Haha Vivi, wat is Dean verwend

en hij is nog zo klein!
quote:
Dat wou ik ook zeggen

Jolie heeft een hele leuke avond gehad. Ze zag vlak voordat we gingen eten een Sinterklaas met Pieten door de straat lopen en begon uitgebreid te zwaaien. 'Maar ze komen niet bij ons want ze kunnen niet bij iedereen komen.....maar tante P, de Pieten gaan vast wel bij iedereen cadeautjes brengen he nu?'

En tijdens het eten zat ze steeds naar buiten te kijken. Uiteindelijk kwam er toch een Piet aan de deur
mensen uit de straat hadden meer Pieten gekregen dan de bedoeling was en het huis zat vol en stuurden een Piet naar het buurmeisje, heel heeeel lief want we kennen die mensen eigenlijk niet en Jolie vond het echt geweldig. en Jolie vond het wel echt spannend maar ook heel leuk.
Ze was er helemaal vol van en het ging best goed, alleen deze Piet had helemaal geen cadeautjes bij zich natuurlijk

Toen onze benedenbuurman alle cadeautjes voor de deur had gezet en op de afgesproken tijd keihard aanbelde schrok Jolie zich kapot. En het was ook een gekke situatie met een andere Piet bij ons thuis

Die is weggegaan toen we de cadeautjes mee naar boven namen. Op de trap keek ze al steeds naar het grote pakket en dat moest ook als eerst open. Het was haar fietsje. En wat was ze blij

Ze bleef maar door de kamer fietsen en zeggen dat ze zo'n geluk had. Een uur later heeft ze d'r andere pakjes pas uitgepakt en die deed ze steeds in d'r fietsmandje. Voordat ze naar bed ging heeft ze wel tien keer gevraagd of we het fietsje zouden houden. 'Mama staat mijn fietsje er morgenochtend nog? Is deze fiets nu echt van mij.'

Ik heb gisteravond geen foto's gemaakt, het was te druk. Maar deze van the morning after vind ik toch wel leuk. In pyjama op de fiets met nog wel hele kleine oogjes