degenen die 'm irl kennen zullen beamen dat ie echt een leuke vader is en dat ie heel anders is als dat het hier op fok lijktquote:Op zondag 18 november 2007 12:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat lief allemaal! En Jolie!
Wat ziet swets er vertederend uit zo met koters, stiekem is hij gewoon heel tof, hé ET?
Het schijnt dat het paard best onrustig was, heb jij er wat van gemerkt?quote:Op zondag 18 november 2007 15:22 schreef Tan het volgende:
Hier ook intochtfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 14:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
degenen die 'm irl kennen zullen beamen dat ie echt een leuke vader is en dat ie heel anders is als dat het hier op fok lijkt![]()
pas op hoor.. over jou kan ik ook nog wel een hele beerput verzinnenquote:
Nee, niet toen wij hem voorbij zagen komen. Heb nog wel uitgekeken naar jou en je kinderen, maar zag je nietquote:Op zondag 18 november 2007 16:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Het schijnt dat het paard best onrustig was, heb jij er wat van gemerkt?
*beaamt!quote:Op zondag 18 november 2007 14:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
degenen die 'm irl kennen zullen beamen dat ie echt een leuke vader is en dat ie heel anders is als dat het hier op fok lijkt![]()
Ik was er zelf helaas niet, Peet is wel geweest met het grut. Maar het schijnt echt súperdruk geweest te zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 17:57 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee, niet toen wij hem voorbij zagen komen. Heb nog wel uitgekeken naar jou en je kinderen, maar zag je niet
Ik geloof jequote:Op zondag 18 november 2007 14:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, lijkt me een goede oplossing om het schoentje buiten neer te zetten. Dan hoeven Sint en Piet niet jullie huis in om wat in het schoentje te doen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:00 schreef Luchtbel het volgende:Na een gesprek met onze achterbuurman die een poging deed Jolie enthousiast te maken.
'Mijn schoen ga ik niet zetten. Ik wil niet dat er iemand bij ons huis komt als we slapen.'
Tja
Ik heb het maar even laten rusten en tijdens het eten kwam ze ineens met de mededeling dat ze toch wel een tekening wilde maken voor Sinterklaas. En ook wel d'r schoen wilde zetten en een appel voor het paard. Er is nog even nagedacht over de plek waar de schoen moest komen te staan want haar eigen kamer was daar absoluut niet geschikt voor. Er mag niemand zo dichtbij komen als Jolie slaapt. Voor de balkondeuren dus en dan een liedje zingen zodat Sinterklaas weet dat hier een schoen staat. Maar eerst tekenen....
Ik heet gewoon Miranda, alleen is mijn voor + achternaam Ireth Telrúnya in de elfentaal ( http://www.chriswetherell.com/elf/ ) dus gebruik ik die tegenwoordig overalquote:Op maandag 19 november 2007 17:27 schreef Pruk het volgende:
Ik dacht al wel dat het van jou was
Ik zag dat staan en ik dacht, zou het, maarja, ik heb eigenlijk geen flauw idee wat nou werkelijk je voornaam is, gezien wat er in je profiel staat
Ik zat al te bedenken dat je misschien bekeerd was tot de Islam ofzoquote:Op maandag 19 november 2007 19:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heet gewoon Miranda, alleen is mijn voor + achternaam Ireth Telrúnya in de elfentaal ( http://www.chriswetherell.com/elf/ ) dus gebruik ik die tegenwoordig overal
Webkim om eerlijk te zijn heb ik nooit wat met de feestdagen gehad, maar zo'n kleintje maakt dat je alles anders gaat zien en het ineens ontzettend leuk en gezellig vindtquote:Op woensdag 5 december 2007 23:20 schreef Webkim het volgende:Volgend jaar heb ik ook een kind om Pakjesavond mee te vieren.
Zo geweldig, al die opgewonden verwende snoetjes hierboven.![]()
Dat wou ik ook zeggenquote:Op donderdag 6 december 2007 10:39 schreef Sugar het volgende:
BE!!!! Kyra lijkt onwijs op je (op die derde foto)!!!Echt!!!
jaaa dat wilde ik ook al roepen!quote:Op donderdag 6 december 2007 10:39 schreef Sugar het volgende:
En hij heeft ook een mobieltje, merkte ik vandaag. En Ernie is blijkbaar heel populair, want hij wordt 128 keer per uur gebeldquote:Op donderdag 6 december 2007 11:10 schreef bixister het volgende:
[..]
jaaa dat wilde ik ook al roepen!![]()
en deBuuv,wat een onding he die Ernie pop.
op de meest onverwachte momenten "WIL JE M'N SCHOENVETERS VASTMAKEN???" (NEE!!)
niet?!?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:00 schreef bixister het volgende:
een mobieltje? dat heeft onze versie nog niet.(gelukkig).
Bij ons stond er vorig jaar een automonteur op het dak en reed Maria in de tractor rond terwijl Jozef auto's aan het repareren was in de garagequote:Op donderdag 6 december 2007 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Aan het eind van de avond was iedereen wel een keertje het dak op geweest.
nee die zit er gelukkig echt niet bij. wel hoor ik standaard op inderdaad zéér dwingende toon "wil jij de RITS van mijn jas even dichtdoen?!" wanneer ik de speelgoedkist dichtdoe.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet?!?KIJK EVEN IN MIJN ZAK! dwingend
BRRRRRR IS HET ZO KOUD? OF LIGT DAT AAN MIJ??
nee, ik ben echt fan van Ernie
Whehehe..doet me denken aan die aflevering van Mr Bean met dat kerst-stalletjequote:Op donderdag 6 december 2007 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ook nog wel grappig om te vertellen, de kerststal viel ook in hele goede aarde.Alleen had Kyra heel snel door dat echt niet alleen de engel op het dak paste. Dus na het eerste muziekje moest de engel eraf en het kindje Jezus op het dak.
Aan het eind van de avond was iedereen wel een keertje het dak op geweest.
wat goed van Piet, lief snoetje ook met dat gedichtjequote:Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef bixister het volgende:
piet had op school een mooi versje geleerd.(begin staat er trouwens niet helemaal op, het begint met "als sinterklaasje wakker wordt")
hij kreeg gisteren een gitaar, en kon er meteen álle sinterklaasliedjes die hij kent op spelen.(hij heeft echt het hele repertoire afgedraaid, en dat is grooot
).
Nou inderdaad zegquote:Op donderdag 6 december 2007 10:39 schreef Sugar het volgende:
Dean op die laatste, wat een lief snoetje.
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:11 schreef Lois het volgende:
Iris trouwens ook want vandaag zei ze: "alweer met je spelen? Ga maar even iets voor jezelf doen Pony, ik heb het nu even gehad"(gelukkig hoor je jezelf niet zo erg terug
)
Geen idee, papa heeft hem gemaaktquote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:08 schreef bixister het volgende:
[..]
nee die zit er gelukkig echt niet bij. wel hoor ik standaard op inderdaad zéér dwingende toon "wil jij de RITS van mijn jas even dichtdoen?!" wanneer ik de speelgoedkist dichtdoe.
fotooo!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:02 schreef Syrena het volgende:
Overigens heb ik dat tijgerpak in het groot
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:11 schreef Lois het volgende:
Vivi wat een leuke foto's! Ik begrijp dat ik Ernie niet hoef aan te schaffen?
Iris heeft een pratende My Little pony gehad en ik vind dat al vervelendIris trouwens ook want vandaag zei ze: "alweer met je spelen? Ga maar even iets voor jezelf doen Pony, ik heb het nu even gehad"
(gelukkig hoor je jezelf niet zo erg terug
)
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:38 schreef Sugar het volgende:
Syrena, flauw hoor, om je vriend zwart te maken op een openbaar forum.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:38 schreef Sugar het volgende:
Syrena, flauw hoor, om je vriend zwart te maken op een openbaar forum.
wat kleurt Leon netjes!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:17 schreef dutchie het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk topic, dat ik ook een keertje een uitzondering maak. Het leuke aan deze foto vind ik dat er zoveel om hem heen gebeurd, maar hij zit in zijn eigen wereld.
[ afbeelding ]
Bedankt dat je ons er nog even aan herinnertquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb er tenminste het linkje naar het R&P topic niet bij gezet
Ik ging al aan Saskia d'r inkleur-vermogen twijfelenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:30 schreef dutchie het volgende:
Je kijkt verkeerd, hij heeft Zwarte Piet gekleurd. Niet Sinterklaas.
(die credits kan ik echt niet opstrijken)
Ja duh, ik ga even onnodig extra inpakkenquote:Op zondag 9 december 2007 00:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
ViefJe had het papier er gewoon om laten zitten
Geweldige foto`s in dit topic trouwens
Het is eigenlijk wel té erg, hij doet gewoon alles wat ik zegquote:Op zondag 9 december 2007 14:05 schreef Yoni het volgende:
Wat is Noah toch een leuk jochie! Lekker vrolijk bekkieEn een goed fotomodel ook
Haha! Dat is wel een heel aparte verbastering van zijn naam, Ingridquote:Op zondag 9 december 2007 21:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat een leuke Dean foto's! Kim probeert "klaas" (dean dus) te aaien.
en, 't kleedje nog moeten wassen? of heb je die paar honderd opnamen in enkele minuten gemaakt?quote:
Ik zie mogelijkheden.quote:Op zondag 9 december 2007 20:37 schreef Vivi het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mag deze dan in het 'dingen die je je voorgenomen had niet te doen topic voor mij?quote:Op zondag 9 december 2007 21:20 schreef Vivi het volgende:
Dank je Be
En volgend jaar mag je best foto's van jouw mannetje posten met kerstmutsje hoor![]()
O ja, die vond ik prachtig!quote:Op zondag 9 december 2007 10:34 schreef Sugar het volgende:
Ik ga denk ik weer zoiets doen:
[ afbeelding ]
Mocht Fonske last krijgen van grootheidswaanzin: Jezus.quote:Op maandag 10 december 2007 13:42 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
O ja, die vond ik prachtig!
Ik wil ook wel zoiets, maar enkel met een jongetje... geen idee wat...
Alleen een jozef is ook maar stom.
Klaar!quote:Op maandag 10 december 2007 14:30 schreef bixister het volgende:
anders fotoshop je 'm gewoon als jozef, maria én 't kindeke jezus tegelijk?
Ik vind em geweldig, maar D wil het écht niet met ons knijn.quote:Op maandag 10 december 2007 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Gevonden, ik dacht wel dat ik hem ooit al eens gescand had:
[ afbeelding ]
Meiden, ik neem alles terug over kindjes-kerstfoto's.![]()
Ja, daar dacht ik ook al aan, maar tlijkt me een beetje overkill.quote:Op maandag 10 december 2007 14:30 schreef bixister het volgende:
anders fotoshop je 'm gewoon als jozef, maria én 't kindeke jezus tegelijk?
quote:Op maandag 10 december 2007 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2007 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
dan zullen papa & mama toch zelf mee moeten doen als jozef en maria. of gezellig alledrie als engeltjes.quote:Op maandag 10 december 2007 15:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan, maar tlijkt me een beetje overkill.
Mijn lief wil niet...quote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef bixister het volgende:
[..]
dan zullen papa & mama toch zelf mee moeten doen als jozef en maria. of gezellig alledrie als engeltjes.
Natuuuuurrrlijk!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:39 schreef bixister het volgende:
moeder kerstmutsbal en baby kerstmutsbal natuurlijk!![]()
Dank je welquote:Op woensdag 12 december 2007 22:39 schreef --Eveliene-- het volgende:
Vivi, wat een ontzettend mooie en leuke fotoos van Dean!
BE... met je konijnhahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |