abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54777055
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:20 schreef Rumille het volgende:
Mooi een patch.
Straks FMM en Genie scout
Wat vind je leuk aan FMM en Genie scout?
pi_54777257
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Lekker cheaten door de beste van het beste via Genie scout binnen te halen.

Ik blijf liever kloten met een klein ploegje, dan zo de top te veroveren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 22 november 2007 @ 09:56:09 #163
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_54777400
Als ik het spel nog niet in de winkel heb gekocht, kan ik op dit moment nog maar even wachten om de patch te installeren totdat er een 'hulpmiddeltje' beschikbaar is?
pi_54777432
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Met FMM kan ik mijn jeugdhelden zoals Van der Sar jonger maken zodat ze tijdje in het spel blijven en een grijze speler die ik een contract heb aangeboden omdat hij mijn achternaam had wat beter te maken.
Met Genie Scout kan ik dan checken hoe goed die speler wordt. (Zelfde met mezelf, die i k in het spel heb gegooid).

Verder doe ik het niet. Bij FM 2007 heb ik alle spelers 20 voor hun attributen gegeven, maar dat gaat heel snel vervelen .
pi_54777439
Leer het spel gewoon spelen in plaats van domweg zitten cheaten!

ach, waar maak ik me ook druk om, iedereen zijn eigen speelplezier
pi_54777458
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:57 schreef Rumille het volgende:

[..]

Met FMM kan ik mijn jeugdhelden zoals Van der Sar jonger maken zodat ze tijdje in het spel blijven en een grijze speler die ik een contract heb aangeboden omdat hij mijn achternaam had wat beter te maken.
Met Genie Scout kan ik dan checken hoe goed die speler wordt. (Zelfde met mezelf, die i k in het spel heb gegooid).

Verder doe ik het niet. Bij FM 2007 heb ik alle spelers 20 voor hun attributen gegeven, maar dat gaat heel snel vervelen .
Dan kan je ook gewoon de Legends Patch downloaden of een eigen database aanmaken. Heb je alleen de editor nodig
pi_54777577
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:58 schreef sjimz het volgende:
Leer het spel gewoon spelen in plaats van domweg zitten cheaten!

ach, waar maak ik me ook druk om, iedereen zijn eigen speelplezier
Vind ik ook hoor. Maarja, ieder z'n ding inderdaad. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54777644
De patch is aan het downloaden

Linkje
Hajeto!
pi_54777945
Hier ook aan 't dl-en, ben benieuwd
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54778501
De patch! !

-edit: Download Servers full. -
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_54778523
Via de torrent gaat ie verdomd rap
pi_54778547
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Via de torrent gaat ie verdomd rap
Goede tip, heb die inmiddels aangezet en dat gaat wel sneller.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_54778813
Zoooo ik ben weer up to date
pi_54779757
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:56 schreef EvertonPride het volgende:
Als ik het spel nog niet in de winkel heb gekocht, kan ik op dit moment nog maar even wachten om de patch te installeren totdat er een 'hulpmiddeltje' beschikbaar is?
Klopt. Als iemand het hulpmiddeltje (lees: crack) van 8.01 gevonden heeft, kan ie dat dan zo snel mogelijk melden s.v.p
pi_54779817
Gewoon patchen en 't spel spelen, hier is nix aan de hand in ieder geval
  donderdag 22 november 2007 @ 12:22:56 #176
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_54780122
Kan je verder gaan met je save game als je de patch hebt?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_54780224
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:57 schreef Rumille het volgende:

[..]

Walgelijke verkrachting van het spel. Krijg er hoofdpijn van als ik dit lees
  donderdag 22 november 2007 @ 12:32:37 #178
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_54780322
quote:
Op donderdag 22 november 2007 12:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gewoon patchen en 't spel spelen, hier is nix aan de hand in ieder geval
Inderdaad!
Super chill.

Dit is voor de 1e keer dat ik echt serieus ga beginnen dus ff 3 beginnersvraagjes:

1. is er een mogelijkheid om FM in 1440x900 widescreen te spelen?
2. wat moet ik ook alweer doen om correct namen van NL of duits elftal te krijgen?
3. ik wil graag alle kloppende shirts/tenues/logo etc., kan ik die beste individueel downloaden van sortitoutsi site of is er een bekende megapack waar alles correct erin zit (die zijn er namelijk wel maar weet niet welke handelingswijze ik het beste kan doen voor beste resultaat)

BVD!
pi_54780433
quote:
Op donderdag 22 november 2007 12:32 schreef EvertonPride het volgende:

[..]

Inderdaad!
Super chill.

Dit is voor de 1e keer dat ik echt serieus ga beginnen dus ff 3 beginnersvraagjes:

1. is er een mogelijkheid om FM in 1440x900 widescreen te spelen?
2. wat moet ik ook alweer doen om correct namen van NL of duits elftal te krijgen?
3. ik wil graag alle kloppende shirts/tenues/logo etc., kan ik die beste individueel downloaden van sortitoutsi site of is er een bekende megapack waar alles correct erin zit (die zijn er namelijk wel maar weet niet welke handelingswijze ik het beste kan doen voor beste resultaat)

BVD!
1: ik speel FM in 1280 x 800 (met -small_screen -windowed achter "d:\spelmap\fm.exe") wellicht dat 't zo ook bij jou werkt?
2: er staat ergens 'n bestandje fake.inc, die kun je verwijderen of wat 0-en in 1-en veranderen (of andersom )
3: kijk eens op 't forum van manutd.nl, daar worden wat megapacks aangeboden en steeds nieuwe toegevoegd.
pi_54780441
Even een tip tussendoor, als je nog een goede VC zoekt, meteen aan het begin van het spel kun je Sergei Ignasevich gratis halen. Aanvoerder van rusland, zijn contract loopt af dus hij kan meteen komen. ik had hem met Everton gehaald en zodra hij zich aangepast heeft speelt hij zeer goed en constant. stond bijna iedere week in het team van de week. zeker een aanrader
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')