Idd, ze beginnen alle 3 met 't geluid van de Big Ben. En meneer Harrison doet 'm na.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:22 schreef cafca het volgende:
Specifieke klokken? van de Big Ben?
De 7" is de Big Ben versie, dus dat is ook de hit versiequote:Op dinsdag 20 november 2007 21:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, ik zie trouwens dat van Catch Me een Big Ben remix was..dus misschien had de gewone single 'm niet..maar ik ken 'm niet anders dan mèt...
Whooaaaaaaa Frietsaus!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Chic
Nee, dat is niet Hazel, maar wel een ander bekend deuntje...quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
@MadMaster: check nummer 9 bij deze online quiz..'t is uuuhm..niet Hazel [kuch]
http://www.introkwis.nl/2.htm
Ik heb niks verklapt, he..![]()
Hm nee, ik geloof niet dat ik dat nummer ergens op heb staan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Ranja, kan jij mijn veronderstelling m.b.t. Hazel Dean ook bevestigen danwel ontkennen?
Ik kan de single zo gauw niet vinden en twijfel nu of het niet ook 'Catch Me' was wat ik bedoelde (zelfde disco dreun, zelfde tempo)...
Indeep, kan niet missen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:00 schreef MadMaster het volgende:
'Tonight It's Party Time, It's Party Time Tonight...'
[ afbeelding ]
Wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |