abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2007 @ 10:55:44 #126
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55073910
Haha Vivi, wat is Dean verwend en hij is nog zo klein!
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:39 schreef Sugar het volgende:
BE!!!! Kyra lijkt onwijs op je (op die derde foto)!!! Echt!!!
Dat wou ik ook zeggen

Jolie heeft een hele leuke avond gehad. Ze zag vlak voordat we gingen eten een Sinterklaas met Pieten door de straat lopen en begon uitgebreid te zwaaien. 'Maar ze komen niet bij ons want ze kunnen niet bij iedereen komen.....maar tante P, de Pieten gaan vast wel bij iedereen cadeautjes brengen he nu?' En tijdens het eten zat ze steeds naar buiten te kijken. Uiteindelijk kwam er toch een Piet aan de deur mensen uit de straat hadden meer Pieten gekregen dan de bedoeling was en het huis zat vol en stuurden een Piet naar het buurmeisje, heel heeeel lief want we kennen die mensen eigenlijk niet en Jolie vond het echt geweldig. en Jolie vond het wel echt spannend maar ook heel leuk.
Ze was er helemaal vol van en het ging best goed, alleen deze Piet had helemaal geen cadeautjes bij zich natuurlijk Toen onze benedenbuurman alle cadeautjes voor de deur had gezet en op de afgesproken tijd keihard aanbelde schrok Jolie zich kapot. En het was ook een gekke situatie met een andere Piet bij ons thuis Die is weggegaan toen we de cadeautjes mee naar boven namen. Op de trap keek ze al steeds naar het grote pakket en dat moest ook als eerst open. Het was haar fietsje. En wat was ze blij Ze bleef maar door de kamer fietsen en zeggen dat ze zo'n geluk had. Een uur later heeft ze d'r andere pakjes pas uitgepakt en die deed ze steeds in d'r fietsmandje. Voordat ze naar bed ging heeft ze wel tien keer gevraagd of we het fietsje zouden houden. 'Mama staat mijn fietsje er morgenochtend nog? Is deze fiets nu echt van mij.'

Ik heb gisteravond geen foto's gemaakt, het was te druk. Maar deze van the morning after vind ik toch wel leuk. In pyjama op de fiets met nog wel hele kleine oogjes

pi_55074174
quote:
jaaa dat wilde ik ook al roepen!

en deBuuv, wat een onding he die Ernie pop. op de meest onverwachte momenten "WIL JE M'N SCHOENVETERS VASTMAKEN???" (NEE!!)

wat een heerlijke foto's hier allemaal. (dat betraande snoetje van maria, ik voel helemaal met 'r mee, wat een geweldig getroffen foto weer sugar!). bij ons verliep 't nogal chaotisch allemaal, ik geloof niet dat er veel geweldig gelukte foto's bij zitten maar zal zo even kijken of ik er wat heb voor hier. 't was wel een groot succes in ieder geval. wat is 't toch een leuk feest!
pi_55074211
oh ik zie nu je verslag LB, en een heerlijke foto. hij stond er dus nog Jolie! hoera!
  donderdag 6 december 2007 @ 11:14:33 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55074248
Stiekem vind ik het ook wel heel leuk dat ze zo op mij lijkt! En het gekke is dat mijn zus en ik niet eens per sé heel veel op elkaar lijken.
Ben dan ook erg benieuwd naar ons eigen kindje.
pi_55074321
whaha dat was het eerste wat ik ook dacht toen ik die foto van Kyra zag.. daar zit een kleine versie van BE

A gossie, die foto van Maria met die schoentjes. Ik kreeg er zelf ook tranen van in mijn ogen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 6 december 2007 @ 11:54:58 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55075124
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:10 schreef bixister het volgende:

[..]

jaaa dat wilde ik ook al roepen!

en deBuuv, wat een onding he die Ernie pop. op de meest onverwachte momenten "WIL JE M'N SCHOENVETERS VASTMAKEN???" (NEE!!)
En hij heeft ook een mobieltje, merkte ik vandaag. En Ernie is blijkbaar heel populair, want hij wordt 128 keer per uur gebeld .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 6 december 2007 @ 11:58:11 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55075200

wat een eeeeeeeeeeeeeeeeeeenig kadootje dus!
pi_55075257
een mobieltje? dat heeft onze versie nog niet. (gelukkig).
  donderdag 6 december 2007 @ 12:04:57 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55075351
Ook nog wel grappig om te vertellen, de kerststal viel ook in hele goede aarde. Alleen had Kyra heel snel door dat echt niet alleen de engel op het dak paste. Dus na het eerste muziekje moest de engel eraf en het kindje Jezus op het dak.
Aan het eind van de avond was iedereen wel een keertje het dak op geweest.
pi_55075443
bij ons ook hoor! de engel 'vloog' ze er dan steeds naartoe.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:49:53 #136
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55076313
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:00 schreef bixister het volgende:
een mobieltje? dat heeft onze versie nog niet. (gelukkig).
niet?!? KIJK EVEN IN MIJN ZAK! dwingend
BRRRRRR IS HET ZO KOUD? OF LIGT DAT AAN MIJ??
nee, ik ben echt fan van Ernie
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55076796
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:04 schreef Brighteyes het volgende:

Bij ons stond er vorig jaar een automonteur op het dak en reed Maria in de tractor rond terwijl Jozef auto's aan het repareren was in de garage
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55078017
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:49 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

niet?!? KIJK EVEN IN MIJN ZAK! dwingend
BRRRRRR IS HET ZO KOUD? OF LIGT DAT AAN MIJ??
nee, ik ben echt fan van Ernie
nee die zit er gelukkig echt niet bij. wel hoor ik standaard op inderdaad zéér dwingende toon "wil jij de RITS van mijn jas even dichtdoen?!" wanneer ik de speelgoedkist dichtdoe.
pi_55078114
piet had op school een mooi versje geleerd. (begin staat er trouwens niet helemaal op, het begint met "als sinterklaasje wakker wordt")

hij kreeg gisteren een gitaar, en kon er meteen álle sinterklaasliedjes die hij kent op spelen. (hij heeft echt het hele repertoire afgedraaid, en dat is grooot ).

[ Bericht 34% gewijzigd door bixister op 06-12-2007 16:53:54 ]
  donderdag 6 december 2007 @ 16:47:50 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55081328
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ook nog wel grappig om te vertellen, de kerststal viel ook in hele goede aarde. Alleen had Kyra heel snel door dat echt niet alleen de engel op het dak paste. Dus na het eerste muziekje moest de engel eraf en het kindje Jezus op het dak.
Whehehe..doet me denken aan die aflevering van Mr Bean met dat kerst-stalletje
  donderdag 6 december 2007 @ 16:51:43 #141
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55081417
Ik moet echt zó lachen om de Ernie-perikelen en het feit dat voor die kinderen alles demonteerbaar is dus ook een kerststal.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2007 @ 17:21:04 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_55081982
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef bixister het volgende:
piet had op school een mooi versje geleerd. (begin staat er trouwens niet helemaal op, het begint met "als sinterklaasje wakker wordt")

hij kreeg gisteren een gitaar, en kon er meteen álle sinterklaasliedjes die hij kent op spelen. (hij heeft echt het hele repertoire afgedraaid, en dat is grooot ).
wat goed van Piet, lief snoetje ook met dat gedichtje
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 6 december 2007 @ 19:59:20 #143
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55085214
Jolie met dat fietsje, lief!

Even laten zien dat ze érg blij is met de vervangende schoentjes:

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator donderdag 6 december 2007 @ 20:11:27 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55085491
Maria wat een mooie schoentjes! Iris heeft ze ook en wil ze zelfs in bed aanhouden

BE onvoorstelbaar hoeveel Kyra op jou lijkt, er zit gewoon een miniBE daar op die foto

Vivi wat een leuke foto's! Ik begrijp dat ik Ernie niet hoef aan te schaffen?
Iris heeft een pratende My Little pony gehad en ik vind dat al vervelend Iris trouwens ook want vandaag zei ze: "alweer met je spelen? Ga maar even iets voor jezelf doen Pony, ik heb het nu even gehad" (gelukkig hoor je jezelf niet zo erg terug )
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55085516
quote:

Dean op die laatste, wat een lief snoetje.
Nou inderdaad zeg

Wat een onwijs leuke foto's staan hier, en de schoentjes van Maria
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55085544
Ahhhh wat lief al die foto's weer

Bij ons was het btw SpongeBob die te pas en te onpas afging.
Zit je 's avonds rustig op de bank een boek te lezen of een filmpje te kijken en hooor je opeens keihard:
IK BEN ER KLAAR VOOR, IK BEN ER KLAAR VOOR
ZULLEN WE KWALLEN VISSEN?

Ik vind het jammer dat de Sinterklaastijd nu weer voorbij is. Toch wel 1 van de leukste periode's van het jaar sinds Milou het hele Sint en Piet gebeuren begrijpt

Sugar, dat broekje op die laatste foto had Milou ook, mijn lievelingsbroekje voor haar, helaas nu echt te klein en van de week maar aan het buurmeisje gegeven, dus kan er af en toe nog van genieten

Mooie foto's maak je trouwens, mijn complimenten
  donderdag 6 december 2007 @ 20:53:03 #147
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55086512
Wat hebben we allemaal leuk sinterklaas gevierd
  donderdag 6 december 2007 @ 21:15:29 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55087082
quote:
Op donderdag 6 december 2007 20:11 schreef Lois het volgende:
Iris trouwens ook want vandaag zei ze: "alweer met je spelen? Ga maar even iets voor jezelf doen Pony, ik heb het nu even gehad" (gelukkig hoor je jezelf niet zo erg terug )
pi_55092116
maria, fijn dat je nu nóg mooiere (en beter passende) schoentjes hebt! fijn dat Sint zo aardig/slim was 't bonnetje aan je moeder te geven!

ook nog een paar fotootjes van ons:

zaterdag laatste keer schoen zetten. wat een grote kado's!

dit zat erin:

samen kijken hoe 't staat:
pi_55092205
wachten op pakjesavond. wat duurt 't lang!!!

de chaos

bouwvakkers (décolleté!)

de kerststal.

[ Bericht 6% gewijzigd door bixister op 07-12-2007 01:04:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')