abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55009159
MIjn save game is ook verneukt.. Gewoon normaal uitgezet terwijl ie niet aan het saven was..

Heel kut om overnieuw te beginnen, vooral omdat je niks kan overslaan..
pi_55115171
Leuke game, zonde dat je veel dingen in herhaling moet doen, sommige zijn wel leuk, andere dan weer neit. Al met al, een topaankoop op zeker.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  zaterdag 8 december 2007 @ 00:14:02 #103
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_55115963
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Niet alle view points staan op de map he, je moet bij de randen van het huidig beschikbare gebied, zoeken naar hoge punten.
Makkelijk te herkennen aan de vogels die er omheen cirkelen...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_55206927
Klopt het dat je in het begin en iets verder dan het begin soms een blauwe lucht krijg en ook van die vage lettertjes in beeld etc.. Lijkt net of het spel kapot is ofzo. Dan ineens is het beeld weer goed wanneer je in een dorp loopt.. vage shit.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_55209629
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Klopt het dat je in het begin en iets verder dan het begin soms een blauwe lucht krijg en ook van die vage lettertjes in beeld etc.. Lijkt net of het spel kapot is ofzo. Dan ineens is het beeld weer goed wanneer je in een dorp loopt.. vage shit.
zegt me zo ff niks, screen?
pi_55209670
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Dat hoort er allemaal bij.

Als je dat tijdens een tussenfilmpje krijgt, kun je op een willekeurige knop drukken en verandert het camerastandpunt.

Ook als er gevaar dreigt. Bijvoorbeeld de guards die je opeens in de gaten hebben. Dan komt er ook een " glitch " in beeld. Heeft allemaal te maken met dat apparaat waarmee je in de huidige tijd gelinkt bent i.v.m. memory en andere onzin.

Daarom moet je ook op torens klimmen om je memory uit te breiden anders kun je soms ook niet verder.
pi_55209748
ASSASSINS CREED IS HET COOLSTE SPEL OOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_55211023
Gsiteren de laatste assasination in Acre gedaan. Soms nog best pittig, maar met de jusit voorbereiding kon ik mijn target uiteindelijk simpel ombrengen.. Stond in zijn eentje op zijn boot en never saw me coming...
pi_55211337
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:19 schreef zatoichi het volgende:
Gsiteren de laatste assasination in Acre gedaan. Soms nog best pittig, maar met de jusit voorbereiding kon ik mijn target uiteindelijk simpel ombrengen.. Stond in zijn eentje op zijn boot en never saw me coming...
Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?

Ik moest een soort dokter ombrengen die met gestoorde mensen werkt. Ik ging eerst alle bewakers doden op het dak maar op een of andere manier viel ik naar beneden en kwam ik op de binnenplaats terecht waar ik dus mijn missie meteen gedwongen begon.

Zonder enige verdere voorbereiding heb ik dus de missie voltooid en heb ik het gevoel dat je dus alles kunt voltooien zonder voorbereiding.
  woensdag 12 december 2007 @ 12:01:26 #110
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_55213384
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?

Ik moest een soort dokter ombrengen die met gestoorde mensen werkt. Ik ging eerst alle bewakers doden op het dak maar op een of andere manier viel ik naar beneden en kwam ik op de binnenplaats terecht waar ik dus mijn missie meteen gedwongen begon.

Zonder enige verdere voorbereiding heb ik dus de missie voltooid en heb ik het gevoel dat je dus alles kunt voltooien zonder voorbereiding.
Je hoeft niet voor te bereiden, maar als je luisterd naar de mensen die je moet afluisteren en naar mensen die je ondervraagt enzo dan kan je zelf de tips van die mensen horen. Het is aan jouw of je daar wat mee doet.
  donderdag 13 december 2007 @ 07:50:37 #111
199594 snowlake
maar dan anders
pi_55236200
Ik zie deze toch op het intro filmpje als ik het goed heb?

Maar ik heb hem in het spel zelf niet gekregen.

Tenminste, ik denk dat ik het uitgespeeld heb (
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand toevallig ook wat het nut is van al die vlaggen te verzamelen in de steden tijdens het spel?
  donderdag 13 december 2007 @ 09:01:09 #112
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_55236897
Die vlaggen zijn voor achievements.
pi_55237135
gister alle vlaggen in Jerusalem opgehaald, nu alleen de kingdom nog
pi_55237854
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Als je alle missie hebt gedaan om informatie te verzamelen, moet je eens op pauze drukken. Als je dan een voor een de memories afgaat hetbben sommige memorie een attachement (bijvoorbeeld een brief die je moest pickpocketten). Hier zitten vaak maps tussen wat de rondjes van de bewakers zijn, of welke route je het beste kunt nemen zonder bewakers tegen te komen. Zo kun je makkelijk bij je target komen zonder gezien te worden.
pi_55238755
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Als je alle missie hebt gedaan om informatie te verzamelen, moet je eens op pauze drukken. Als je dan een voor een de memories afgaat hetbben sommige memorie een attachement (bijvoorbeeld een brief die je moest pickpocketten). Hier zitten vaak maps tussen wat de rondjes van de bewakers zijn, of welke route je het beste kunt nemen zonder bewakers tegen te komen. Zo kun je makkelijk bij je target komen zonder gezien te worden.
Daar kwam ik toevallig gisteren achter ja

Omdat de verhaallijn al zo groot is, en het spel zo veel informatie geeft, had ik te weinig geduld en zin om mij daar ook nog eens in te gaan verdiepen.

Ik ben meer het type van actie en niet van het geouwehoer en verhaallijnen. Toch blijft dit een masterlijk spel.
pi_55239492
Heb net een nieuwe TV met HD. Ben zo weggeblazen.
Zo vet.
  donderdag 13 december 2007 @ 12:29:56 #117
199594 snowlake
maar dan anders
pi_55241609
Weet iemand of je die kruisboog uit het intro clipje ook kunt krijgen ergens
pi_55243177
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:29 schreef snowlake het volgende:
Weet iemand of je die kruisboog uit het intro clipje ook kunt krijgen ergens
Nee, zat ik laatst ook over na te denken .
Xbox Live: koenpijl
pi_55243381
De kruisboog zit niet in het spel.

Maar ik kan dus ten alle tijden de missies over doen door ze te selecteren? Krijg ik dan ook punten als ik het op een " stille " manier doe? Ik loop nu namelijk op het doelwit af en slacht hem af met mijn zwaard. Niks met tactiek of voorbereiding te maken.
pi_55244881
Uitgespeeld. Geweldig spel!
Xbox Live: koenpijl
pi_55244971
Ik weet niet waar ik nou ben, maar ik reis de hele tijd tussen steden in terwijl ik al in elke stad ben geweest en het 1 en andere heb gehaald. Speak with bureau leader in damascus acre en jerusalem zie ik staan wanneer ik op start druk, maar dat heb ik nu ook al 20.000 keer gedaan.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 13 december 2007 @ 14:44:42 #122
199594 snowlake
maar dan anders
pi_55245097
Ok dan nu Assassin's Creed II alstublieft "_
pi_55252418
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef WooZ het volgende:
ik loop volgens mij een beetje vast vanaf mem block 4

heb die 3 opdrachten in 3 verschillende delen aangenomen en dan wordt er ff vlug verteld wat je moet doen maar ik luisterde niet echt en op de map wordt nergens gemarkeerd waar je moet zijn
Same here..

Waar ben je uiteindelijk geweest
pi_55257825
quote:
Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef ClioSporT het volgende:
Ik weet niet waar ik nou ben, maar ik reis de hele tijd tussen steden in terwijl ik al in elke stad ben geweest en het 1 en andere heb gehaald. Speak with bureau leader in damascus acre en jerusalem zie ik staan wanneer ik op start druk, maar dat heb ik nu ook al 20.000 keer gedaan.
een hoog punt opzoeken aan de rand van een nog niet ontdenkt gebied

dan krijg je weer info punten en dan zal je bureau leader ook weer wat voor je te doen hebben
Narf!
pi_55262040
damn, nog 1 templar voor de 1000GS, wordt ff zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')