't is alweer goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
Is er met Jaap nou weer?
Huub stond weer op het punt om in huilen uit te barsten en Jaap kwam net even iets te vrolijk naast Huub ploffen om hem te troosten. Huub sprong op en zei dat Jaap dat nu niet moest doen.. zijn tv momentje pakken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:25 schreef petraa het volgende:
Wat deed Jaap ?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk over. Een oud trainer.![]()
Doe ff normaal zeg, heb jij geen mensen die je nader staan dan sommige familie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Jaap weet zich geen houding te geven als hij met iemand meeleeft.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
Is er met Jaap nou weer?
Jij kan niet bepalen wat iemand voor een persoon betekend heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Dus? Wat een ontzettende kut reactiequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Goh. Daar zou ik op zo'n emotioneel moment nou nooit aan hebben gedacht, het tv momentje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub stond weer op het punt om in huilen uit te barsten en Jaap kwam net even iets te vrolijk naast Huub ploffen om hem te troosten. Huub sprong op en zei dat Jaap dat nu niet moest doen.. zijn tv momentje pakken.
Nu zeggen ze al tegen elkaar dat het ze beide spijt. Het zijn de emoties.
Dit toont precies aan wat jij voor persoon bent dunkt mij..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Heb jij buiten je familie gaan dierbare vrienden?Een arm mens ben je dan!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Py het volgende:
Ze heeft gewoon simpel het lijntje met Huub opengehouden. Sinds wanneer wordt Nadia hier vertrouwd?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef riri het volgende:
soms heb ik een hekel aan Nadia...zelfs een behoorlijke....maar moet zeggen dat ze me vanavond meeviel
ahjoh, dat was al weer het vorige topic toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef eusjuh het volgende:
Sorry als er misverstanden zijn ontstaan van mijn kant.Ik ben gewoon diep geraakt door dit gedoe in de kooiZit zelf nog midden in een zeer pijnlijk rouwproces.
Geef niets, je bedoeling was goed. Dit soort dingen haalt bij veel mensen oud zeer naar boven.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef eusjuh het volgende:
Sorry als er misverstanden zijn ontstaan van mijn kant.Ik ben gewoon diep geraakt door dit gedoe in de kooiZit zelf nog midden in een zeer pijnlijk rouwproces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |