Mag ikquote:You feel like![]()
When you're driving in your car
And you think you look like![]()
When you're smoking your cigar
It's so bizarre, you think you are
A new kind of![]()
Zeker weten dat je dit straks terug gaat nemen...quote:Op zondag 18 november 2007 22:21 schreef bartrid het volgende:
Geen flauw idee.
Ik wacht met spanning afquote:Op zondag 18 november 2007 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker weten dat je dit straks terug gaat nemen...
Als dit een antwoord is, dan is het niet goed.quote:
Dat kan ik niet verklappen, maar maak gebruik van je filmisch geheugen...quote:
'A Night At The Opera' en 'A Day At The Races' zijn vernoemd naar films van de Marx Brothers, waar Harpo er één van was...quote:Op zondag 18 november 2007 22:48 schreef bukgeit het volgende:
Queen
quote:De naam van het album is afgeleid van de film A Night at the Opera, een klassieke komedie uit 1935 van de Marx Brothers. De favoriete film van John Deacon. Tijdens de opname van het album vroeg John Deacon de overige bandleden mee te kijken toen de film op TV te zien was. De overige leden waren dusdanig enthousiast dat ze de naam van de film geadopteerd hadden voor het album.
quote:Op maandag 19 november 2007 08:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Een remaster van Joshua Tree van U2
quote:Er bestaan geruchten datin het middelste gedeelte van het lied een geheime boodschap heeft opgenomen, die alleen te horen zou zijn als het stuk achterstevoren wordt afgespeeld. Deze boodschap zou van satanische aard zijn.
Gewone tekst:
If there's a bustle in your hedgerow
Don't be alarmed now
It's just a spring clean for the May Queen
Yes there are two paths you can go by
but in the long run
There's still time to change the road you're on.
Achterstevoren:
Oh here's to my sweet Satan.
The one whose little path would make me sad, whose power is Satan.
He'll give those with him 666.
There was a little toolshed where he made us suffer, sad Satan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |