bukgeit +1quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:37 schreef bukgeit het volgende:
RO-D-YS
Cool!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:41 schreef bukgeit het volgende:
In 1967 stonden ze in het voorprogramma van The Kinks, in de Kruisweg te Marum
Tegenwoordig treedt het vermaarde duo 'Lucas & Gea' op in de Kruisweg te Marum...quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:41 schreef bukgeit het volgende:
In 1967 stonden ze in het voorprogramma van The Kinks, in de Kruisweg te Marum
Had ik het nog niet gewetenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:23 schreef bukgeit het volgende:
Waarom zoek je het op als er een duidelijke hint staat?
>>>Puntige wapens...
En dan nog een vraagtekentje ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:29 schreef lubje25 het volgende:
the javelins?
het moest inderdaad bijna wel na die werpsperen van jequote:Op dinsdag 20 november 2007 14:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En dan nog een vraagtekentje ook
lubje +1
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:06 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Mavis Staples?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Gwen Guthrie?
@ Sgt Prepper: Bij jou in de zaak kennen mensen hun eigen directeur niet.
Afgelopen zaterdag was ik er, voor mij stonden Hans van Breukhoven + Vanessa die voor ruim ¤ 300 uit hun eigen toko weghaalde. hij betaalde met z'n credit card en de dame achter de kassa vroeg om z'n legitimatie (die hij vervolgens zonder morren toonde overigens)...
![]()
ook niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Gwen Guthrie?
@ Sgt Prepper: Bij jou in de zaak kennen mensen hun eigen directeur niet.
Afgelopen zaterdag was ik er, voor mij stonden Hans van Breukhoven + Vanessa die voor ruim ¤ 300 uit hun eigen toko weghaalde. Hij betaalde met z'n credit card en de dame achter de kassa vroeg zonder slag of stoot om z'n legitimatie (die hij vervolgens zonder morren toonde overigens)...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |