel downloaden van sortitoutsi site of is er een bekende megapack waar alles correct erin zit (die zijn er namelijk wel maar weet niet welke handelingswijze ik het beste kan doen voor beste resultaat)
BVD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |