Mja je bent niet de enige..quote:Op woensdag 21 november 2007 23:58 schreef PPWB84 het volgende:
Ik word moe en ik ga toch niet meer spelen, ik wacht alleen maar voor de sfeer geloof ik.
Mja dat ga ik denk ik ook maar doen.. Tis al laat en morgen wordt et weer vroeg..quote:Op donderdag 22 november 2007 00:10 schreef MrSleep het volgende:
Gewoon wchten tot morgen. Heb je ook een fatsoenlijke downloadsnelheid
Een paar uurquote:Originally posted by Neil Dejyothin:
Hi Guys,
I have another update for you.
There are a bunch of us here still at the office and we're still working away on getting these patches ready for you. They are currently in the uploading phase now but the upload speeds we're getting to the servers are quite poor, so it's likely to be a couple of hours before the download URLs are available.
If some of you are happy to stay up and hang around, then you should be able to get the patch at some point. For those of you who can't afford to stay awake, by the time you come back in the morning they should be all there and ready to go.
In them meantime, for those of you who are used to using torrent software, we will also be making the patches available through the torrent file system and these are likely to be ready and live before the downloads.
Keep in mind however that we do not have many seeds currently with this approach, so it may take a little while longer than normal to get them through torrents. If you do go for this approach, we'd be really grateful if you could seed your downloads so other people can get them faster.
Thanks again for your patience, and good things come to those who wait, or something like that.
Wat vind je leuk aan FMM en Genie scout?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:20 schreef Rumille het volgende:
Mooi een patch.
Straks FMM en Genie scout
Lekker cheaten door de beste van het beste via Genie scout binnen te halen.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan FMM en Genie scout?
Met FMM kan ik mijn jeugdhelden zoals Van der Sar jonger maken zodat ze tijdje in het spel blijven en een grijze speler die ik een contract heb aangeboden omdat hij mijn achternaam had wat beter te maken.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan FMM en Genie scout?
Dan kan je ook gewoon de Legends Patch downloaden of een eigen database aanmaken. Heb je alleen de editor nodigquote:Op donderdag 22 november 2007 09:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Met FMM kan ik mijn jeugdhelden zoals Van der Sar jonger maken zodat ze tijdje in het spel blijven en een grijze speler die ik een contract heb aangeboden omdat hij mijn achternaam had wat beter te maken.
Met Genie Scout kan ik dan checken hoe goed die speler wordt. (Zelfde met mezelf, die i k in het spel heb gegooid).
Verder doe ik het niet. Bij FM 2007 heb ik alle spelers 20 voor hun attributen gegeven, maar dat gaat heel snel vervelen.
Vind ik ook hoor. Maarja, ieder z'n ding inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:58 schreef sjimz het volgende:
Leer het spel gewoon spelen in plaats van domweg zitten cheaten!
ach, waar maak ik me ook druk om, iedereen zijn eigen speelplezier
Goede tip, heb die inmiddels aangezet en dat gaat wel sneller.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Via de torrent gaat ie verdomd rap
Klopt. Als iemand het hulpmiddeltje (lees: crack) van 8.01 gevonden heeft, kan ie dat dan zo snel mogelijk melden s.v.pquote:Op donderdag 22 november 2007 09:56 schreef EvertonPride het volgende:
Als ik het spel nog niet in de winkel heb gekocht, kan ik op dit moment nog maar even wachten om de patch te installeren totdat er een 'hulpmiddeltje' beschikbaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |