DNA bar is dat submissies ding toch? je health bar heet iig Synchronization barquote:Op maandag 17 december 2007 08:59 schreef zatoichi het volgende:
Uitgespeeld. Aangenaam verrast!
Maar die achievement van disciple of the creed (kill every target with a full DNA bar) is toch wel bugged. Althans ik dacht dat dat betekende dat je iedere target moest uitschakelen met full health, maar ik weet zeker dat dit niet altijd het geval is bij mij. Toch heb ik hem gekregen....
Ik vind dat je die game gewoon in je bezit moet hebben. Is het geld echt wel waard.quote:Op maandag 17 december 2007 22:17 schreef Mindstate het volgende:
Heb hem toch maar niet gekocht, bijna m´n hele vriendenkring heeft em nu, willen em over een paar maanden misschien wel uitlenen in ruil voor een ander spel
quote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef ach het volgende:
[..]
DNA bar is dat submissies ding toch? je health bar heet iig Synchronization bar
ja hoor, als je straatje verder loopt wordt alles opnieuw gere-initalized ofzoiets,quote:Op woensdag 19 december 2007 14:03 schreef Gupje het volgende:
Zit met me 4e mission bezig in Damascus even snel tussen de lunch. En nu sprak ik met die gast die heeft 4 opdrachtjes en jij moet er 2 van doen. 2 guards killen, ik deed dat maar werd betrapt kan ik hem nu nog een keer doen?
Ow dacht al zou wel kut zijn want deed het even snel zonder naar hem te luisteren dus werd betrapt. Maar het is echt een bruut spel.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:41 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja hoor, als je straatje verder loopt wordt alles opnieuw gere-initalized ofzoiets,
dus als iets fouts gaat wordt het altijd opnieuw gestart.
Tja hangt er inderdaad vanaf hoe je het speelt; ik vond het altijd leuker om hele gevechten te spelen waarbij ik dodgen, counteren en combokill afwisselde, het liefts ook met alle verschillende wapens te gebruiken. Dat si echt fantastisch.quote:Op zondag 23 december 2007 21:21 schreef ach het volgende:
Ik heb hem gister uitgespeeld. Als je eenmaal doorhebt dat je gewoon overal doorheen moet rennen en beuken ben je er zo doorheenVooral het einde was heel erg makkelijk, gewoon een rondje door de tuin rennen en iedereen doodgooien met je messen
De deuren naar de achtertuin gaan open na de 2e assassination volgens mij...quote:Op maandag 24 december 2007 15:38 schreef daikenas het volgende:
ik geraak niet aan die 2de memoryblock uit :s
k moet vlagen zoeken in masyaf
k heb er 18 van de 20
die laatse 2 liggen in de kasteeltuin
maar daar graak ik niet!
k heb al gelezen dat je om die deur open te krijgen de eerste ass moet doen
maar das toch helemaal in het begin die kerel daar doden? of niet?
help! k graak er niet aan uit :s
http://www.gamespot.com/features/6182618/index.htmlquote:Op maandag 24 december 2007 15:38 schreef daikenas het volgende:
ik geraak niet aan die 2de memoryblock uit :s
k moet vlagen zoeken in masyaf
k heb er 18 van de 20
die laatse 2 liggen in de kasteeltuin
maar daar graak ik niet!
k heb al gelezen dat je om die deur open te krijgen de eerste ass moet doen
maar das toch helemaal in het begin die kerel daar doden? of niet?
help! k graak er niet aan uit :s
je moet toch eerst die vlagjes ebbe voor je verder kan spele of nie ?quote:Op maandag 24 december 2007 15:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
De deuren naar de achtertuin gaan open na de 2e assassination volgens mij...
Maar daarna heb je meer dan genoeg tijd om ze daar te vinden aangezien je eigenlijk altijd wel weer in Masyaf terugkomt.
Nee, dat hoeft niet. Je kunt later nog altijd terugkeren naar Masyaf.quote:Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef daikenas het volgende:
[..]
je moet toch eerst die vlagjes ebbe voor je verder kan spele of nie ?
trouwens ik graak daar geen wijs uit uit die Walkthrough xD
Nee, die vlaggen zijn puur extra... op de Xbox360 voor achievements, voor de PS3 waarschijnlijk later iets in Home.quote:Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef daikenas het volgende:
[..]
die vlaggen heb ik allemaal op het einde gedaan, dus da boeit niequote:Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef daikenas het volgende:
[..]
hoe kan je dat dan overslaanquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
die vlaggen heb ik allemaal op het einde gedaan, dus da boeit nie
Memory block 1 is de tutorial/ Salomon's tempel/ aanval op Masyaf.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:05 schreef daikenas het volgende:
[..]
hoe kan je dat dan overslaan
k graak niet in een ander memoblock
ps: ik heb de ps3 versie
k zit nu inderdaad in memoryblock2quote:Op woensdag 26 december 2007 09:45 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Memory block 1 is de tutorial/ Salomon's tempel/ aanval op Masyaf.
Dat heb je dan allemaal al gedaan toch?
Waar zit je nou precies vast, want het spel wijst zich toch echt vanzelf.
In Memoryblock 2, moet je eerst drie investigations doen en dan kun je die poort uit om per paard naar the Kingdom te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |