Makkelijk te herkennen aan de vogels die er omheen cirkelen...quote:Op zondag 2 december 2007 20:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Niet alle view points staan op de map he, je moet bij de randen van het huidig beschikbare gebied, zoeken naar hoge punten.
zegt me zo ff niks, screen?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Klopt het dat je in het begin en iets verder dan het begin soms een blauwe lucht krijg en ook van die vage lettertjes in beeld etc.. Lijkt net of het spel kapot is ofzo. Dan ineens is het beeld weer goed wanneer je in een dorp loopt.. vage shit.
Dat hoort er allemaal bij.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Klopt het dat je in het begin en iets verder dan het begin soms een blauwe lucht krijg en ook van die vage lettertjes in beeld etc.. Lijkt net of het spel kapot is ofzo. Dan ineens is het beeld weer goed wanneer je in een dorp loopt.. vage shit.
Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:19 schreef zatoichi het volgende:
Gsiteren de laatste assasination in Acre gedaan. Soms nog best pittig, maar met de jusit voorbereiding kon ik mijn target uiteindelijk simpel ombrengen.. Stond in zijn eentje op zijn boot en never saw me coming...
Je hoeft niet voor te bereiden, maar als je luisterd naar de mensen die je moet afluisteren en naar mensen die je ondervraagt enzo dan kan je zelf de tips van die mensen horen. Het is aan jouw of je daar wat mee doet.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?
Ik moest een soort dokter ombrengen die met gestoorde mensen werkt. Ik ging eerst alle bewakers doden op het dak maar op een of andere manier viel ik naar beneden en kwam ik op de binnenplaats terecht waar ik dus mijn missie meteen gedwongen begon.
Zonder enige verdere voorbereiding heb ik dus de missie voltooid en heb ik het gevoel dat je dus alles kunt voltooien zonder voorbereiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand toevallig ook wat het nut is van al die vlaggen te verzamelen in de steden tijdens het spel?
Als je alle missie hebt gedaan om informatie te verzamelen, moet je eens op pauze drukken. Als je dan een voor een de memories afgaat hetbben sommige memorie een attachement (bijvoorbeeld een brief die je moest pickpocketten). Hier zitten vaak maps tussen wat de rondjes van de bewakers zijn, of welke route je het beste kunt nemen zonder bewakers tegen te komen. Zo kun je makkelijk bij je target komen zonder gezien te worden.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:33 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Waar kan je lezen hoe je het beste alles kunt voorbereiden? Of moet je dat allemaal zelf bedenken?
Ik moest een soort dokter ombrengen die met gestoorde mensen werkt. Ik ging eerst alle bewakers doden op het dak maar op een of andere manier viel ik naar beneden en kwam ik op de binnenplaats terecht waar ik dus mijn missie meteen gedwongen begon.
Zonder enige verdere voorbereiding heb ik dus de missie voltooid en heb ik het gevoel dat je dus alles kunt voltooien zonder voorbereiding.
Daar kwam ik toevallig gisteren achter jaquote:Op donderdag 13 december 2007 09:50 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als je alle missie hebt gedaan om informatie te verzamelen, moet je eens op pauze drukken. Als je dan een voor een de memories afgaat hetbben sommige memorie een attachement (bijvoorbeeld een brief die je moest pickpocketten). Hier zitten vaak maps tussen wat de rondjes van de bewakers zijn, of welke route je het beste kunt nemen zonder bewakers tegen te komen. Zo kun je makkelijk bij je target komen zonder gezien te worden.
Nee, zat ik laatst ook over na te denkenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:29 schreef snowlake het volgende:
Weet iemand of je die kruisboog uit het intro clipje ook kunt krijgen ergens
Same here..quote:Op maandag 19 november 2007 22:16 schreef WooZ het volgende:
ik loop volgens mij een beetje vast vanaf mem block 4
heb die 3 opdrachten in 3 verschillende delen aangenomen en dan wordt er ff vlug verteld wat je moet doen maar ik luisterde niet echt en op de map wordt nergens gemarkeerd waar je moet zijn
een hoog punt opzoeken aan de rand van een nog niet ontdenkt gebiedquote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef ClioSporT het volgende:
Ik weet niet waar ik nou ben, maar ik reis de hele tijd tussen steden in terwijl ik al in elke stad ben geweest en het 1 en andere heb gehaald. Speak with bureau leader in damascus acre en jerusalem zie ik staan wanneer ik op start druk, maar dat heb ik nu ook al 20.000 keer gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |