Geen idee, papa heeft hem gemaaktquote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:08 schreef bixister het volgende:
[..]
nee die zit er gelukkig echt niet bij. wel hoor ik standaard op inderdaad zéér dwingende toon "wil jij de RITS van mijn jas even dichtdoen?!" wanneer ik de speelgoedkist dichtdoe.
fotooo!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:02 schreef Syrena het volgende:
Overigens heb ik dat tijgerpak in het groot
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:11 schreef Lois het volgende:
Vivi wat een leuke foto's! Ik begrijp dat ik Ernie niet hoef aan te schaffen?
Iris heeft een pratende My Little pony gehad en ik vind dat al vervelendIris trouwens ook want vandaag zei ze: "alweer met je spelen? Ga maar even iets voor jezelf doen Pony, ik heb het nu even gehad"
(gelukkig hoor je jezelf niet zo erg terug
)
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:38 schreef Sugar het volgende:
Syrena, flauw hoor, om je vriend zwart te maken op een openbaar forum.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:38 schreef Sugar het volgende:
Syrena, flauw hoor, om je vriend zwart te maken op een openbaar forum.
wat kleurt Leon netjes!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:17 schreef dutchie het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk topic, dat ik ook een keertje een uitzondering maak. Het leuke aan deze foto vind ik dat er zoveel om hem heen gebeurd, maar hij zit in zijn eigen wereld.
[ afbeelding ]
Bedankt dat je ons er nog even aan herinnertquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb er tenminste het linkje naar het R&P topic niet bij gezet
Ik ging al aan Saskia d'r inkleur-vermogen twijfelenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:30 schreef dutchie het volgende:
Je kijkt verkeerd, hij heeft Zwarte Piet gekleurd. Niet Sinterklaas.
(die credits kan ik echt niet opstrijken)
Ja duh, ik ga even onnodig extra inpakkenquote:Op zondag 9 december 2007 00:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
ViefJe had het papier er gewoon om laten zitten
Geweldige foto`s in dit topic trouwens
Het is eigenlijk wel té erg, hij doet gewoon alles wat ik zegquote:Op zondag 9 december 2007 14:05 schreef Yoni het volgende:
Wat is Noah toch een leuk jochie! Lekker vrolijk bekkieEn een goed fotomodel ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |